Rocada mare in proiecte!

BUCURESTI - 28 octombrie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Cursuri

Intr-un joc de sah, deschiderea este extrem de importanta. Poti pierde partida inainte de a incepe efectiv sau, dimpotriva, iti poti asigura un avantaj considerabil care sa te faca sa ai succes. Schimbul de piese trebuie sa fie mereu avantajos, regele trebuie sa-si pastreze langa el piesele importante cu ajutorul carora va reusi sa duca la bun sfarsit „batalia”. Lucreaza in tandem cu ele, asigurandu-si fiecare spatele si pazindu-se de mutari supriza si atacuri periculoase. Echipa (daca o putem numi asa), lucrul in echipa si atitudinea jucatorului vor face diferenta in matul de final.

Scoala de Iarna PMI Romania Chapter

Scoala de Iarna PMI Romania Chapter

Situatia e similara pentru proiecte. Initierea – cu vestita carta a proiectului – este cea care isi va pune amprenta pe desfasurarea ulterioara a intregului proiect. Urmeaza planificarea ~ tatonarea din jocul de sah, unde fiecare piesa trebuie sa-si gaseasca un loc cat mai bun. Executia presupune „lupta” propriu-zisa, atent „monitorizata si controlata”. Urmand ca incheierea sa parafeze succesul. Pe tot parcursul proiectului, asa cum spuneam, conteaza foarte mult piesele, modul in care conlucreaza si atitudinea jucatorului.

Prin urmare, trebuie sa-ti formezi echipa (in masura posibilitatilor), sa o mentii la un nivel ridicat de performanta avand grija sa maximizezi potentialul fiecaruia si sa ii faci sa lucreze in echipa. Sa ai ajutoare de nadejde si sa fii sigur ca toti vor avea atitudinea si competentele necesare pentru a contribui la succesul proiectului. De la colectarea cerintelor, analiza riscurilor, pana la implementare si controlul calitatii, managerul de proiect trebuie sa faca fata unor situatii dificile bazandu-se pe echipa lui de proiect. Iar aceasta va urma fara ezitare un lider cu o atitudine concreta si, mai ales, corecta. Grupul va functiona organizat si operativ si va indeplini cu succes misiunea

Mai mult, mergand in zona tehnica, dezvoltarea solutiilor de business este locul de intalnire a doua discipline complementare: managementul de proiect si analiza de business . Cele doua framework-uri, PMBOK ® si BABOK ® isi dau mana pentru a da nastere unei intelegeri comune menite sa clarifice ciclul de viata al solutiei de business in care atat managerul de proiect, cat si analistul de business au un loc de frunte si o provocare in ceea ce priveste atitudinea fata de proiecte.

Prin urmare, pentru toti, atitudinea a devenit cruciala. Ea este cea care va separa profesionistii de diletanti si va determina succesul unui proiect. Dar, oare, care este atitudinea pe care trebuie sa o avem ca manageri de proiect? Cum formam un tandem „project manager – business analyst” eficient si de succes?

Va invitam sa aflam impreuna la „Scoala de PM” – 21-24 noiembrie 2013. Intr-o locatie deosebita, de succes pentru editiile anterioare ale evenimentului (Valea Prahovei), traineri de top – in frunte cu Alfonso Bucero -  ne vor ajuta sa descoperim care este atitudinea potrivita pentru a avea un proiect de succes si cum putem adopta aceasta atitudine.

Agenda evenimentului este precum urmeaza:

21.11.2013

Incepand cu orele 15:00

Sosirea participantilor

22.11.2013

09:00 – 17:00

Why your Attitude is important?

23.11.2013

09:00 – 11:00

Sun Tzu - the art of war for business analysis

11:00 – 13:00

Requirements elicitation with DeBono's six hats

14:00 – 17:00

Agile Mindset for Agile Teams

24.11.2013

09:00 – 13:00

Perfecting the New Project Manager with Soft Skills

14:00 – 15:00

Incheierea Scolii de PM

 

Taxa de participare este de 350 euro + TVA.

Taxa include participarea la toate workshopurile si activitatile din timpul evenimentului, materialele aferente (mape, diplome etc), cazarea in regim single, 3 mese (incepand cu cina de pe 21.11.2013 si incheind cu masa de pranz pe data de 24.11.2013) si coffee-break-uri pe toata durata evenimentului.

 

Discount-uri acordate:

10%

      pentru 3 persoane inscrise,

15%

      pentru 4 persoane inscrise si

20%

    pentru minim 5 persoane inscrise

(de la aceeasi firma/companie).

Taxa de participare pentru insotitori este de  150 euro + TVA si include cazarea, 3 mese (21.11.2013 si incheind cu masa de pranz pe data de 24.11.2013.

Pentru acest eveniment, se acorda 20 de PDU-uri ce pot fi folosite de persoanele certificate PMP/PgMP/PMI-ACP si 20 de CDU-uri persoanelor certificate IIBA

Pentru inscriere, va rugam sa accesati site-ul PMI Romania Chapter

 

 

 

 

 

 

Despre As.Prof.PMI Romania Chapter

PMI Romania Chapter (www.pmi.ro) este o organizatie, care, de la infiintarea sa in 2002, a avut o crestere continua, membrii sai fiind sute de manageri de proiect ce reprezinta companii din toate domeniile de activitate.