Uleiuri presate la rece Cardinal - Secretul calitatii unui brand de succes

Alexandria - 8 aprilie 2014

Comunicat tip Produse / Servicii in Monden / Lifestyle, Sanatate, Agricultura

Uleiuri presate la rece extravirgine Cardinal: Ulei de nuca.Ulei de in.Ulei de susan.Ulei de dovleac.Ulei de catina.Ulei de soia.Ulei din germeni de grau.Ulei de samburi de struguri.Ulei de floarea soarelui, toate reprezinta un brand romanesc care se mentine pe piata de 18 ani numai si numai printr-o calitate de exceptie.
De curand, firma producatoare 2E prod din Alexandria a lansat o oferta generoasa, ale carei detalii le gasiti pe www.2e-prod.ro . Promotia ofera fiecarui client prilejul sa testeze gratuit unul din tipurile de ulei presat la rece extravirgin din gama Cardinal, o gama de uleiuri concepute special ca sa serveasca sanatatii umane intr-o alimentatie sanatosa, cu un aport substantial de vitamine si acizi grasi polinesaturati cu reale efecte terapeutice.

Uleiuri presate la rece Cardinal - Secretul calitatii unui brand de succes

Uleiuri presate la rece CARDINAL a devenit un brand romanesc  ce se mentine in topul produselor de cea mai buna calitate de peste 18 ani.  Specialistii firmei ne-au marturisit cateva din secretele acestui succes. 

 In 1995 firma 2E-PROD a deschis drumul producerii de uleiuri naturale nerafinate in Romania,  printr-un lung si anevoios sir de demersuri la diverse ministere si alte organisme abilitate din acea vreme. Toate aceste demersuri s-au finalizat cu:

-autorizarea pentru prima data in Romania a productiei de uleiuri naturale comestibile nerafinate intr-o gama diversificata

 -avizarea sanitara si eliberarea licentei de fabricatie pentru uleiurile Cardinal

Firma producatoare 2E PROD a denumit generic  uleiurile Cardinal uleiuri presate la rece, pentru ca erau produse din seminte crude, printr-o tehnologie unica si originala care nu folosea nici tratamente termice si nici chimice.

In scurt timp de la lansarea uleiurilor presate la rece Cardinal, piata romaneasca a fost invadata de o multime de uleiuri de calitate indoielnica fabricate in conditii improprii, de numerosi producatori de ocazie.

Mai mult sau mai putin in cunostinta de cauza, ei si-au denumit produsele uleiuri presate la rece, desi unele erau extrase din seminte prajite, altele erau rafinate dupa extractie sau pur si simplu incinse, pentru indepartarea mirosurilor lor neplacute, altele erau presate pe utilaje dotate cu rezistente de incalzire pentru cresterea randamentelor.

Consumatorul roman a fost derutat astfel de multimea uleiurilor care li se ofereau sub aceeasi denumire, dar intr-o paleta calitativa atat de diversa.

 Ca sa evidentieze calitatea net superioara a gamei de uleiuri presate la rece Cardinal, specialistii firmei 2E PROD au imbogatit in anul 2009 conceptul de ulei presat la rece Cardinal cu termenul  exclusivist extravirgin.

Atunci cand vedeti denumirea de Ulei presat la rece extravirgin Cardinal trebuie sa va ganditi la o calitate de exceptie data in primul rand de valoarea aciditatii produsului, inscrisa chiar pe eticheta acestuia.

Calitatea uleiului extravirgin este definita prin cativa parametri chimici esentiali dintre care cel mai important este aciditatea. Ea trebuie sa fie pe toata durata de garantie a produsului, sub 1% raportat la acidul oleic,daca uleiul este pastrat la intuneric si temperaturi de max.23 grade Celsius. Aceasta aciditate arata degradarea uleiului. Cu cat ea e mai mare, cu atat uleiul este mai vechi sau a fost supus unor temperaturi ridicate chiar de la preparare. Fata de acest standard, uleiul presat la rece extravirgin Cardinal merge pana la aciditati minime de  chiar 0,1%. La aceleasi nivele de performanta se afla si toti ceilalti indicatori chimici ai uleiurilor Cardinal.

In ceea ce priveste gustul, mirosul, limpiditatea uleiului Cardinal, performantele atinse prin tehnologiile folosite la 2E PROD sunt de asemenea ridicate, pana la obtinerea de limpiditate, gust si miros foarte placute, naturale, care se mentin in timp.

Rezultatele analizelor organoleptice, de alfatoxine, aciditate,indice de peroxid si nu numai, efectuate permanent de specialistii firmei 2E Prod atat in microlaboratorul propriu cat si in laboratoare special autorizate, reprezinta garantia ca in procesul de productie au fost  exclusi orice factori de risc asupra sanatatii umane, in toti cei 18 ani de productie.

Personalul firmei este constientizat permanent, la toate instructajele periodice profesionale si operationale, ca pentru a face produse bune si valoroase este nevoie de multa munca, rigurozitate, daruire, pricepere si, mai ales, de un mare respect fata de consumatori, pentru ca adevarata valoare a unui produs e data numai de satisfactia reala si incontestabila a consumatorilor sai.

Preocuparea permanenta pentru obtinerea unor produse la standardele de calitate cele mai inalte este axul principal pe care se desfasoara intreaga activitate a colectivului  2E PROD. Aceasta preocupare deriva din chiar scopul initial al infiintarii acestei firme, de a crea produse unice, de o reala utilitate, care sa rezolve necesitati majore pentru oamenii care cauta o alternativa naturala de solutionare a problemelor lor de alimentatie si sanatate. 

Ca dovada in luna septembrie 2013 la 2E PROD a fost finalizata implementarea unui amplu proiect de modernizare a liniilor de fabricatie si a sistemului de management, proiect cu  titlul  Astazi fabricat si maine livrat, care face ca in prezent uleiurile presate la rece extravirgine Cardinal sa ajunga pe masa consumatorilor in doar cateva zile de la fabricarea lui.

La solicitarea unuia dintre partenerii firmei, 2E PROD a initiat de curand un proiect a carui implementare va aduce o noua imbunatatire calitatii uleiurilor Cardinal, imbunatatire ce va determina o crestere semnificativa a efectelor  terapeutice ale acestor uleiuri.

Profitati de o oferta de nerefuzat: primiti un tip de ulei presat la rece extravirgin Cardinal, gratis, la fiecare comanda. Mai multe detalii gasiti pe www.2e-prod.ro/bioretete/.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/2e-prod/uleiuri-presate-la-rece-cardinal-secretul-calitatii-unui-brand-de-succes