Franciza sfideaza criza!

BUCURESTI - 26 martie 2012

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri

Afacerile la cheie devin tot mai populare in randul antreprenorilor, dar si al celor ce doresc sa fie independenti si aleg sa lucreze pentru ei. Somerii, tinerii intreprinzatori, pensionarii, dar si persoanele energice ce doresc sa-si completeze veniturile se orienteaza, din ce in ce mai mult, spre domeniul franchisingului, iar procentul femeilor care se implica in afacerile in francize a crescut, simtitor, in ultima perioada.

 In perioada crizei se nasc inventiile, descoperirile si marile strategii. 

Albert Einstein

Afacerile la cheie devin tot mai populare in randul antreprenorilor, dar si al celor ce doresc  sa fie independenti si aleg sa lucreze pentru ei. Somerii, tinerii intreprinzatori, pensionarii, dar si persoanele energice ce doresc sa-si completeze veniturile se orienteaza, din ce in ce mai mult, spre domeniul franchisingului, iar procentul femeilor care se implica in afacerile in francize a crescut, simtitor, in ultima perioada.

Aflati care sunt cele mai noi tendinte si cat mai costa sa fii francizat, la editia a treia a International Franchise and Branding Exhibition.

Branduri de succes, francize autohtone si straine, asociatii reprezentand mediul antreprenorial, publicatii financiare si posturi de televiziune se vor reuni sub egida acestui eveniment, pe parcursul caruia veti afla, de la specialisti de prestigiu, ce se ascunde in spatele reusitei intr-o retea de franciza.

Nu ratati sansa de a deveni expozant, beneficiind de una dintre cele mai versatile unelte de marketing pentru promovarea business-ului dumneavoastra: IFBE 2012.

Publicul va avea acces gratuit, inclusiv la seminariile si conferintele destinate francizei si brandingului.

De asemenea, pe parcursul celor doua zile va debuta, in mod oficial, Campania “Sustin Brandul Cultural Romanesc”.

Mai multe detalii pe www.ifbe.ro sau la telefon  074666 IFBE.

Organizator IFBE 2012: Asociatia Romana de Franciza.

Partener principal: Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri.

Partener secund: Ministerul Culturii si Patrimoniului National.

Cu sprijinul: Day by Day Advertising.

Parteneri media: Comunicate de Presa, DIGI 24 HD, Capital, Romania Libera, Finantistii, Food and Bar, Efin, Camera di Commercio Italiana, TVR Info, TVR, Business 24, Medien Holding, Amos News, BSFF, CECIF, Media Force, Ziare.com, ilaw, Bizlawyer, Wall Street, Franciza, o afacere de succes, Channel F, Profit System, KEM Franchise, UFRAD, Air France&KLM.

Despre ASOCIATIA ROMANA DE FRANCIZA

http://www.francizor.ro

Taguri: expozitiefrancizafrancizetargexpo
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/asociatia-romana-de-franciza/franciza-sfideaza-criza