Selenis si JTI au lansat primul portal romanesc de CSR

BUCURESTI - 10 mai 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Agentia Selenis, in parteneriat cu JTI Romania, a lansat site-ul www.responsabilitatesociala.ro, primul portal romanesc dedicat principiilor si practicilor de CSR. Scopul acestuia este sa incurajeze companiile sa investeasca in dezvoltarea societatii si a comunitatilor in care functioneaza.

Site-ul se adreseaza comunicatorilor, managerilor sau altor persoane care pot fi implicate in decizia unei companii de a demara un program de responsabilitate sociala.

Acestia pot gasi pe site cele mai relevante statistici sau studii de caz care vorbesc despre beneficiile economice pe care le aduc programele de CSR. In plus au la dispozitie o tipologie a acestor programe, cu exemple si recomandari care sa ii ajute sa inteleaga ce implica si cand este potrivit sa aleaga un tip sau altul de program.

Site-ul le mai ofera un director cu profiluri de companii romanesti implicate in activitati de CSR. Profilurile contin printre altele: domeniile de interes al companiei (social, educatie, sport, mediu, cultura etc.), politica de parteneriate si de sponsorizari, programele pe care le-au derulat pana acum si bugetele investite anual.

In plus, site-ul si newsletter-ul trimis lunar ii va tine la curent cu programele de responsabilitate sociala desfasurate in Romania, cu dezbaterile si stirile din domeniu.

“Lansarea primului site romanesc dedicat CSR este o initiativa pe care o salutam si in care ne-am implicat cu entuziasm. Ne dorim ca acest site sa devina un instrument util si eficient pentru toti cei interesati in aprofundarea conceptului CSR si speram sa punem bazele unui parteneriat pe termen lung cu toate companiile care doresc sa se implice activ in viata comunitatii.”, Gilda Lazar, Director Corporate Affairs JTI Romania

“Am lansat ResponsabilitateSociala.ro plecand de la premiza ca oferirea de know-how de specialitate si stimularea emulatiei intre comunicatori sunt cele mai bune metode pentru a da un impuls procesului de adoptare a principiilor de CSR de catre companiile romanesti.“, Dragos Dehelean, director general Selenis

Despre Selenis

Selenis este o agentie de consultanta in comunicare specializata in folosirea mediului online. Misiunea agentiei este sa ajute specialistii in relatii publice sau marketing sa isi atinga intr-un mod mai eficient obiectivele, prin intermediul internetului si a noilor tehnologii de comunicare.

Agentia a fost infiintata in 2006 de echipa de conducere a Asociatiei de Comunicare Ethos. De aceea Selenis beneficiaza de experienta unei echipe care, in peste 5 ani de activitate a adus valoare unor brand-uri ca Olimpiadele Comunicarii, Gala Societatii Civile, Festivalul de Comunicare Digitala Internetics, sau AdPrint European Festival.

Despre JTI

JT International (JTI) a fost prima companie internationala de tutun care a investit in Romania, in 1993. In cei peste zece ani de prezenta pe piata romaneasca, JTI Romania a construit o afacere de succes si a câstigat o reputatie solida, fiind unul dintre marii investitori straini din tara noastra, o companie responsabila si puternic implicata in viata comunitatii locale.

JTI este lider in domeniul managementului calitatii, fiind prima companie de profil din Romania detinatoare a standardului ISO 9001, precum si a Premiului pentru Calitate – Premiul de Excelenta in Afaceri Juran, obtinut in 2001. De asemenea, JTI Romania a ocupat mai multi ani primul loc in topul national al companiilor private mici si mijlocii, precum si in topul firmelor din Bucuresti.

Compania desfasoara o activitate sustinuta in domeniul CSR, prin programele pe care le sustine in mod consecvent, de peste opt ani, si care se adreseaza unor categorii sociale defavorizate: batrani, copii fara adapost, copii autisti, bolnavii neuro-psihici etc. JTI s-a remarcat si prin organizarea unor evenimente culturale de referinta, ca “Intalnirile JTI”, precum si prin programele educationale – “Bursele JTI pentru jurnalisti” sau cele de promovare a protectiei mediului inconjurator – “Ziua Mediului”. Activitatea JTI in folosul comunitatii a fost recompensata prin numeroase distinctii precum Corporate Citizen Award (2000), “Oameni pentru oameni” – Asociatia pentru Relatii Comunitare (2003, 2004), Diplome de Excelenta oferita de Primaria Sectorului 2 al capitalei (2002-2005), Premiul “Arte” si “Evenimentul lunii” pentru Intalnirile JTI (2004, 2006) etc.