ZIUA CLIENTULUI

Locul desfasurarii: Hotel PHOENICIA, Sala BYBLOS

Organizator: AFAQ AFNOR INTERNATIONAL RO

ZIUA CLIENTULUI


Grupul AFNOR, implicat activ in promovarea culturii calitatii in lume, organizeaza, in fiecare an, reuniunea cu tema `Ziua clientului`.
Aceasta reuniune se bucura de prezenta unor reputati specialisti din tara, reprezentanti ai mediului de afaceri si ai celui academic.

`Ziua clientului are ca principal obiectiv diseminarea celor mai recente informatii referitoare la domeniul calitatii, precum si al altor informatii din domenii conexe acestuia, in contextul unei Europe unite.` - a precizat doamna Cristina Szuder, Director General AFAQ AFNOR International RO.

Temele abordate aduc in prim plan informatii, tendinte, idei si concepte de baza pentru o economie de piata functionala.
Se va prezenta evolutia Grupului Afnor precum si a filialei din Romania in anul 2009, pachetul de produse noi care se doreste a fi promovat pe piata interna, precum si metode de obtinere de fonduri europene pentru dezvoltarea afecerii.

AFNOR este unul dintre primele trei organisme de certificare a sistemelor de management la nivel mondial, avand peste 35 000 de certificate emise in 90 de tari. Prezenta pe piata romaneasca este asigurat prin intermediul filialei AFAQ AFNOR International RO.





Cristina Szuder - Director General
Adina Mocanu - Asistent Tehnic

Tel: 021269 3417
Fax: 021269 3323

Despre AFAQ AFNOR INTERNATIONAL RO

AFAQ AFNOR International RO:
- Filiala AFNOR CERTIFICATION, membra a AFNOR GROUPE FRANTA
- Prezenta in Romania de peste 5 ani
- Membra a Camerei Franceze de comert, industrie si agricultura - CCIFER
- Servicii de certificare acreditate si recunoscute la nivel international
- Servicii de instruire
- Comercializare standarde

Participare: Intrare libera