Publicitatea de tip sampling și promoții mai eficientă decât spoturile TV și radio - ALLURE EVENTS

BUCURESTI - 5 iulie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate

Denumite generic BTL (below the line), activitățile de sampling , degustări și promoții la raft au luat amploare în ultima perioadă, prin prisma eficienței alocării bugetului, controlului rezultatelor și a unui feedback rapid și exact din partea clienților. S-a constatat că publicitatea BTL este centrată pe consumator și reprezintă puntea dintre acesta și compania ce își promovează produsele sau serviciile într-o manieră directă, personală.

Stand sampling, prezentarea produsului

Stand sampling, prezentarea produsului

Mesajele publicitare de tip ATL - above the line - (spoturi , articole, afișaj) au o structură rigidă, influențată de constrângerile tehnice ale canalelor de comunicare respective. De asemenea, acest tip de comunicare lasă decizia de ascultare sau vizionare a mesajului publicitar la latitudinea publicului larg.  Consumatorii sunt ținta unei convingeri fără presiune directă, așa cum se întâmplă în cazul promovării BTL.

Pe de altă parte, BTL (sampling, promoții) se referă la mijloacele de comunicare „neconventionale”, care dau dovadă de mai multă inspirație și inedit. Este vorba în general de organizarea de evenimente în interiorul hypermarket-urilor, magazinelor, târgurilor, târguri, expoziții, baruri, cafenele. Tehnicile ATL sunt mai mai eficiente atunci când grupul țintă este foarte mare și greu de definit. Dar, în cazul în care grupul țintă este limitat și specific, este întotdeauna recomandabil să se folosească promoțiile de tip BTL pentru raportul cost-eficiență.

Tarifele pentru sampling, degustări, promoții la raft variază între 2.40 € - 4 €/oră în funcție de numărul personalului implicat în proiect, durata de desfășurare, numărul de locații, vestimentație, training-uri, logistică, costuri cu protecția muncii, transport, softuri de raportare, combustibil și comunicații.

Campaniile de promovare BTL se realizează prin intermediul personalului sampling (promoterilor). Scopul acestora este de a convinge clienții să cumpere, să testeze, să le prezinte și să-i facă să înțeleagă aspectele brandului respectiv. Această acțiune este ideală pentru lansări de noi produse, care de obicei generează un real success în vânzări.

Agenția hostess Allure Events se ocupă de recrutarea acestora, având o bază de date de peste 500 promoteri, în continuă creștere. La cerere, putem realiza casting și training, ne putem ocupa de logistică, de vestimentație, și putem centraliza rapoartele. Tarifele practicate de Allure Events se situează între cele mai mici de pe piață, raportul calitate-preț fiind unul avantajos.

Calitatea personalului angrenat în campaniile BTL este foarte importantă. Astfel aspectul, pregătirea (training-ul), uniforma, trebuie tratate cu mare atenție. Dacă una din acestea nu este în regulă poate dăuna campaniei de marketing și implicit companiei beneficiare. 

Formarea echipelor  de promoteri se realizează în urma castingului prin care se desemnează și team-leaderii (supervizorii). Între atribuțiile promoterilor se numără:  o atitudine orientată spre vânzare, cunoașterea produselor în detaliu, ordonarea produselor, întocmirea rapoarterlor și a feedback-ului, captarea atenției consumatorului, puterea de convingere.

Pentru servicii profesionale de hostess, sampling, promoții și distribuție pliante vă rugăm să contactați agenția Allure Events.

Contact:

ALLURE EVENTS 

Ioana Decu

Tel: 0762.670.642

E-mail: ioana.decu@allureevents.ro

Web: www.allureevents.ro

 

Despre ALLURE EVENTS

Allure Events - Agentie hostess specializata in recrutarea si plasarea personalului pentru activitati BTL (sampling, degustari, promotii la raft), distributie pliante si hostess pentru evenimente.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/allure-events/publicitatea-de-tip-sampling-i-promoii-mai-eficient-dect-spoturile-tv-i-radio-allure-events