Comunicate Goldbach Audience Romania.

Goldbach Audience Romania.

Compania Goldbach Audience Romania. a emis 11 comunicate de presa

  • V2Media, o retea de publicitate video pe Internet

    BUCURESTI - 29 iunie 2009

    In contextul in care romanii petrec tot mai mult timp pe Internet si consumul de video pe net a crescut spectaculos, s-a lansat V2Media, serviciu dedicat in exclusivitate publicitatii video pe internet.    comunicatul de presa

  • Parteneriat intre ARBOinteractive si eMAG

    BUCURESTI - 26 mai 2009

    ARBOinteractive si eMAG au incheiat un parteneriat prin care sistemul de afiliere ProfitShare va fi implementat in reteaua de site-uri din portofoliul regiei de publicitate.
    Pentru ARBOinteractive acest parteneriat survine imediat dupa lansarea ARBOperformance, departament care are in vedere noi metode de publicitate bazate pe performanta si care va gestiona si recentul parteneriat.
        comunicatul de presa

  • ARBOinteractive lanseaza ARBOperformance

    BUCURESTI - 30 martie 2009

    ARBOinteractive isi continua strategia de extindere prin abordarea de modalitati noi de promovare online pentru partenerii sai.
    Dupa ce a lansat departamentele: AdKing (latura creativa care imagineaza si realizeaza proiecte foarte speciale), LogicSearch (experti in search engine marketing) si ARBOmobile (pionier al marketingului mobil), ARBOinteractive lanseaza pe piata romaneasca ARBOperformance, o retea de publicitate bazata pe eficienta si performanta mesajului publicitar.
        comunicatul de presa

  • ARBOinteractive vinde publicitatea pentru paginademedia.ro

    BUCURESTI - 2 februarie 2009

    ARBOinteractive a semnat un contract de vânzare a publicităţii cu site-ul www.paginademedia.ro, deţinut de jurnalistul Petrişor Obae. Regia administrează spaţiul publicitar al paginademedia.ro începând din luna februarie.    comunicatul de presa

  • ARBOinteractive intra pe piata publicitatii outdoor in Bucuresti

    BUCURESTI - 10 decembrie 2008

    ARBOinteractive isi propune o abordare mai complexa a nevoilor clientilor/agentiilor prin utilizarea de noi tehnologii si prin extinderea paletei de servicii oferite partenerilor si clientilor sai.
        comunicatul de presa