Temele principale ale conferintelor din cadrul Expozitiei Internationale de Franciza si Branding

BUCURESTI - 18 mai 2012

Comunicat tip General in Afaceri

Antreprenoriat Feminin si Tanarul Antreprenor –temele principale ale conferintelor din cadrul Expozitiei Internationale de Franciza si Branding

Antreprenoriat Feminin si Tanarul Antreprenor –temele principale ale conferintelor din cadrul Expozitiei Internationale de Franciza si Branding

Franciza este o afacere de nisa, un club exclusivist al antreprenorilor de succes, unde au acces doar cei care detin capital si suficient entuziasm si daruire.

O parte din tainele franchisingului au fost devoalate ieri, in cadrul seminariilor si workshop-urilor de franciza, desfasurate la Sala Palatului din Bucuresti, cu ocazia editiei a treia a International Franchise and Branding Exhibition.

Dintre brandurile prezente la IFBE 2012 enumaram: Press Caffe (Canada), Wasabi Sushi Bar (Romania), Quasi Pronti (Portugalia), Smile Box (Romania), Trufe Mures (Romania), Asociatia Germana de Franciza, Centrul de Franciza-Camera de Comert Serbia, Plafar, Sign a Rama (SUA), Spalare in Parcare (Romania), Profit System (Polonia), Capital, Digi 24 HD, Oriflame (Suedia), Optiblu (Romania), Eximtur (Romania), GS Bet (Romania), Microsoft, Epil Pulsar (Romania), Biothecare Estetika (Spania) si lista poate continua.

Deoarece in ultimii ani s-a constatat ca femeile si tinerii au manifestat o tendinta crescuta pentru a deveni parteneri ai unor retele de franciza, iar tot mai multa lume este interesata de brand si brand cultural,  expozeele de azi vor trata in mod exhaustiv aceste tematici. In plus, studenti de la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir vor prezenta idei de afaceri care au un real potential sa devina francize, fiind propuse proiecte din domenii diverse.

Publicul are acces gratuit in incinta expozitionala, dar si in zona dedicata acestor dizertatii, care vor fi sustinute de specialisti din domeniu.

De asemenea, vizitatorii au sansa sa interactioneze in mod direct cu francizorii si master francizatii, care le vor da informatii pertinente si le vor raspunde la intrebari privind taxa de intrare in franciza, ce implica de fapt, un parteneriat in acest sistem performant de afaceri etc.

 Astfel, cea mai ieftina oferta vine din partea celor de la GS BET, care au o promotie ce porneste de la 999 Euro, iar dintre cele mai scumpe sunt demne de amintit: Lion of Porches, Chocolat & Chocolat,  Ci Gusta! al caror nivel investitional depaseste 100.000 de Euro; de asemenea,  Press Caffe (Canada) va propune un coffee shop modern, ce prezinta un concept deja bine cotat in randul clientilor sai, amestecurile gourmet de cafea provenind din boabe recoltate din zona Amazoniana.

Expozitia este mai este deschisa doar azi, intre orele 10:00-18:00.

Despre ASOCIATIA ROMANA DE FRANCIZA

http://www.francizor.ro/

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/asociatia-romana-de-franciza/temele-principale-ale-conferintelor-din-cadrul-expozitiei-internationale-de-franciza-si-branding