Managementul timpului- performanta si satisfactie personala

BUCURESTI - 3 februarie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Educatie / Cultura

Agentia de comunicare If Magic vine in sprijinul tuturor celor angajati in curse contra-cronometru, cu un atelier realist, practic si distractiv de management al timpului, care se va desfasura in 10 – 11 februarie 2012.

Ce ai face daca ai avea mai mult timp ? Ai sta mai mult cu cei dragi, ti-ai propune teluri mai ambitioase, ti-ai cultiva pasiunile, ai porni intr-o calatorie, ai invata ceva nou, te-ai odihni, te-ai distra? Timpul e un paradox: ni se ofera tuturor in cantitati egale si, totusi, nu ajunge nimanui. Deseori, solutiile par la indemana: „ma voi organiza mai bine”, „de luni…”, „o sa recuperez in week-end”, „am un plan”, „avem prioritati”… De ce nu functioneaza pe masura asteptarilor? Pentru ca suntem captivi ai propriului subiectivism exact acolo unde am avea nevoie de detasare si de o perspectiva din exterior.

Poti irosi timp incercand sa gasesti solutii intuitive sau poti investi cateva ore in atelierul de „Management al timpului” ca sa faci progrese reale de organizare personala , inca de a doua zi.

In primul rand, vom constientiza importanta utilizarii rationale si eficiente a acestui capital ireversibil, in conformitate cu ritmul personal şi cu resursele de care dispunem. Vom defini caracteristicile „timpului”, vom demonta miturile si cliseele care ne franeaza eficienta , vom descoperi principalii factori culturali, individuali, organizaţionali sau sociali care influenteaza procesul, vom gasi si analiza „hotii” si „salvatorii” de timp.

In a doua parte, vom ataca inca unul din acele lucruri simple doar in aparenta: stabilirea obiectivelor . Ceea ce realizezi depinde fundamental de ceea ce iti propui de la bun inceput. Fara sa folosim retete „magice”, ci metode stiintifice, testate, vom decide ce inseamna un obiectiv si cum il construim astfel incat sa avem cat mai multe sanse sa il atingem. Vom invata sa folosim un intreg arsenal impotriva risipei de timp.

In partea finala a cursului vom obtine beneficiul major la care aspiram: un plan de organizare si planificare a propriilor activitati astfel incat sa vedem si sa simtim ca realizam din ce in ce mai multe din lucrurile pe care ni le dorim.

Veti deveni manageri profesionisti ai timpului personal. Veti avea reflexele, abilitatile si metodele cu ajutorul carora veti intelege procesele care guverneaza timpul si modul cum va raportati la el, veti defini scopuri realiste si motivante in orice situatie si veti alege calea cea mai buna de a le implini. In cursa contra-cronometru in care intram cu totii in fiecare zi, ne urmareste frustrarea sentimentului acut ca timpul ni se scurge printre degete, o data cu toate acele lucruri extraordinare de care suntem capabili, dar nu ajungem sa le facem. Va propunem sa inlocuim acest sentiment cu satisfactia unei zile pline si constiinta ca am actionat inteligent si responsabil, indiferent de provocarile care ni s-au ivit in cale.

 

Cristian Oprea, Coordonator de programe de formare si dezvoltare profesionala Pe de o parte, ar fi greu de crezut, doar uitandu-te la Cristian, ca are deja o cariera de 21 ani, pentru ca, da, este tanar. Pe de alta parte, de indata ce ai ocazia sa il vezi la lucru, experienta si competentele sale te conving imediat. In afara de licenta si masterul in management la Academia de Stiinte Economice din Bucuresti, Cristian a absolvit si programul de specializare in managementul afacerilor publice europene in cadrul Institutului National de Administratie Publica. A detinut pozitii manageriale in cadrul ORDA (Oficiul Roman pentru Drepturi de Autor) in ultimii 10 ani. In aceasta perioada a dezvoltat mijloace şi metode de investigare a pirateriei pe internet, a susţinut seminarii in ţara şi strainatate si a publicat articole in reviste de specialitate. Activitatea sa de manager a fost dublata de cea de formator in domenii ca leadership, reforma administratiei publice, drepturi de autor, dezvoltare personala şi organizaţionala, comunicare. Energic si organizat, optimist si dedicat, in prezent Cristian coordoneaza programele de dezvoltare profesionala If Magic si sustine cursuri pe temele sale favorite.

Cand? 10 februarie, 18:00- 21:00; 11 februarie, 10:00- 18:00 Unde? Bd. Dimitrie Cantemir, nr.1, Bl. B2, Sc.4, Et.7, Ap.115, interfon 715 (zona Unirii, vizavi de Hotel Horoscop)

Pret: 250 Ron

10% reducere pentru cei care se inscriu pana marti, 7 februarie, ora 18:00

15% reducere pentru grupurile mai mari de trei persoane

30% reducere pentru studenti Plata se face cash la inceputul cursului.

Numar maxim participanti: 12

Participarea se face cu inscriere prealabila la numarul: 0726 670 660 sau la adresa: cursuri@ifmagic.ro

Gasiti mai multe informatii pe website-ul: www.ifmagic.ro

Despre Amistad Consultanta

Agentie de comunicare si PR specializata in domeniul proiectelor sociale si culturale.
Oferim clientilor si partenerilor nostri un ansamblu de servicii in comunicare, PR si event planning, de la consultanta strategica (cercetare, audit de brand, elaborare de strategii, concepte si scenarii, evaluare si diagnostic, solutii de comunicare in situaţii de criza, reprezentare in sfera publica, parteneriate strategice) la coordonare si implementare (implementare de campanii, organizare de evenimente, relatii cu presa, servicii editoriale, monitorizare, fundraising, productie publicitara, web design).
Printr-un demers profesionist si creativ de comunicare, promovam concepte inovatoare si practici neconventionale si sa stimulam impactul lor pozitiv asupra societatii.
Gasiti mai multe informatii pe website-ul: www.ifmagic.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/amistad-consultanta1/managementul-timpului-performanta-si-satisfactie-personala