ASiS ERP - solutia integrata completa pentru firmele din zona de comert si distributie

Cluj-Napoca - 20 iunie 2011

Comunicat tip General in IT&C

In cursul saptamanii trecute, echipa Alfa Software a organizat in Zalau un seminar cu tema “Solutii de optimizare a stocurilor in cadrul firmelor de comert si distributie”. La seminar au participat reprezentantii celor mai importante firme din domeniul distributiei si a comertului cu amanuntul, din zona judetului Salaj. Prezentarile din cadrul acestei intalniri au abordat aspecte legate de vanzare si urmarirea stocurilor “de la distanta” in cadrul magazinelor, gestionarea eficienta a comenzilor de livrare de la agentii de pe teren prin intermediul dispozitivelor inteligente - gen smartphone-uri, tablete sau notebook-uri, extinderea de la comertul traditional inspre mediul online prin intermediul magazinelor virtuale, si, nu in ultimul rand, accesul managerilor la informatii pentru fundamentarea de decizii rapide din orice locatie din lume, inclusiv de pe telefoanele mobile.

“Era firesc sa initiem un asemenea eveniment in Zalau, de vreme ce acest oras reprezinta si punctul de pornire al companiei Alfa Software. Seminarul pe care l-am sustinut aici este primul dintr-un lung sir de asemenea intalniri pe care ni le propunem cu mediul de afaceri din Romania, din zona de comert si distributie, dorinta noastra fiind aceea de a veni in sprijinul companiilor cu solutii flexibile, perfect adaptate nevoilor lor.

Indiferent de modul in care are loc procesul de vanzare: prin magazine proprii, agenti de vanzare sau magazine virtuale, Alfa Software detine solutia potrivita pentru fiecare! ASiS ERP pentru comert si distributie optimizeaza fluxurile de comenzi de livrare si aprovizionare, centralizand intr-o baza de date unica toate comenzile primite de la clienti, stabilind in functie de stocurile existente necesarul de aprovizionat si perioada de realizare a procesului de aprovizionare si planificand, dupa caz, momentul si traseul optim de livrare al bunurilor catre clienti. Mai interesant insa, este faptul ca toate functionalitatile ASiS pomenite anterior, le-am portat pe platforma revolutionara RIA, care permite utilizatorilor ei, accesul la informatii in timp real din sistemul integrat ASiS, de pe orice dispozitive conectate la Internet: smartphone-uri, tablete PC, laptopuri, etc. ” declara Pavel Cristian Gabriel, Director Cercetare-Dezvoltare in cadrul companiei Alfa Software.

In cadrul intalnirii organizate de Alfa Software s-a pus accentul pe urmatoarele aplicatii din cadrul sistemului ASiS: PVria, Urmarire Contracte, ASiS Agent, ASiSstore (magazin virtual) si ASiSmanager.

 

Rolul aplicatiilor in cadrul solutiei ASiS pentru comert si distributie:

 

PVria (Punct de Vanzare) este aplicatia destinata vanzarii cu casa de marcat in cadrul unui magazin, permitand inclusiv utilizarea cititoarelor de coduri de bare. Vanzarea are loc in timp real ceea ce impune actualizarea automata a stocului dupa fiecare vanzare.

PVria permite vanzarea prin documente de tip bon, dar exista si posibilitatea eliberarii de factura asociata unuia sau mai multor bonuri. Suplimentar functionalitatilor de baza, in PVria se pot seta politici de pret si discount pentru clientii mari sau pentru anumite grupe de produse. In cazul lanturilor de magazine, acolo unde nu exista marfa pe stoc, pentru a nu refuza un anumit client, exista si posibilitatea de a consulta stocul operativ de la alte magazine din retea si de a initia comenzi de livrare pentru marfa care nu se gaseste in stocul propriu.

 

ASiS Agent este aplicatia pe care o utilizeaza agentii de teren pentru a prelua si gestiona comenzile de la clienti. Ei pot realiza in dreptul clientilor rezervari de stoc si pot consulta solduri, stocuri, comenzi si stari pentru anumiti clienti. ASiS Agent poate fi accesata cu usurinta de pe tablete sau smartphone-uri pe care ruleaza sistemul Android, costurile unei astfel de solutii pentru distributie fiind seminificativ inferioare solutie clasice cu dispozitive de tip palmtop. Mai mult decat atat, smartphone-urile de pe care ruleaza ASiS Agent au incorporate deja dispozitive de tip GPS ceea ce inlesneste urmarirea prin GPS a pozitiei agentilor in teren.

 

Cu ajutorul ASiSmanager, managerii pot consulta in timp real datele din intregul sistem, cu posibilitatea luarii unor decizii precum deblocarea unui client sau aprobarea unei comenzi. De pe telefonul mobil, pot accesa indicatori grafici privind vanzarile pentru anumite produse, situatia incasarilor pe o anumita perioada, etc.

 

Modulul de Comenzi de livrare din cadrul aplicatiei de Urmarire Contracte cumuleaza comenzi de livrare din diverse surse: fie direct operate din aplicatia de Urmarire Contracte, fie de pe palmuri, fie din aplicatia ASiS Agent, din cadrul magazinului virtual - ASiSstore sau direct de la clientul final, caruia ii este permis accesul in sistemul ASiS, pe baza unui utilizator si a unei parole. Comenzile de livrare pot avea mai multe stari (operate, aprobate, transferate, facturate); aceste stari sunt customizabile pentru fiecare client in parte. In baza comenzilor de livrare, fluxul poate continua prin generarea unor comenzi de productie - in cazul firmelor care realizeaza si acest gen de activitate sau prin generarea unor comenzi de aprovizionare inspre furnizori.

Despre Alfa Software SA

Alfa Software S.A. este o companie cu capital 100% românesc, cu sediul în Zalău şi puncte de lucru în Cluj-Napoca, Baia-Mare şi Bucureşti. Alfa Software este producătorul soluţiei informatice ASiS şi Microsoft Gold Partner.Pentru mai multe informaţii, accesaţi pagina: www.asw.ro.