« CRESTEREA GRADULUI DE SATISFACTIE AL CONSUMATORILOR- ASPECTE LEGALE SI TEHNICI DE COMUNICARE UTILIZATE IN MEDIEREA SI GESTIONAREA SESIZARILOR SI RECLAMATIILOR »

Brasov - 18 septembrie 2006

Comunicat tip General in Afaceri


In spiritul obiectivelor asumate prin documentele constitutive, Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Produselor si Serviciilor din Romania- Filiala Euroregiunea Centru organizeaza, in parteneriat cu BRUMM Consult Brasov, in data de 28 Septembrie 2006, orele 9,00, la International Trade Centre Brasov, seminarul- instruire « CRESTEREA GRADULUI DE SATISFACTIE AL CONSUMATORILOR- ASPECTE LEGALE SI TEHNICI DE COMUNICARE UTILIZATE IN MEDIEREA SI GESTIONAREA SESIZARILOR SI RECLAMATIILOR » .

Seminarul este parte integranta a campaniei regionale „Trepte spre o cultura a calitatii in furnizarea de produse si servicii” initiata incepand cu data de 1 August 2006.

Descrierea evenimentului este prezentata mai jos.
« CRESTEREA GRADULUI DE SATISFACTIE AL CONSUMATORILOR- ASPECTE LEGALE SI TEHNICI DE COMUNICARE UTILIZATE IN MEDIEREA SI GESTIONAREA SESIZARILOR SI RECLAMATIILOR » - 1 zi de seminar
PERIOADA: 28 Septembrie 2006
LOCATIA: International Trade Center – Sala de Curs
TAXA: 750 RON/persoana - servicii incluse (participarea la lucrarile seminarului, mapa eveniment, componenta de training, evaluarea lucrarilor post-training, inregistrarea companiei la Concursul « Trofeul Consumatorului » - www.trofeul.consumatorul.ro - , fotografii din momentul decernarii Certificatelor de participare reprezentantilor companiilor, postarea evenimentului si a Certificatelor acordate pe site-ul A.N.P.C.P.P.S.R Romania, coffee-break, dejun)
CERTIFICAT DE PARTICIPARE
PROGRAM SEMINAR:
Primirea participantilor;
Deschiderea lucrarilor Seminarului si expuneri ;
Aspecte legale in medierea, gestionarea sesizarilor si reclamatiilor primite din partea consumatorilor;
Cresterea gradului de satisfactie al consumatorilor – factori de risc ;
Tehnici si instrumente de comunicare utilizate in medierea sesizarilor si reclamatiilor consumatorilor – factori de risc ;
Decernarea Certificatelor de participare, inchiderea lucrarilor Seminarului
INVITATI : Reprezentanti ai Administratiei Locale, sefi ai institutiilor descentralizate, reprezentanti ai Inspectoratului General de Politiei Romane, Inspectoratului General al Politiei de Frontiera, Asociatiei Romane de Franciza, reprezentanti ai unor organizatii neguvernamentale.

DATA LIMITA DE INSCRIERE: 21 Septembrie 2006
Petru detalii si inscrieri va rugam sa accesati datele de contact de mai jos, in vederea primirii formularului de inregistrare.

Despre A.N.P.C.P.P.S.R. - Filiala Euroregiunea Centru

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Produselor si Serviciilor din Romania- Filiala Euroregiunea Centru (judetele Brasov, Alba, Harghita, Covasna, Mures, Sibiu) este o organizatie neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor si promoveaza produsele si serviciile din Romania.
A.N.P.C.P.P.S.R. - Filiala Euroregiunea Centru
Presedinte de Onoare,
Prof.Univ.Dr. Gheorghe Babonea
tel/fax 0268 324 660 si 0268 324 399
Telefon mobil 0740 234376 ; 0746 859912
Bdul. Alexandru Vlahuta nr. 10, etaj I, birou G4

euroregiuneacentru@anpcppsr.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/a-n-p-c-p-p-s-r-filiala-euroregiunea-centru/cresterea-gradului-de-satisfactie-al-consumatorilor-aspecte-legale-si-tehnici-de-comunicare-utilizate-in-medierea-si-gestionarea-sesizarilor-si-reclamatiilor