Comunicate Alburnus Maior

Compania Alburnus Maior a emis 4 comunicate de presa

  • FanFest, cel mai important festival de mediu din Romania

    Rosia Montana - 17 august 2007

    Cu peste 10.000 de vizitatori asteptati, FânFest, spatiu al activismului de mediu din România, pregateste noi activitati inedite pentru spiritele libere. Programul deosebit de diversificat, se va desfasura pe o durata de trei zile, cu manifestari ce incep dimineata la 10 si se incheie târziu in noapte.    comunicatul de presa

  • Inalti oficiali din Ungaria si Austria solicita retragerea Premiului CSR oferit lui Alan Hill

    Rosia Montana - 1 mai 2007

    Rosia Montana, 1 mai 2007 – Potrivit declaratiilor Doamnei Barbara Prammer, Presedintele Parlamentului Austriei, Premiul ICON-Vienna “Managerul Responsabil al Anului” oferit recent Presedintelui si CEO al Gabriel Resources afecteaza negativ valoarea premiului si este daunator cauzei CSR . Cel care a facut nominalizarile pentru premiu si membru al juriului in acelasi timp este gasit intr-o situatie de conflict de interese datorita legaturii profesionale cu Gabriel Resources. Ministerul pentru Afaceri Externe al Ungariei solicita in mod oficial ca premiul sa fie retras.    comunicatul de presa

  • Ministerul Mediului sfideaza opinia cetatenilor in procedura EIM pentru Proiectul Rosia Montana

    Rosia Montana - 12 februarie 2007

    12 februarie 2007, Bucuresti - Alburnus Maior si Greenpeace CEE atrag atentia asupra neregularitatilor substantiale comise de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor (MMGA) in intocmirea listei de intrebari inaintate catre Rosia Montana Gold Corporation (RMGC).    comunicatul de presa

  • Daca trei oameni iti spun ca esti beat te duci sa dormi, ce faci cand sunt 6000?

    Daca trei oameni iti spun ca esti beat te duci sa dormi, ce faci cand sunt 6000?

    Rosia Montana - 22 ianuarie 2007

    Rosia Montana, 18 ianuarie 2007 - Un sondaj efectuat de Parlamentului Romaniei , ce invita publicul sa comenteze asupra proiectului minier de la Rosia Montana, arata la data de 16 ianuarie 2007 ca un procent de 96,93% din cei 6313 de participanti au votat impotriva propunerii de proiect prezentata de Gabriel Resources. De remarcat ca acest lucru se intampla concomitent cu campania de publicitate lansata de Gabriel, campanie care a costat 5 milioane de euro in 2006.    comunicatul de presa