Funvertising a realizat identitatea vizuală pentru Bucharest Science Festival.

BUCURESTI - 20 septembrie 2013

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Bucharest Science Festival , primul festival al stiințelor din România, se va desfășura în perioada 25 – 29 septembrie, în mai multe locații din București.

Funvertising a realizat identitatea vizuală pentru Bucharest Science Festival.

Bucharest Science Festival, primul festival al stiințelor din România, se va desfășura în perioada 25 – 29 septembrie, în mai multe locații din București.

Pentru această primă ediție, sunt programate o multitudine de expoziții, conferințe, dezbateri și experimente care la final vor deschide participanților perspective noi asupra vieții. Programul complet al festivalului este disponibil pe site-ul www.bucharestsciencefestival.ro

Funvertising a dezvoltat identitatea vizuală a acestui eveniment. “M-am întâlnit cu Toma (Pătrașcu, Directorul evenimentului) și n-a fost nevoie decât să îmi spună că vrea să facă acest festival ca să știu că îmi doresc să facem noi partea de branding. Ideea era (și este) prea frumoasă ca să nu ne implicăm.”, a spus Alex Zamfir, conducător  întreprindere prestări servicii publicitare la Funvertising.

Toma Pătrașcu a adăugat: “Deși inițial alesesem altă variantă, cei de la Funvertising ne-au rugat să nu luăm decizia pe loc, ci să stăm câteva zile în care să ne tot uităm la propuneri. Și au avut dreptate..pe măsură ce trecea timpul, logo-ul actual ne era din ce în ce mai drag și în final ne-am dat seama că el (logo-ul), ca și festivalul nostru, trebuie să fie despre facts & figures.”

La rândul său, Mircea Moldovan, artdirectozaur la Funvertising, a declarat:

”Logo-ul Bucharest Science Festival este un “adevăr” care trebuie explorat, descoperit, descifrat. Este un logo care reunește lumea fascinantă a culorilor din cosmos, a cifrelor care ajută la scrierea și rescrierea legilor din fizica cuantică, a literelor care definesc cunoașterea omului și istoria vieții pe Terra.”

Campania de promovare a festivalului este in desfasurare pe radio, print, oudoor si in online.

Funvertising este o agenție de publicitate full service, 100% independentă.

Printre clienții săi actuali se numără CEZ România, Lactag, Servier Pharma, Vb Leasing, EIT Forum Auto (unic importator Volvo în România), Primus Auto (dealer unic Volvo în București), Sofa Restaurant & Bistro Café, Clinica Academica, Phoenix Media, Nu Skin, A&D Pharma (Alcovit, Solacium Pharma – Revigrip, Ibusinus), Optiblu, Parentime.

Taguri: festivalBucurestistiinta
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/adventure/funvertising-a-realizat-identitatea-vizuala-pentru-bucharest-science-festival