Sensiblu propune un standard de farmacie inovator

BUCURESTI - 2 octombrie 2008

Comunicat tip General in Sanatate

Lumea din jurul nostru se schimba in permanenta, de multe ori mai repede decat putem sa percepem. In acelasi timp se schimba si cerintele si comportamentele de cumparare. Studiile realizate de Sensiblu au aratat ca piata evolueaza, iar clientii se diversifica si asteapta experiente de cumparare placute, timp mai scurt petrecut in farmacie, o gama de produse cat mai diversificata si servicii de specialitate, intr-un ambient cat mai modern.

Sensiblu, cea mai apreciata retea de farmacii care ofera servicii pentru ingrijire, sanatate si frumusete, inoveaza din nou, propunand un concept de farmacie in totalitate orientat catre client.

Incepand cu atmosfera din farmacie, un interior mai cald si mai luminat, personal specializat si prietenos, servicii personalizate de consiliere si continuand cu portofoliul de produse imbogatit si prezentarea lor la raft in functie de cerintele pacientului, Sensiblu aduce o experienta unica de cumparare.

„Sensiblu este un brand inovator si apropiat de pacienti si sunt mandru sa spun ca echipa Sensiblu a reusit sa creeze un concept de farmacie dupa asteptarile celor peste un milion de clienti fideli ai nostri. Oferim pe piata din Romania cele mai bune servicii de consiliere pentru sanatatea si frumusetea clientilor nostri si celor dragi lor. De aceea, Sensiblu este specialistul in sanatate si frumusete in care acestia au incredere,' spune Claudiu Opran, Director General Sensiblu.

Cand vorbim de sanatate si ingrijire, oamenii cauta remedii imediate. De aceea, e necesar sa le oferi ce le trebuie, cand le trebuie. Astfel, ne-am asigurat ca le propunem clientilor produse diverse si usor de gasit la raft', spune Andreea Ionescu, Director Marketing Sensiblu. „Am primit din partea clientilor note maxime la mediul de cumparare, si aici ne referim la felul cum se simte pacientul in farmacie si cum interactioneaza cu personalul. Am creat o atmosfera mai prietenoasa in farmacie, 'incalzita' de componenta verde din logo si de o lumina care scoate in evidenta produsele,” subliniaza Andreea Ionescu.

Acum, in noile farmacii Sensiblu, produsele sunt aranjate la raft, in zone delimitate si vizibile, in functie de nevoile si afectiunile carora raspund: pentru par gras, pentru ten ridat, pentru mama si copii, etc. Astfel, pacientului gaseste usor mai multe produse dintre care poate sa–l aleaga pe cel care i se potriveste cel mai bine ca beneficii si pret.

Toate detaliile au fost gandite in asa fel incat pacientul sa se simta in centrul atentiei: lumina este calda si prietenoasa, in fiecare farmacie exista o zona de relaxare, counter-ul este mai coborat, pentru a facilita o comunicare deschisa si transparenta intre farmacist si pacient, in acelasi timp sistemul de depozitare a medicamentelor a fost modificat astfel incat timpul de servire a pacientului sa fie mai scurt.

Sensiblu inoveaza si evolueaza. Ne transformam discret dintr-un profesionist intr-un prieten de incredere prin oferirea unor experiente placute, servicii personalizate, campanii dedicate si nu in ultimul rand, prin rasplata fidelitatti clientilor nostri”, incheie Claudiu Opran, Director General Sensiblu.

Despre A&D Pharma

Despre SENSIBLU

Sensiblu este de peste 10 ani lider pe piata de sanatate si frumusete din Romania, fiind cea mai mare retea de farmacii si singura cu acoperire nationala. Propunerea unica a Sensiblu, adresata pacientilor si clientilor celor 216 farmacii din 51 de orase, este imbinarea intre solutiile pentru o viata sanatoasa si cele pentru frumusete si stare de bine. In momentul de fata, exista 15 farmacii Sensiblu recreate dupa conceptul nou, urmand ca pana la sfarsitul anului numarul lor sa creasca pana la 30 de farmacii.
Veronica Burlacu
PR Manager
0726 301 572
presa@adpharma.ro