Customer Service School isi extinde aria de expertiza

BUCURESTI - 27 aprilie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Compania de training si consultanta de business Customer Service School isi extinde echipa si implicit, aria de expertiza. Dupa o cariera de peste 12 ani in industria de Contact Center si avand o arie de expertiza extinsa, interna si internationala (customer service, account management, telesales, loializarea clientilor etc.), precum si 2 certificari internationale, Marcela Stoica se alatura echipei de specialisti a Customer Service School.

Customer Service School este o companie de training si consultanta cu focus pe Customer Experience, care investeste in oameni valorosi si promoveaza experti de prima linie. Cu experienta in multiple sectoare de business, compania isi propune sa aduca un plus de valoare serviciilor de training si consultanta din mediul de afaceri romanesc, aducand solutii inovatoare de dezvoltare. Pentru a creste si mai mult nivelul de competenta, echipa Customer Service School se extinde. Marcela Stoica, specialist in Contact Center, se remarca prin know how si viziune. Cu o experienta de peste 12 ani intr-una dintre cele mai importante companii din lume, Vodafone, si 2 certificari internationale, Marcela Stoica si-a construit portofoliul prin rezultate deosebite, fiind o reala resursa strategica pentru Customer Service School.

Printre zonele de know how ale Marcelei Stoica se numara:
Managementul afacerilor
-Planificare si executie strategica si operationala
-Bugetare
-Operatiuni si tehnologie de call center
-Call center start up
-Managementul cresterii satisfactiei clientilor
Managementul resurselor umane
-Recrutare, selectie si training
-Dezvoltarea profesionala si motivarea angajatilor
-Managementul performantei
-Crearea de echipe eficiente
-Cresterea gradului de satisfactie si retinerea angajatilor
Managementul proceselor
-Designul si implementarea proceselor eficiente si efective
-Business process reengineering
-Managementul proceselor
-Managementul calitatii
-Managementul inovatiei
-Managementul schimbarii

In ultimii ani a ocupat functii de raspundere in cadrul Vodafone Romania, precum Director of Customer Relations for Business Market din 2008, Director of Customer Service for Consumer Market din 2003, Manager of Training for GSM and Data Department din 2002, Manager of Customer Service din 2000 etc. Marcela Stoica a reprezentat un factor important de decizie corporate, lasandu-si amprenta pozitiv in evolutia culturii si business-ului, in care a activat cu succes atatia ani. Tocmai de aceea, contributia ei in cadrul echipei Customer Service School, in calitate de Senior Management Skills Developer, se va resimti puternic in cifrele de afaceri si in directiile strategice ale clientilor companiei.
Pentru mai multe informatii despre filosofia si rezultatele Customer Service School, va rugam sa accesati http://www.customerserviceschool.ro.

Despre Alma Conect SRL

Experienta B2C si B2B a Customer Service School strabate cele mai puternice sectoare industriale: auto, asigurari, banking, comunicare, tehnologie, energie, finante, sanatate, farma, retail, turism si multe altele. Printre clientii Customer Service School se numara branduri de renume, precum: Raiffeisen Bank, Millennium Bank, Avon, Accor Services, GE Money Romania, ING Asigurari de viata, ALSTOM Power etc. Serviciile oferite sunt structurate in: consultanta strategica si training specializat. Pachetele de solutii ale Customer Service School au un caracter extrem de practic si se adapteaza in functie de nevoile individuale ale clientilor.

Alina Musat
Project Manager
Mobile: +40726 34 64 20
E-mail: alina.musat@customerserviceschool.ro

contact@customerserviceschool.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/alma-conect-srl/customer-service-school-isi-extinde-aria-de-expertiza