Lansarea Campaniei sociale: “2% PENTRU SPITALUL MARIE-CURIE” pe anul 2009

BUCURESTI - 15 aprilie 2009

Comunicat tip General in Sanatate

Fundaţia Scheherazade a anuntat astazi in cadrul unei conferinte de presa lansarea campaniei: “2% PENTRU SPITALUL MARIE-CURIE” pe anul 2009, având ca parteneri ai iniţiativei: Prefectura Bucureşti, Carrefour.

La conferinta de presa au luat cuvantul: Wajiha Haris, Presedinte Fundatia Scheherazade, Mariana Campurean, Subprefect Municipiul Bucuresti si Daniela Nane, una dintre personalitatile publice care sprijina strangerea de fonduri pentru acest spital de copii.
Până la această dată, în urma campaniei a fost strânsă suma de: 282,807.44 ron în beneficiul spitalului Marie-Curie, cel mai mare spital din ţară cu profil de pediatrie. Activitatea concretă a Fundaţiei Scheherazade până în prezent a constat în: finalizarea renovării a patru etaje ale Spitalului Marie-Curie, etajul cinci în curs de renovare, un singur etaj rămânând de renovat în întregime.
2% este o prevedere a Codului Fiscal care îţi dă posibilitatea de a redirecţiona 2% din impozitul pe venit aferent anului trecut către un ONG şi implicit către proiectele acestuia. Prin acest sistem, fiecare contribuabil poate dicta statului modul în care vrea să fie cheltuită o parte din impozitul său. Astfel, pentru ca fiecare dintre copiii internaţi la Spitalul Marie-Curie să beneficieze de aceleaşi condiţii, oricare angajat poate ajuta prin simpla completare a unui formular.

Alte informaţii despre această campanie precum şi formularele ce trebuie completate le puteţi găsi pe site-ul special creat de către Fundaţia Scheherazade: www.doilasutamariecurie.ro.
Sloganul campaniei este: “Ajuta-ne sa terminam renovarea spitalului de copii Marie-Curie!”.

Fundaţia Scheherazade a fost înfiinţată în luna mai a anului 2007. Misiunea Fundaţiei Scheherazade este să vină în ajutorul copiilor, indiferent de mediul social din care provin, religie sau rasă prin construirea de parteneriate durabile cu guvernul, sectorul de business şi societatea civilă. Scheherazade încearcă să îmbunătăţească condiţiile din mediul sanitar să promoveze activităţi ce pot salva vieţi şi să sponsorizeze activităţi ce vin în sprijinul protecţiei copilului. Fundaţia Scheherazade are convingerea că succesul adevărat vine atunci când se împărtăşesc idei, aspiraţii, convingeri şi probleme.

Despre ADV Communication

sanatate, 2% Marie-Curie
Denisa Mincu
dmincu@advcommunication.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/adv-communication/lansarea-campaniei-sociale-2-pentru-spitalul-marie-curie-pe-anul-2009