Astral a primit certificarea sistemului de Management de Mediu si reatestarea calitatii serviciilor

BUCURESTI - 3 februarie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Astral Telecom, cel mai important furnizor national de servicii integrate de comunicatii electronice din Romania, anunta obtinerea Certificarii pentru sistemul de management al mediului ISO 14001:1996, implementat in cadrul companiei. ISO 14001:1996 este standardul international pentru sistemele de management al mediului, este promovat de Organizatia Internationala pentru Standardizare (ISO) si ofera organizatiilor un cadru comun pentru administrarea aspectelor de mediu. Acesta certificare conduce la imbunatatirea sistemului de management al mediului si are ca efect facilitarea schimburilor comerciale si imbunatatirea performantelor ambientale la nivel global.

Astral a primit certificarea sistemului de Management de Mediu si reatestarea calitatii serviciilor

Sistemul de management al mediului implementat in Astral, politica companiei si obiectivele de mediu au fost evaluate potrivit standardului SR EN ISO 14001:1996 in cadrul unui audit extern ce a avut loc la sfarsitul anului 2004; ASTRAL TELECOM S.A a demonstrat ca indeplineste toate cerintele standardului.

„In mai putin de un an de la primirea oficiala a certificarii nationale si internationale pentru sistemul de management al calitatii serviciilor noastre ISO 9001:2000, Astral se remarca si in domeniul calitatii mediului prin obtinerea certificatului de mediu ISO 14001:1996, SRAC si IQNET. Suntem convinsi ca in realitate aceasta certificare este o emblema a activitatii noastre si ca dincolo de ea conteaza extrem de mult responsabilitatea si implicarea noastra ulterioara in activitati si procese care indeplinesc cerintele nationale si internationale referitoare la protectia mediului inconjurator si care contribuie la dezvoltarea si promovarea de produse si servicii care reduc riscurile avariilor cu impact asupra mediului.

In acelasi timp, compania Astral a primit si o re-atestare a calitatii produselor si serviciilor oferite ceea ce demonstreaza inca o data ca, in domeniul calitatii produselor si serviciilor, Astral a impus un anumit standard de calitate la care se raporteaza. Acest standard se regaseste in valoarea profesionala a intregii echipe Astral, in rigurozitatea, respectul pentru etica si lege si in dorinta de a face lucrurile mai bine si la un nivel de calitate tot mai ridicat.

Eforturile pe care compania noastra le-a depus in ultimii doi ani prin cei peste 40 mil euro investiti in dezvoltarea retelei in implementarea si dezvoltarea de noi servicii se regasesc azi in certificarile si re-certificarile pe care compania le primeste in domeniul calitatii si protectiei mediului si demonstreaza preocuparea noastra continua pentru a fi cat mai aproape de cerintele clientilor nostri” declara Aurel Costea, Director General Astral

Despre Astral Telecom

DESPRE ASTRAL TELECOM S.A.

Astral Telecom S.A. este in prezent cel mai important furnizor national de servicii integrate de comunicatii electronice din Romania.

Infiintata in 1993 ca furnizor local de servicii de televiziune prin cablu, intr-unul din cele mai importante centre istorice si culturale ale Transilvaniei – Cluj Napoca, Astral Telecom si-a dezvoltat si extins cu succes portofoliul de servicii. La inceputul anului 2004 Astral Telecom beneficiaza de o puternica prezenta la nivel national, furnizand servicii de televiziune prin cablu in peste 800.000 de locuinte din peste 140 localitati, servicii de Internet si transmisii de date in peste 35 din cele mai importante judete ale tarii precum si servicii de telefonie fixa IP. Astral a fost primul operator alternativ de telefonie fixa care a semnat in 2003 acorduri de interconectare cu Romtelecom si cu operatorii GSM 900 Connex si Orange.

Portofoliul de servicii include:

Televiziune prin cablu (CATV) si servicii de difuzare de publicitate pe canalul propriu TV;
Acces Internet si transmisii de date :
§Produsele Astral Broadband, Astral Online si Astral DialUp oferite prin medii de transmisie in banda larga: cablu TV, fibra optica, unde radio, linii comutate si inchiriate;
§Servicii preplatite de acces la telefonie internationala, WiFi si Internet: Astral Card;
§Servicii Web: Publicitate on-line, Solutii de gazduire, Dezvoltare de aplicatii si site-uri
Servicii de Telefonie Fixa, Astral TeleFix.

Clienti importanti:

Ambasada Statelor Unite ale Americii, Ministerul Informatiilor Publice, IGP, RoEduNet, Ministerul Sanatatii si Familiei, Ministerul Public (Parchetul General al Romaniei) Electrica SA, Filiala Muntenia Nord, Banca Transilvania, Universitatea Babes Bolyai Cluj-Napoca, Adevarul, Romania Libera, Trustul de Presa National, Hyundai Auto, SC UNITA.




Cornelia Gusa, PR Manager – Astral Telecom

Tel/fax 302 09 28
0740 11 53 11
comunicare@astral.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/astral-telecom/astral-a-primit-certificarea-sistemului-de-management-de-mediu-si-reatestarea-calitatii-serviciilor