3 instrumente de keyword research pentru o campanie PPC eficienta in Google Ads

BUCURESTI - 9 iulie 2020

Comunicat tip General in Media / Publicitate, Internet

Analiza cuvintelor cheie este una dintre cele mai importante sarcini de marketing digital.

Re7Consulting

Re7Consulting

agentie marketing online cu experienta stie ca sta la baza oricarei strategii sau campanii PPC pe care o planifica pentru clienti, keyword research-ul este un element foarte important.

Printre cele mai cautate servicii de promovare online, keywords research adica analiza cuvintelor cheie, ofera informatii utile asupra oportunitatilor de clasificare organica, analiza competitiva, dezvoltare de produse.

Keywords research-ul este un proces extrem de creativ. Nu exista niciodata suficiente instrumente atunci cand vine vorba de analiza cuvintelor cheie pentru realizarea unei campanii PPC eficiente cu Google Ads. 

Ținand cont de asta, iata  3 instrumente gratuite de keyword research (si freemium), adica acele instrumente pe care le puteti incerca fara sa fie nevoie sa platiti mai intai.

Rank Tracker -  sugestii de cuvinte cheie agregate din mai multe surse (Freemium)

Versiunea gratuita de Rank Tracker va ofera acces la functia de analiza a cuvintelor cheie care foloseste în jur de 20 de surse diferite de analiza a cuvintelor cheie, inclusiv Google Ads Keyword Planner, Google Suggest, Wordtracker, SEMRush si multe altele.

Rank Tracker este un instrument descarcabil si trebuie sa  furnizati numele și adresa de e-mail pentru a incepe descarcarea. În afară de asta, instalarea se deruleaza foarte rapid.  Versiunea gratuita include functia de analiza a cuvintelor cheie care va ajuta sa descoperiti cele mai potrivite cuvinte cheie pe care sa le includeți în strategia de promovare pay per click. Aceste valori includ:

-Volumul lunar de cautare (conform Google)

-Concurenta PPC

Dificultate pentru cuvintele cheie care reflecta nivelul estimat al concurentei organice pentru fiecare interogare.

Puteti exporta toată lista intr-un fisier Excel pentru a lucra mai departe.Caracteristicile premium includ colaborarea, raportarea încrucișată a instrumentelor, planificatorul de sarcini, proiecte multiple, etc

Answer the Public: intrebari sugerate Google si multe altele (Freemium)

Answer The Public este un instrument complet gratuit de analiza a cuvintelor cheie care nu necesita inregistrare. Utilizeaza date Google Suggest pentru a descoperi întrebari, bazate pe comparatie și cuvinte cheie care contin prepozitii.

Answer The Public permite vizualizarea datelor in doua moduri: vizualizare si date.

De asemenea, puteti exporta toate rezultatele intr-un fisier CSV sau puteti salva orice vizualizare ca fisier PNG.Versiunea premium lansata recent va permite sa vizati cuvintele cheie in functie de locatie, sa comparati datele si sa adaugati membrii echipei pentru colaborare.

Text Optimizer: Concepte si termeni inruditi (Freemium)

Text Optimizer este instrumentul de analiza semantica ce ajuta la identificarea de concepte legate in spatele fiecarui subiect sau interogare. Folosește fragmentele de cautare Google pentru a analiza contextul cuvintelor cheie pentru a gasi concepte si entitati conexe care ajuta Google sa inteleaga si sa clasifice subiectul.

Text Optimizer este atat instrumentul de optimizare a continutului, cat si instrumentul de analiza care va ajuta sa va directionati intregul proces de creare a continutului. Totuși, nu va lasati inselati, nu este vorba de umplerea continutului cu termenii propusi. Folosiți instrumentul pentru o mai buna intelegere a subiectelor si ca ajutor in scrierea textelor.

Versiunea premium permite utilizarea geo-targetarii, construirea de propozitii intregi pentru a va ajuta sa scrieti si sa accesati inregistrarile din istoric.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/acasa-media/3-instrumente-de-keyword-research-pentru-o-campanie-ppc-eficienta-in-google-ads