AIESEC Bucuresti le-a facilitat studentilor accesul la culisele advertisingului

BUCURESTI - 29 aprilie 2010

Comunicat tip General in Social

AIESEC Bucuresti a desfasurat pe 19, 20 si 21 aprilie un eveniment axat pe aria comunicarii care a avut ca scop sa le faciliteze studentilor accesul in lumea advertisingului.

AIESEC Bucuresti le-a facilitat studentilor accesul la culisele advertisingului

In cele trei zile de conferinta, participantii au avut acces la un mediu informal si neconventional destinat descoperirii potentialului creativ al fiecaruia si cunoasterii indeaproape a advertisingului.
Prima zi a fost destinata unor speach-uri in cadrul carora oameni cunoscuti in bransa precum Sorin Psatta, Ghyka, Lorand Balint, Bogdan Manea, Victor Dobre si multi altii, au discutat deschis cu participantii si le-au prezentat povesti din interiorul culiselor, situatii cu care se pot intalni daca decid sa urmeze o cariera in acest domeniu.
In cea de-a doua zi, studentii au avut ocazia sa lucreze pe echipe si sa fie creativi in gasirea unor solutii la brief-urile puse la dispozitie de partenerii nostri: Rom Autentic, Bergenbier si Neoset.
Ultima zi a conferintei a fost cea in care au avut loc coffe-talk-uri cu oameni care lucreza zi de zi in aceasta industrie. Aceasta a fost ziua in care ei au aflat raspunsul concret la toate intrebarile pe care le aveau. Din discutiile libere conturate participantii si-au putut forma o opinie mai clara despre ce se ascunde in spatele cortinei, cum poti intra in aceasta bransa si ce pasi trebuie sa urmezi pentru a avea succes.
Ziua s-a continuat cu prezentarea conceptelor realizate pe baza brief-urilor primite. Juriul format din oamenii din advertising a discutat pe marginea ideilor participantilor si a ales cea mai interesanta solutie. In incheiere a avut loc o dezbatere pe tema legaturii stranse dintre cercetarea de piata si advertising precum si despre ce a insemnat pentru fiecare aceasta conferinta.
Finalul proiectului a fost marcat de evenimentul de networking organizat la MNAC. Intr-un spatiu special, in care au fost prezenti speakerii, participantii si partenerii nostri, ne-am relaxat si am sarbatorit succesul conferintei.
“Un eveniment extraordinar, de la care oricine a avut de învăţat foarte multe, şi la care sunt foarte fericit că am avut ocazia să particip, deşi am stat laolaltă şi cu oameni cu două-trei facultăţi şi cărora aş fi putut să mă adresez cu ‘dumneavoastră’. Tot respectul pentru invitaţi, pentru participanţi şi, evident, pentru organizatori.”
Dorim sa le multumim pe aceasta cale celor care au facut posibila realizarea proiectului si anume: Rom Autentic, Neoset, Bergenbier, IAA, Brightess si Dare Advertising. Le multumim de asemenea participantilor pentru ca datorita lor evenimentul a fost o reusita.
Gasiti mai multe informatii despre proiect pe www.fara-nume.aiesec.ro

Despre AIESEC Bucuresti

AIESEC reprezinta cea mai mare organizatie de tineri la nivel international, fiind prezenta in peste 107 tari si teritorii si avand o istorie de 61 de ani in dezvoltarea personala si profesionala a tinerilor. Organizatia ofera tinerilor o experienta de dezvoltare inedita bazata pe 7700 de oportunitati de leadership, 5500 de posibilitati de exchange, 470 de conferinte anuale, platforme virtuale si activitati de invatare in cadrul unui mediu international. Prezenta AIESEC in Romania s-a facut remarcata timp de 20 ani, extinzandu-se intr-un numar de 13 orase.

Cioti Bianca
Public Relations
0724368869
bianca.cioti@aiesec.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/aiesec-bucuresti/aiesec-bucuresti-le-a-facilitat-studentilor-accesul-la-culisele-advertisingului