Altex si Indesit iti rasplatesc pasiunea de suporter cu invitatii la meciurile A.C. Milan

BUCURESTI - 22 septembrie 2011

Comunicat tip General in IT&C, Media / Publicitate, Retail

Altex si Indesit au lansat o campanie promotionala dedicata iubitorilor fotbalului, cu ajutorul agentiei Mediaedge:cia. Campania, care se intituleaza “Joaca alaturi de cei mai buni!”, a inceput in data de 20 septembrie si vine in completarea promisiunii Altex de sustinator a pasiunii autentice pentru sportul rege. Castigatorii concursului vor fi desemnati prin tragere la sorti, si vor fi premiati cu bilete la meciurile AC. Milan din UEFA Champions League.

Mecanismul concursului este unul care incurajeaza prin formula de premiere participarea cuplurilor, recompensand nediscriminatoriu atat  iubitorii de fotbal cat si  partenerele lor iubitoare de calatorii: premiile constau in cate doua bilete la trei meciuri de fotbal ale AC Milan din  UEFA Champions League, doua bilete de avion Romania-Italia, dus-intors si o noapte de cazare in Italia. Altex si Indesit invita fanii fotbalului sa traiasca experienta unui spectacol de cinci stele, participand la meciurile AC Milan-Viktoria Plzen, AC Milan – Bate Borison, AC Milan – FC Barcelona.

 Sunt eligibili pentru participarea la concurs toti cei/cele care achizitioneaza o masina de spalat Indesit din  magazinele Altex si Media Galaxy, se inscriu pe site-ul Altex si Media Galaxy la sectiunea promotie si participa la tragerea la sorti. Pentru primul meci, din 28 septembrie Milan-Plzen, extragerea va avea loc in data de 23 septembrie, pentru cel de-al doilea, din 19 octombrie, Milan-Bate, extragerea va avea loc pe 12 octombrie, iar pentru Milan-Barcelona, din 23 noiembrie, extragerea va avea loc in data de 16 noiembrie.

 Este a doua actiune din acest an prin care Altex isi manifesta sprijinul pentru suporteri, prima campanie online pe aceasta tema fiind lansata cu ocazia Cupei Romaniei, cand compania a initiat online un, in care participantii au anticipat rezultatul partidei Steaua-Dinamo. “Am ales sa continuam asocierea cu evenimente fotbalistice pentru ca reflecta promisiunea companiei de a furniza nu doar tehnologie ci conexiune la divertisment, comunicare si informatie”, a declarat Ciprian Lerca, director de marketing Altex Romania.

 Concursul va fi promovat cu ajutorul agentiei Mediaedge:cia pe site-uri compatibile cu profilul publicului-tinta, prin asocierea cu un content relevant, respectiv gsp.ro si prosport.ro prin bannere online, rubrici special si stiri branduite.

Data limita de participare la concurs este 15 noiembrie.

 

 

Despre ALTEX Romania SRL

Altex este liderul pietei de electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia din Romania, potrivit cifrei de afaceri de la sfarsitul anului 2010. Prin reteaua nationala de 77 de magazine, aflata in continua expansiune, Altex ofera clientilor o gama variata de produse inovatoare, la cele mai avantajoase preturi, sustinute de solutii optime de finantare.

Mediaedge:cia (MEC) ofera servicii de planificare, cumparare si implementare a comunicarii media cat si strategii de analiza a profilului consumatorului si eficientei investitiei. La nivel global, MEC este membru co-fondator al GroupM, grupul de investitii media din cadrul WPP.

Taguri: concurspromotieAltex
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/altex-romania-srl/altex-si-indesit-iti-rasplatesc-pasiunea-de-suporter-cu-invitatii-la-meciurile-a-c-milan