Inhouse SEO specialist sau agentie SEO: ce sa alegi?

BUCURESTI - 13 aprilie 2021

Comunicat tip General in Media / Publicitate, Internet

Ce este mai bine sa alegi: un specialist SEO intr-o companie sau o agentie SEO?

Imagine

Imagine

Decizia gresita duce la pierderea timpului, amanarea primirii rezultatului intr-un timp scurt, si, evident pierderi financiare considerabile.

Experienta, calificarea si calitatea angajatilor

Pentru a identifica cat mai precis necesitatile site-ului si a elabora strategii pentru promovare SEO, este importanta experienta. Si, pentru a indeplini in mod competent sarcinile atribuite este nevoie de calificare. De acesti parametri depinde  rezultatul final, timpul de primire si utilizarea rationala a bugetului.

Agentie SEO

Beneficiile unei agentii SEO includ:

-experienta in diferite domenii si dorinta de a furniza audit pentru fiecare proiect, in care este clar vizibil modul in care este rezolvata situatia respectiva, ce se realizeaza si in ce interval de timp;

-formarea continua. Reputatia in promovare SEO a site-urilor web si investitiile in dezvoltarea angajatilor. Posibilitatea de a participa la conferinte, ateliere, cursuri le permit sa ramana in tendinta si sa ofere servicii relevante;

-schimb de experienta intre angajati. Ajuta la extinderea competentelor si expertizei;

-selectie riguroasa a personalului, constand din mai multe etape. De regula, selectarea unui CV, testare - internship cu formare interna pentru a indeplini standardele. Acest lucru elimina specialistii necorespunzatori;

-munca in echipa. Daca este necesar, un specialist SEO il va inlocui pe celalalt. Nu vei observa absenta si nu va depinde de concediul medical, de sfarsit de saptamana, de vacante, de forta majora;

-management de proiect. Exista intotdeauna un manager deasupra tuturor, care nu va permite munca cu erori sau inexactitati.

Lipsa unei agentii asigura un procent scazut de imersiune in afaceri datorita numarului mare de clienti. In medie, unui proiect ii sunt alocate 20-30 de ore (2,5-4 zile).

Inhaus

Daca se face o comparatie intre o agentie SEO si un angajat intr-o companie, poti evidentia urmatoarele avantaje:

-atunci cand angajezi un specialist in companie, vei primi un specialist care a studiat o singura nisa;

-munca va fi adusa la perfectiune. Atentia la detalii, urmarirea periodica a masuratorilor si strategiile de ajustare rapida, vor contribui la evitarea esecurilor si la risipirea bugetului.

Dezavantajele unui specialist din cadrul companiei:

-gasirea unui specialist cu experienta intr-o anumita nisa, care cunoaste tainele SEO este dificil, iar cautarea dureaza mult timp;

-cei care au lucrat anterior independent, sunt limitati la anumite zone si metode de promovare.

Viteza, sfera de aplicare si sfera de activitate a unei agentii SEO

Promovarea SEO moderna a depasit cu mult simpla selectie a tastelor pentru pagani. SEO astazi este interdependent de:

-marketin

-dezvoltarea site-ului

-PPC. 

Pentru o strategie eficienta de promovare, viteza de reactie la schimbari si munca integrata sunt importante.

Beneficii in echipa:

-solutia operationala a unui volum mare de sarcini. In comparatie cu un specialist inhouse, o agentie SEO poate fi mai eficienta de 3-4 ori, in functie de numarul de persoane angajate in proiect;

-Ofera o gama completa de servicii, inclusiv marketing, copywriting, continut media, advertoriale etc..

Dezavantajul este ca, cu cat sunt implicati mai multi specialisti, cu atat mai mare este pretul serviciilor.

Inhaus

Avantajul unei specialist angajat la o companie,  este sa se concentreze pe un proiect si pentru un timp indelungat pentru a lucra la sarcini. Din acest motiv, cantitatea de munca efectuata poate fi mai mare decat la o agentiei.

Dezavantaj SEO inhouse. Competenta sa este limitata la o anumita gama de cunostinte. Specialistul va analiza situatia, va elabora o strategie, va da o lista de recomandari si va elabora un ToR pentru implementarea lor. Dar nu indeplineste toate aceste recomandari pe cont propriu, deoarece nimeni nu este un profesionist la nivel inalt in toate industriile. Angajarea specialistilor din alte domenii si costul gasirii lor,  reprezinta pentru companie, o noua preocupare.

Agentia SEO lucreaza cu servicii si programe

Pentru a tine pasul cu schimbarile, agentia SEO urmareste tendintele, utilizati tehnologia pentru a automatiza procesul, analizeaza toate procesele si, toate acestea conduc la campanii de succes si eficiente.

Nu ignora software-ul profesionist, deoarece utilizarea de servicii SEO si programe suplimentare imbunatatesc calitatea site-ului si viteza de descarcare.

Avantajul este utilizarea de instrumente si servicii SEO speciale platite. Lucrand cu un numar mare de clienti, agentia achizitioneaza tot software-ul necesar si poate de asemenea, sa-si testeze propria munca.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/acasa-media/inhouse-seo-specialist-sau-agentie-seo-ce-sa-alegi