Branding Neurologic la Salonul de Psihologie - Cum să atragi ochii clienţilor în direcţia ta

BUCURESTI - 18 iunie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Brandingul neurologic este un concept orientat spre aplicarea unor instrumente din programarea neuro-lingvistică în etapele demersului de comunicare strategică prin marketing şi relaţii publice. Demonstraţii practice şi prezentarea introductivă a unor asemenea instrumente vor fi susţinute în premieră pentru România la Salonul Internaţional de Psihologie, editia 2008, care se desfaşoară la Sala Palatului, în perioada joi, 19 iunie 2008-duminică, 22 iunie 2008. Prezentarea va avea loc vineri 20 iunie, sala de conferinţe B, între orele 12-13. Evenimentul se adresează mai ales specialiştilor în comunicare nişaţi pe strategie, dar şi specialiştilor care lucrează în marketing şi relaţii publice, precum şi celor interesaţi de cum să-şi promoveze afacerea sau sunt pasionaţi de domeniu.

Branding Neurologic la Salonul de Psihologie - Cum să atragi ochii clienţilor în direcţia ta

În ultimii 5 ani, pieţele de strategie de comunicare, respectiv dezvoltare şi gestiune personală şi profesională din România s-au maturizat treptat, în paralel, timp în care specialişti precum Andy Szekely, Daniel Bichiş sau Ionuţ Ciurea, au lansat domenii precum marketingul neuro-lingvistic şi neuromarketingul. Acum este momentul ca un nou concept, focusat pe zona de planificare strategică, să fie prezentat cu exemple practice şi demonstraţii specialiştilor români interesaţi să înveţe care pot fi beneficiile aplicării unor asemenea instrumente în munca lor.

Instrumente specifice programării neuro-lingvistice precum cheile de acces vizual, metaprogramele sau cercul excelenţei se vor îmbina cu modele clasice de segmentare din marketing şi relaţii publice, precum Roata lui Berstein. Participanţii la prezentare care vor fi interesaţi de participarea în cadrul unor cursuri care să explice pe larg tehnici şi instrumente de lucru pentru aplicarea în comunicarea şi planificarea strategică sunt rugaţi să-l contacteze pe susţinătorul prezentării pentru detalii şi înscrieri.

Având în vedere evenimentul în cadrul căruia se desfăşoară lansarea în premieră naţională a acestui concept, se va insista pe prezentarea mecanismelor psihologice subtile, inconştiente care determină un anumit client să ia o decizie şi se vor explica principiile de funcţionare a acestor mecanisme.

Cu această ocazie, vă invităm şi la standul Artis Consulting & Training în perioada Salonului Internaţional de Psihologie, unde veţi putea găsi materiale practice de personal branding şi de învăţare eficientă.