Altex si Microsoft pornesc numaratoarea inversa pentru castigarea unui Audi Q3 pe KISS FM

BUCURESTI - 23 noiembrie 2011

Comunicat tip General in IT&C, Media / Publicitate, Retail

Altex si Microsoft vor lansa o noua campanie pe Kiss FM, in intervalul 23 noiembrie – 16 decembrie, avand ca obiectiv cresterea atractivitatii brandului Altex si consolidarea legaturii intre brand si potentialul consumatori. Campania se intituleaza “Campionatul de alergare la Altex” si consta in doua concursuri, unul matinal si altul numit “Fii primul”, toti participantii fiind inscrisi automat la o tombola ce are ca premiu un atragator automobil Audi Q3.

 

La aceasta campanie pot participa toti cei care descarca Internet Explorer 9 si se inregistreaza prin completarea cu datele personale a formularului de concurs de pewww.kissfm.ro sau www.altex.ro. In fiecare zi, de luni pana vineri, realizatorii emisiunii “Cronica carcotasilor” vor premia in direct, prin tragere la sorti, un participant la campanie care s-a inscris la concurs. Concursul “Fii Primul” stimuleaza interactiunea utilizatorilor cu brandul prin intermediul locatiilor sale, si functioneaza pe principiul cine ajunge primul in maxim 30 de minute in magazinul anuntat la Kiss  FM, potrivit informatiilor oferite, este premiat.  Pe parcursul intregii zile, DJ-ii Kiss FM vor anunta concursul prin 3-4 interventii live, comunicand indicii despre locatie dar si despre concurs.

“Prin proiectul cu Kiss FM brandul Altex este prezentat printr-o maniera mult mai credibila decat prin prezentarile traditionale. Campania ofera sanse de castig tuturor ascultatorilor care participa la cele doua tipuri de concursuri, fie ca sunt sunati si castiga electronice de ultima generatie, fie ca sunt inscrisi in cursa pentru  marele premiu. Multumim partenerilor Microsoft pentru ca ne-a sustinut in acest proiect”, a declarat Florin David, Director de Marketing Altex.

 „Parteneriatul cu Altex este cadrul perfect care aduce impreuna tehnologia de ultima generatie – IE9 –, muzica si premiile cool. Ascultatorii KISS FM vor fi placut suprinsi de multiplele imbunatatiri aduse de IE9, printre care viteza crescuta si securitatea sporita”, a declarat Tudor Galos, Consumer Marketing Manager, Microsoft Romania

 In total vor fi acordate 39 de premii, in valoare  de 172.000 de lei fara TVA, iar marele premiu, autoturismul Audi Q 3 are o valoare de 37.000 de euro. La sfarsit avem finala in cadrul careia se castiga atractivul autoturism, la care vor participa toti cei care s-au inscris la concursul matinal fie pe www.kissfm.ro, fie pe www.altex.ro, fie ca au fost printre cei 50 care au ajuns in maxim 30 de minute in magazinul Altex anuntat la radio.

Taguri: microsoftAltex