ARBOinteractive intra pe piata publicitatii outdoor in Bucuresti

BUCURESTI - 10 decembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

ARBOinteractive isi propune o abordare mai complexa a nevoilor clientilor/agentiilor prin utilizarea de noi tehnologii si prin extinderea paletei de servicii oferite partenerilor si clientilor sai.

ARBOinteractive isi propune o abordare mai complexa a nevoilor clientilor/agentiilor prin utilizarea de noi tehnologii si prin extinderea paletei de servicii oferite partenerilor si clientilor sai.
Pana acum au fost lansate departamentele: AdKing (latura creativa care imagineaza si realizeaza proiecte foarte speciale), LogicSearch (experti in search engine marketing) si ARBOmobile (pionier al marketingului mobil).
„Intrarea in portofoliul nostru a acestui simpatic media se incadreaza in politica noastra de a diversifica serviciile oferite agentiilor si clientilor directi, precum si de a oferi cat mai multe posibilitati de a exploata potentialul inca nedescoperit al comunicarii online” declara Calin Rotarus, Managing Director.
„Suntem bucurosi sa pornim o colaborare cu primul proiect romanesc de anvergura din Second Life, Bucurestiul Virtual. Pe strazile acestui oras vor fi postate bannere stradale gestionate in exclusivitate de catre ARBOinteractive. „ declara Clement Nicolaescu, Marketing & PR Director„
„Faptul ca ARBOinteractive se implica in proiectul nostru demonstreaza capacitatea sa, ca si companie, de a „vedea in viitor”. Sa nu uitam ca ARBO a fost una dintre primele agentii din romania care a inceput sa vanda si mediul online, iar acum sunt tot primii care vad viitorul spatiilor virtuale 3D” a declarat Aura Tatu, business developer al Chase Corp, initiatorul proiectului Bucurestiul Virtual.
Virtual Bucharest este o replica tridimensionala a capitalei in lumea virtuala si isi propune sa coaguleze intre granitele sale comunitatea romaneasca.
Deja mari companii internationale au desfasurat actiuni de marketing interesante in acest mediu (ex. conferinte, concerte live, lansari de produs, concursuri live etc) iar ARBOinteractive isi propune proiecte la fel de interesante.
Unul dintre atuurile marketingului in lumea virtuala este teleprezenta. Acest lucru inseamna o dezvoltare importanta a comunitatilor si a actiunilor bazate pe evenimente.

ARBOinteractive are o experienta de peste 8 ani pe piata online din România, initial ca departament al ARBOmedia, apoi, din mai 2008, ca si companie separata. In luna septembrie, compania a fost preluata de Goldbach Media, companie prezenta in 10 tari europene. ARBOinteractive România gestioneaza in prezent spatiul publicitar al peste 150 de site-uri.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/arbointeractive/arbointeractive-intra-pe-piata-publicitatii-outdoor-in-bucuresti