Tehnologia VoIP de la AdNet Telecom aduce beneficii fara egal pentru un Call Center

BUCURESTI - 28 septembrie 2011

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Tehnologie

AdNet Telecom a inregistrat un real success ca urmare a lansarii platformei de voce Unified Communicatons in primavara acestui an, readucand acum in atentia pietei un serviciu specializat pentru clientii sai Call Ceter. Utilizarea VoIP si mai ales implementarea UC (Unified Communications) in Call Center au beneficiat de o atentie sporita in ultimii 2 ani, fiind un concept revolutionar, cu multe beneficii, atat pentru callcenter-e cat mai ales pentru clientii acestora.

Tehnologia VoIP de la AdNet Telecom aduce  beneficii fara egal pentru un Call Center

“Conform studiilor, trecerea la VoIP si Unified Communications, implicit reducerea costurilor de telecomunicatii, continua sa ramana pe lista de prioritati de investitii a companiilor”, asa cum ne precizeaza Liviu Tanase, COO AdNet Telecom.

In mod firesc, Call Center-ele s-au aliniat la acest trend, avand mai multe argument: reducerea costurilor, o flexibilitate mai mare a infrastructurii sau crearea de Call Center-e virtuale, care pot sa includa facil locatii diverse sau agenti home-based. Acest din urma motiv este in mod particular interesant, deoarece permite oricarui agent care are acasa o conexiune broadband sa faca parte dintr-o retea virtuala de agenti, in acelasi fel, ca si cand ar fi impreuna in acelasi birou.

AdNet Hosted  Unified Communications rezolva multe probleme pe care un Call Center le poate avea in dezvoltarea dar si in cresterea nivelului calitativ al interactiunii cu clientii, prin utilizarea unei tehnologii avansate in proiectarea aplicatiilor, prin utilizarea proactiva a resurselor, prin optimizarea utilizarii agentilor.

Serviciul UC oferit in regim SaaS de AdNet Telecom,  completeaza tehnologia VoIP cu servicii cum ar fi IVR, Instant Messaging, Video-Conference, Mobility.  IVR asigura un serviciu complex, neintrerupt si care permite o reducere a utilizarii agentilor umani. Totusi,  cel mai important beneficiu pentru Call Center-e ramane serviciul de Presence, serviciu care permite vizualizarea agentilor inregistrati si care permite transferul de apeluri intre acestia in functie de natura apelurilor, expertiza si disponibilitate. Acest serviciu este cu atat mai important din perspectiva unei retele virtuale de agenti, in mai multe locatii sau home-based.  Din aceeasi perspectiva, rutarea automata a apelurilor prin implementarea unui sistem de tip IVR reduce timpul de asteptare si pune clientul in cel mai scurt timp in legatura cu agentul cel mai potrivit pentru rezolvarea cererii lui.

“Dupa trecerea accelerata a callcenter-elor spre VoIP din ratiuni de costuri, asistam déjà la o concentrare a atentiei managerilor de callcentere pe beneficiile suplimentare pe care tehnologia VoIP si UC le pot aduce. In final, adoptarea UC inseamna o productivitate imbunatatita, cu costuri mai mici si un serviciu client, o experienta a clientului mai bune”, declara Flavius Porumb, CTO AdNet Telecom.

Potentialii clienti ai unui Call Center sunt acum mult mai concentrati pe obtinerea  unor rezultate cu peformanta crescuta dar costuri mai mici. AdNet Hosted Unified Communications ofera posibilitatea reducerilor de costuri, imbunatatind simtitor performanta serviciilor oferite de Call Center clientilor sai. Din perspectiva unui client care externalizeaza servicii catre un Call Center sunt importante aspecte cum ar fi accesul la rapoarte customizate -  care sa ii ofere o imagine cat mai fidela a proiectului, posibilitatea de a monitoriza constant la randul lor modul in care agentii respecta strategia de Customer Service trasat si evident un SLA ridicat.  

UC oferit de AdNet ofera, atat prin API (integrare CRM propriu Call Center) cat si printr-o interfata web personalizata, accesul la un sistem complet de management si monitorizare a activitatilor unui Call Center, insa totodata puteti oferi clientilor in timp real raportari exacte asupra actiunilor intreprinse, inregistrari convorbiri, etc. Serviciile prestate pot fi atent monitorizate, iar prin aceasta transparenta oferita clientului, acesta nu va mai fi reticent in a-si externaliza serviciile.

Pentru un Call Center, intretinerea unei legaturi cu clientul final si construirea unei relatii benefice pe termen lung presupune implementarea unei multitudini de procese, in mod corect si profesionist, pentru a obtine rezultatele dorite.  AdNet Hosted UC este aplicatia care permite reducerea costurilor de telecomunicatii, nu implica investitii mari, ofera posibilitatea unei raportari in timp real catre clienti, toate acestea fara sa faca rabat la calitate, ci, dimpotriva, crescand performantele serviciilor prestate.

 

Despre ADNET MARKET MEDIA

AdNet Telecom este un furnizor de servicii de telecomunicatii ce ofera inovatie si încredere pe piata de telecomunicatii din România. Serviciile oferite constau în: acces la internet de calitate superioara si pe scara larga, servicii de voce si multimedia, videoconferinte, IPTV. În plus, AdNet Telecom opereaza propriul data center si dezvolta un program de relatii cu clientii îmbunatatit continuu, menit sa satisfaca nevoile de comunicatii ale clientilor sai.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/adnet-telecom/tehnologia-voip-de-la-adnet-telecom-aduce-beneficii-fara-egal-pentru-un-call-center