Afacerile se reorganizeaza, sub presiunea efectelor pandemiei

BUCURESTI - 30 martie 2020

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Retail

Criza generata de raspandirea rapida a noului tip de Coronavirus a determinat multi dintre proprietarii de afaceri sa ia masuri fara precedent. Multi au fost nevoiti sa se reorganizeze, sa externalizeze servicii ori sa le permita angajatilor sa lucreze de acasa. Cu solutia potrivita ai numai de castigat!

Toner-shop

Toner-shop

Pandemia cauzata de COVID-19 a dus la inchiderea multor businessuri intr-un timp foarte scurt. Cele din sectorul hoteluri&restaurante au fost cel mai grav afectate, intrucat ordonantele militare emise de la inceputul crizei au oprit de la functionare o multime de unitati.

Lovite dur au fost si turismul si transporturile. Si producatorii de autoturisme au fost nevoiti sa isi suspende activitatea in multe tari. Vanzarile au scazut, deja au avut loc numeroase disponibilizari, multe companii si-au restrans activitatea sau au suspendat-o temporar.

Industria alimentara pare, deocamdata, destul de mai stabila, insa criza de materie prima ar putea pune sub semnul intrebarii afacerile producatorilor, ale procesatorilor. Achizitiile “de panica” au dus la castiguri nesperate in ultimele saptamani, insa, potrivit analistilor, este de asteptat ca acest tip de cumparaturi sa se domoleasca.

Un alt domeniu care a crescut in popularitate de cand a fost declansata criza Coronavirus este comertul online. Multe dintre business-uri s-au mutat... pe internet. De voie, de nevoie, oamenii stau acum in case, iar cumparaturile si le fac mai degraba din fata unui computer. E suficient sa alegi livrare la domiciliu si iti primesti produsele la usa, indiferent de natura lor. Magazinele online au inflorit peste noapte, astfel ca putem spune ca ecommerce este singurul tip de comert asupra caruia COVID-19 a avut efecte pozitive. Cei care au stiut sa isi adapteze businessul au ramas “in piata” si au in continuare de castigat.

Toner-shop.ro, un exemplu de bune practici

Lucrul de acasa este, in aceasta perioada, o practica des intalnita. Firmele a caror activitate poate fi desfasurata si la distanta au luat deja initiativa de a-si lasa angajatii sa munceasca de la domiciliu. Consumabilele sunt insa un bun necesar chiar si in acest caz.

Toner-shop.ro  livreaza la comanda online consumabile pentru imprimanta. Este vorba despre cartuse si tonere imprimanta pentru o gama variata de modele de imprimante de la diferiti producatori. Daca pana acum livrarile erau facute prin intermediul agentilor proprii, in prezent acestea sunt facute cu ajutorul firmelor specializate de curierat. Termenii de livrare sunt respectati cu sfintenie in continuare.

Practic, businessul a fost reorganizat asa incat atat angajatii, cat si clientii sa fie in siguranta pe toata perioada starii de urgenta. Toner-shop.ro functioneaza in continuare la capacitate maxima de livrare, compania nefiind afectata de criza. Produsele care pleaca din depozitul acestui magazin online ajung in cel mai scurt timp la clienti si in cele mai bune conditii.

Adaptarea este cheia succesului. Acesta este principiul pe care l-au abordat proprietarii Toner-shop.ro, care continua sa isi respecte clientii, oferindu-le cele mai bune produse si servicii.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/acasa-media/afacerile-se-reorganizeaza-sub-presiunea-efectelor-pandemiei