Bihorul se promoveaza la Bucuresti

Oradea - 27 iulie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

In acest an, cu un climat economic delicat pe plan mondial si national, Consiliul Judetean Bihor a decis organizarea unui program de actiuni prin intermediul carora sa impulsioneze dezvoltarea judetului. Marti 28 iulie se va desfasura la Bucuresti un prim eveniment la care si-au anuntat prezenta reprezentanti ai unor firme firme mari de consultanta, avocatura, fonduri de investitii, tour-operatori nationali si institutii financiare alaturi de diplomati si consilieri economici ai misiunilor diplomatice.

Acest eveniment este organizat in colaborare cu Primaria Municipiului Oradea si cu Asociatia Bihorenilor din Bucuresti si se desfasura la sala Caredy din Bucuresti marti, pe 28 iulie. Sunt asteptate sa participe autoritatile locale din Bihor, Primaria Oradea si primarii locale din judet, oamenii de afaceri si patronate, oameni de cultura, reprezentanti ai ambasadelor straine in Romania, reprezentanti ai camerelor de comert, ai asociatiilor de afaceri straine, fonduri de investitii, tour operatori nationali si mai ales bihoreni stabiliti in Bucuresti care au raspuns acestui apel de a ajuta si promova judetul in care s-au nascut si crescut.

Va fi un eveniment special, o cina oficiala cu specific bihorean (decoratiuni folclorice, program artistic cu cantece bihorene, prezentare traditii si obiceiuri, prezentare imagini Bihor), in cadrul careia se vor purta discutii despre oportunitatile de afaceri din Bihor si despre avantajele pe care acest judet le ofera investitorilor.
Unul din domeniile pe care Consiliul Judetean Bihor doreste sa le dezvolte in urmatorii ani este turismul. Datorita potentialului turistic al Bihorului (ape termale, peisaje montane, rauri de munte, relief carstic spectaculos) exista oportunitatea de a dezvolta pe termen lung un domeniu de activitate care contine in mare masura servicii cu valoare adaugata. In conditiile actualei crize economice, dezvoltarea economica nu se mai poate axa pe industrie si comert, iar serviciile raman ca motor de dezvoltare. Asezarea geografica a judetului face ca turistii sa aiba un acces facil la punctele turistice.
Acest program va continua si cu o activitate de lobby la reprezentantele comerciale si diplomatice ale statelor cu potential investitional pentru a prezenta oportunitatile de afaceri pe care le are Bihorul si de a promova interesele oamenilor de afaceri din Bihor.

Radu Tirle, presedintele Consiliului Judetean Bihor a declarat: „Ne-am asumat, in aceste vremuri de criza, sa gasim o cale de a dezvolta judetul. Atragerea de fonduri si investitori, promovarea afacerilor bihorene si potentialului turistic sunt cateva din directiile de actiune pe care mergem. Speram ca toate acestea sa scoata judetul Bihor de pe ultimele locuri in ceea ce priveste venitul populatiei.”

Bihorul va fi reprezentat in viitor si de un brand turistic puternic. Turismul va fi unul dintre vectori importanti de dezvoltare a judetului. In acest scop se va avea in vedere ca politica de dezvoltare si modernizare a infrastructurii sa tina cont de acest lucru.


Dezvoltarea durabila a turismului se va face pe doua directii mari de actiune: dezvoltarea si modernizarea infrastructurii de turism si promovarea atractiilor si serviciilor turistice. Prima directie de actiune va insemna in special investitii in infrastructura rutiera din zonele turistice si amenajari ale punctelor de interes turistic. A doua directie va insemna dezvoltarea unui brand turistic propriu al judetului Bihor si promovarea intensa a acestuia impreuna cu serviciile turistice. In tot acest proces de dezvoltare se va urmari ca toate masurile sa aiba un impact minim asupra mediului si activitatile promovate sa nu afecteze peisajele si punctele de atractie.

„Am gandit acest program in doua etape: prima la nivel national in care o sa contactam cat mai multi potentiali investitori, si in cea de-a doua, la nivel european, impreuna cu mai multe judete din jurul nostru vom organiza un eveniment la care sa invitam jucatori majori din mediul economic international ”, a mai adaugat Radu Tirle, presedintele Consiliului Judetean Bihor.

Cea de-a doua etapa este planificata sa se desfasoare la mijlocul acestei toamne, cel mai probabil la Bruxelles sau Strasbourg.

Despre AGMM BTL Media& Public Communication

BTL MediaCom este o agentie de comunicare si relatii publice, care creeaza si transmite mesaje de comunicare in functie de necesitatile clientilor, ofera valoare adaugata prin puterea atasata mesajului de comunicare si deschiderea catre mijloacele media. BTL MediaCom colaboreaza strans cu departamentele specializate in relatii publice si aduce valoare adaugata la manifestarile si actiunile ce au ca scop inducerea unei anumite imagini in piata. Compania are legaturi privilegiate cu profesionisti din mediul jurnalistic, academic, economic si politico-administrativ. Serviciile oferite de BTL MediaCom sunt crearea de strategii si concepte de comunicare, managementul relatiei companiei client cu mass-media, organizarea de evenimente si manifestari de public relations in concordanta cu strategiile si conceptul clientului, initierea de evenimente cu impact media deosebit, comunicare de criza, negociere si cumparare de spatii publicitare, concepere mediaplanuri, servicii punctuale pe proiectele clientilor: consultanta si asistenta.
Gabriela Malcinschi, director general BTL MediaCom, 0724229024, gabriela.malcinschi@btlmediacom.ro
gabriela.malcinschi@btlmediacom.ro