ISIC, BRD si LAMONZA premiaza studentii

BUCURESTI - 7 martie 2007

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Asociatia pentru Sprijinirea Tinerilor, Studentilor si Profesorilor (ASYST), BRD Groupe Societe Generale si LAMONZA premiaza studentii care au participat la campania “Prietenii tai stiu ce-ai facut in vacanta?”.

ISIC, BRD si LAMONZA premiaza studentii

In urma campaniei, 135 de studenti care s-au bucurat de beneficiile oferite de cardurile BRD-ISIC si BRD-ISIC STUDCARD si le-au utilizat pentru realizarea de tranzactii au devenit, in urma tragerii la sorti, castigatorii premiilor constand din: trollere LAMONZA, telefoane mobile cu camera digitala incorporata, camere foto digitale si rucsaci BRD.

Campania s-a desfasurat in perioada 23 Octombrie 2006 - 30 Ianuarie 2007 si a fost promovata in 46 de universitati din 23 de orase. Aceasta actiune a avut ca scop informarea studentilor cu privire la beneficiile oferite de cardul BRD-ISIC si stimularea folosirii mijloacelor de plata moderne. Cardul BRD-ISIC este un card bancar destinat exclusiv studentilor si, in acelasi timp, o legitimatie internationala de student, recunoscuta si recomandata de UNESCO si de Consiliul Europei.

Prin intermediul cardului BRD-ISIC/BRD-ISIC STUDCARD, studentii la zi din Romania au acces atat la servicii bancare performante, in conditii preferentiale, cat si la reduceri si avantaje special create pentru ei. In plus, acest card are menirea de a sprijini mobilitatea studentilor, pentru ca acestia sa aiba posibilitatea de a-si largi orizonturile culturale si de a se perfectiona profesional. Cardul ofera posesorului acces la peste 38.000 de reduceri in 100.000 de locatii din Romania si din toata lumea (transport, cazare, masa, obiective culturale si turistice, magazine, cluburi etc.), precum si la servicii profesioniste de informare si asistenta.

Partenerii in campanie - ASYST, BRD Groupe Societe Generale si Lamonza - isi doresc ca prin implicarea in acest proiect sa isi asume un rol activ in sprijinirea si incurajarea tinerilor sa calatoreasca, sa utilizeze noile tehnologii bancare si sa se bucure de avantajele pe care le confera statutul de student. Lista completa a castigatorilor campaniei poate fi accesata pe site-ul www.brd.ro, sectiunea Special Tineri.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/asociatia-pentru-sprijinirea-tinerilor-studentilor-si-profesorilor/isic-brd-si-lamonza-premiaza-studentii