Gestionarea clientilor si a bratarilor electronice se face in statiunea Baile Boghis cu sistemul ASiS ERP

Cluj - Napoca - 4 mai 2015

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, HoReCa

Redeschisa anul trecut, dupa o renovare majora, statiunea Baile Boghis din judetul Salaj a optat pentru sistemul integrat de la Alfa Software, care ii permite gestionarea cu usurinta a unui numar impresionant de clienti.

 Am gestionat cu ajutorul sistemului integrat ASiS doar intr-o singura zi peste 3500 de clienti si sume incarcate pe bratari de 130.000 lei. Tot acest proces s-a desfasurat fara probleme, Baile Boghis devenind astfel o statiune care poate concura cu usurinta cu orice alte bai termale din tara sau strainatate 

Elena Stanca, coproprietar Baile Boghis

Provocarea in cazul Bailor Boghis a constituit-o inlocuirea metodelor de plata traditionale (cash, card) cu bratari electronice care prin scanare permit achitarea serviciilor si a consumatiei la toate punctele de servire din incinta complexului. La intrare, fiecare client primeste o bratara electronica cu un cod unic de identificare, pe care poate sa o incarce virtual cu suma de bani dorita sau necesara achitarii consumatiei in incinta complexului.  La oricare punct de servire din complex, plata produselor si a serviciilor se realizeaza prin scanarea bratarilor cu ajutorul citittoarelor NFC, operatie ce duce automat la diminuarea sumei de bani gestionate in dreptul fiecarui client in ASiS ERP . Concomitent, sistemul ASiS scade din gestiune produsele vandute, diminuand stocurile si inregistreaza automat o incasare de la persoane fizice (pe baza de bon fiscal) in functie de modalitatea de plata (cash, card) pe care clientii au ales-o initial la incarcarea bratarii electronice.

De asemenea, codul unic al unei bratari poate fi atasat unui dulap din zona de vestiare, ceea ce usureaza managementul locatiilor de depozitare deoarece la plecarea unui client care a inchiriat un dulap, bratara se dezactiveaza, iar dulapul apare ca si liber in sistem. La plecare, sumele neconsumate sunt restituite clientilor, iar fiecare client primeste un desfasurator al serviciilor si produselor de care a beneficiat.

Practic exista in sistemul ASiS, in orice moment, o evidenta clara a numarului de persoane sosite la Bai Boghis, a dulapurilor libere/ocupate din vestiare, a banilor incarcati/consumati pe bratari, totul realizandu-se in mod automat.

“Am gestionat cu ajutorul sistemului integrat ASiS doar intr-o singura zi peste 3500 de clienti si sume incarcate pe bratari de 130.000 lei. Tot acest proces s-a desfasurat fara probleme, Baile Boghis devenind astfel o statiune care poate concura cu usurinta cu orice alte bai termale din tara sau strainatate.” a declarat Elena Stanca, coproprietar Bai Boghis.


Redeschiderea statiunii Bai Boghis a revigorat turismul balnear din judetul Salaj, In urmatorii ani, proiectul statiunii isi continua dezvoltarea si se asteapta investitii importante in noi unitati de cazare.


Despre Alfa Software SA

Alfa Software S.A. este o companie cu capital 100% românesc, cu sediul în Zalău şi puncte de lucru în Cluj-Napoca, Baia-Mare şi Bucureşti. Alfa Software este producătorul soluţiei informatice ASiS şi Microsoft Gold Partner.Pentru mai multe informaţii, accesaţi pagina: www.asw.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/alfa-software-sa/gestionarea-clientilor-si-a-bratarilor-electronice-se-face-in-statiunea-baile-boghis-cu-sistemul-asis-erp