Andreea Marin Banica sustine un nou proiect special pentru Romania, CharityGift.ro

BUCURESTI - 17 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Social

Se lanseaza Charitygift.ro, primul magazin online din România dedicat responsabilizării sociale individuale sau „citizen social responsability”. Charitygift.ro este un proiect la care lucreaza o echipa de voluntari aflati in Bucuresti, Sibiu, Iasi, Timisoara, Constanta precum si alte orase din tara si care isi propune transformarea actelor de caritate din actiuni cu caracter exclusivist in activităti comune, uzuale, la care poate avea acces oricine, oricând, singura conditie fiind conexiunea la Internet. Site-ul se lanseaza in versiune BETA.

Andreea Marin Banica sustine un nou proiect special pentru Romania, CharityGift.ro

Proiectul este sustinut de Andreea Marin Banica cunoscuta pentru implicarea sa extrem de activa in campaniile umanitare din ultimii 15 ani.
„M-a impresionat vointa voluntarilor de a-si pune timpul, priceperea, relatiile la dispozitia acestui proiect care a insemnat luni intregi de efort considerabil, de studiu si creativitate si de aceea m-am alaturat lor, mai cu seama ca vad potentialul acestui site caritabil. E la indemana oricarui om care are acces la Internet sa cumpere ceva ce ii este necesar fara sa mearga la un magazin traditional, ci de la el de-acasa, stiind ca printr-un singur click poate oferi un ajutor fara un efort financiar suplimentar din partea sa”, declara Andreea Marin Banica.

Actele de solidaritate, filantropie, in ciuda importantei lor, sunt cu mult restrânse din cauza unor factori precum: imposibilitatea participării omului obisnuit la o gală de caritate sau implicării sale in campanii de CSR, asteptarea până in luna mai pentru a putea directiona 2% din impozitul pe venit unei cauze umanitare, birocratia care insoteste acest demers. Charitygift.ro isi propune să inlăture aceste impedimente prin lansarea un magazin online cu diverse produse, a căror contravaloare va fi directionată, total sau partial, catre una sau mai multe dintre urmatoarele cauze, in functie de alegerea furnizorului si a cumparatorului: social, sanatate, protectia mediului, protectia animalelor, minoritati, arta – cultura, educatie.
„Procentele pe care furnizorii le doneaza variaza intre 5% si 50%. Avem si cazuri in care se doneaza valoarea totala a produsului vandut prin CharityGift.ro. La aceasta ora in Romania se inregistreaza peste 12 milioane de utilizatori de Internet. Daca macar 1 din 10 ar comanda un produs care contine o donatie de 5 lei am genera cu 1 milion de euro mai multi bani pentru cauzele umanitare din Romania” , declara Nicoleta Talpes, initiatorul proiectului CharityGift.ro.

Charitygift.ro nu intermediază vânzările si nu percepe niciun comision de la furnizori, cumparatori sau beneficiari. Produsele sunt vandute la aceeasi valoare la care se pot gasi si in magazinele furnizorilor numai ca de aceasta data, un procent din valoarea produsului vandut prin intermediul CharityGift.ro merge catre o cauza anterior selectata de furnizor. CharityGift.ro oferă o platformă pentru expunerea produselor si suport informational pentru vânzători si cumpărători.
„Diversitatea produselor este una dintre prioritatile noastre pentru aceasta perioada si speram ca in scurt timp sa avem cat mai multi furnizori si odata cu ei o gama cat mai larga de produse pentru a putea genera cat mai multe tranzactii. Desi poate parea o afirmatie indrazneata, ne propunem sa devenim un ebay caritabil.” declara Talpes.

De asemenea, Charitygift.ro permite accesul la o bază de date consistente de ONG-uri, facilitând vânzătorilor si cumpărătorilor demersul complicat de a alege destinatia actelor caritabile.
Charitygift.ro a creat si o secţiune specială dedicată fundatiilor cu ateliere lucrative, în cadrul cărora beneficiarii lucrează manual diverse obiecte artizanale. Acestea îşi propun spre vânzare propriile
produse, încasările revenindu-le in totalitate, condiţie vitală pentru continuarea activităţii lor. Orice fundatie care are astfel de ateliere lucrative isi poate pune in vânzare produsele prin Charitygift.ro.


Proiectul este sustinut pro bono de: Balms si Asociatii care ofera servicii de consultanta juridica, Hanson Online Brand Communication care ofera servicii de webdesign, blogul www.andreeamarinbanica.acasa.ro care ofera promovare pro bono, X3 Studios prin Proiect 1000 care ofera servicii de design pentru materialele de promovare si Pozitiv Audit Expert care ofera servicii de audit.

Despre Asociatia Charity Gift

Vizitează-ne la www.charitygift.ro şi intră în comunitatea noastră. Poţi să-ţi exprimi opinia participând la discuţii sau să urmăreşti impresii - atât ale echipei de voluntari, cât şi ale invitaţilor - pe blog sau, dacă doreşti să participi la promovarea şi dezvoltarea acestei platforme, poţi deveni voluntar alături de noi. Ajutorul pe care fiecare îl poate oferi nu este condiţionat sau limitat la sprijinul financiar, ci indiferent de vârsta, statut social sau disponibilitate, cu toţii putem contribui printr-un singur click. Fiecare accesare a paginii web va spori interesul asupra proiectului. Aşadar, urmează-ne sloganul şi 'ajută cu un singur click!'


Tea Vasilescu
Coordonator Proiect
tel.: 0726 184 858
tea.vasilescu@charitygift.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/asociatia-charity-gift/andreea-marin-banica-sustine-un-nou-proiect-special-pentru-romania-charitygift-ro