Romania reprezentanta la Washington în cadrul celei de-a doua Conferinţe Mondiale dedicată luptei împotriva violenţei domestice

BUCURESTI - 7 martie 2012

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Social

Peste 1500 de oameni, deopotrivă femei şi bărbaţi, din 96 de ţări, care cred că viaţa în familie merită preţuită şi trăită cu demnitate, s-au întâlnit zilele acestea la Washington în cadrul celei
de-a doua Conferinţe Mondiale dedicată luptei împotriva violenţei domestice şi susţinerii adăposturilor pentru femeile aflate în situaţii limită şi copiii acestora, organizată de Fundaţia Avon pentru Femei şi NNEDV (National Network to End Domestic Violence).
Timp de o săptămână participanţii au fost provocaţi să-şi împărtăşească ideile, să găsească soluţii la nivel global, să afle cum pot schimba legi, cum pot îndrepta suferinţa din vieţile a peste un milliard de femei din întreaga lume (o treime dintre femeile lumii!), victime ale violenţei domestice şi a copiilor lor.
La conferinţă au participat şi Ambasadorul AVON la nivel global, Reese Witherspoon şi CEO-ul companiei AVON, Andrea Jung. Acestea au vorbit despre angajamentul lor în lupta împotriva violenţei domestice şi despre supravieţuitoarele pe care le-au întâlnit de-a lungul acestui an.
Fundaţia Avon a investit până în prezent $40 milioane de dolari în programe de luptă împotriva violenţei domestice.
Cu această ocazie Cristina Horia, director executiv Fundaţia Sensiblu, partenerul nostru local pentru programele derulate în cadrul Campaniei Respectului, a primit o donaţie de 60.000 de dolari de la Fundaţia Avon pentru Femei pe care îi vom investi într-un program de combatare a violenţei juvenile în România.
Andreea Marin Bănică, Ambasadorul Campaniei pentru Sănătatea Sânilor, a avut ocazia să participe la programul conferinţei, să stea de vorbă atât cu Reese Witherspoon, Andrea Jung dar şi cu victime ale violenţei domestice.

Romania reprezentanta la Washington în cadrul celei de-a doua Conferinţe Mondiale dedicată luptei împotriva violenţei domestice

Peste 1500 de oameni, deopotrivă femei şi bărbaţi, din 96 de ţări, care cred că viaţa în familie merită preţuită şi trăită cu demnitate, s-au întâlnit zilele acestea la Washington în cadrul celei de-a doua Conferinţe Mondiale dedicată luptei împotriva violenţei domestice şi susţinerii adăposturilor pentru femeile aflate în situaţii limită şi copiii acestora, organizată de Fundaţia Avon pentru Femei şi NNEDV (National Network to End Domestic Violence).

Timp de o săptămână participanţii au fost provocaţi să-şi împărtăşească ideile, să găsească soluţii la nivel global, să afle cum pot schimba legi, cum pot îndrepta suferinţa din vieţile a peste un milliard de femei din întreaga lume (o treime dintre femeile lumii!), victime ale violenţei domestice şi a copiilor lor.

La conferinţă au participat şi Ambasadorul AVON la nivel global, Reese Witherspoon şi CEO-ul companiei AVON, Andrea Jung. Acestea au vorbit despre angajamentul lor în lupta împotriva violenţei domestice şi despre supravieţuitoarele pe care le-au întâlnit de-a lungul acestui an.

Fundaţia Avon a investit până în prezent $40 milioane de dolari în programe de luptă împotriva violenţei domestice.

Cu această ocazie Cristina Horia, director executiv Fundaţia Sensiblu, partenerul nostru local pentru programele derulate în cadrul Campaniei Respectului, a primit o donaţie de 60.000 de dolari de la Fundaţia Avon pentru Femei pe care îi vom investi într-un program de combatare a violenţei juvenile în România.

Andreea Marin Bănică, Ambasadorul Campaniei pentru Sănătatea Sânilor, a avut ocazia să participe la programul conferinţei, să stea de vorbă atât cu Reese Witherspoon, Andrea Jung dar şi cu victime ale violenţei domestice.

Iată ce ne relatează Andreea despre această experienţă: “Ambasadorul cauzei la nivel global, actriţa Reese Witherspoon, pe care am avut şansa să o intervievez, purta o singură şi discretă bijuterie: lanţişorul cu pandativ de argint care simbolizează un cerc al sprijinului oferit femeilor din întreaga lume, un simbol al campaniei mondiale,  prin vânzarea căruia se adună fonduri pentru susţinerea adăposturilor dedicate femeilor care trăiesc experienţa traumatizantă a violenţei în familie. Întregul profit obţinut de către AVON din vânzarea acestuia este donat în acest scop. Simbolul purtat de Reese Witherpoon va fi disponibil şi în România începând cu luna Aprilie, la preţul de 15 lei, cod 1998 4.

Abuzul la care o femeie este supusă poate fi verbal, emoţional, poate însemna izolarea de prieteni şi de cei dragi, refuzul accesului la resurse spre a depinde de partenerul potent financiar, ameninţări şi atacuri care pot duce chiar la moartea unuia dintre parteneri. În funcţie de religia şi cultura locului în care trăieşte familia, sentimentul că femeia e sclava bărbatului ei e accentuat de lipsa de reacţie în comunitate, ca şi când experienţa ar trebui acceptată ca firească, şi multe femei ajung să o privească drept normalitate.”

Violenţa nu are scuză. Nu are nici vreo explicaţie destul de bună, încât să o justifice în viaţa de familie. În România, din 2008 există Campania Respectului (www.campaniarespectului.ro ), care din 2012 se va axa şi pe violenţa juvenilă. De asemenea, pe www.scoalamamelor.ro, femeile pot găsi gratuit informaţiile necesare pentru a ieşi din coşmarul violenţei în familie, iar specialiştii le explică legile pe înţelesul tuturor cum pot să facă o schimbare în viaţa lor şi a copiilor lor. În prezent, în Parlamentul României a fost votată schimbarea unei legi (217/2003) care urmează să ajute femeile să poată obţine un ordin de restricţie şi protecţie împotriva partenerului transformat în agresor. E un instrument valoros, pentru că unul dintre argumentele care le face pe femei să simtă teama de a spune adevărul autorităţilor şi de a apela în situaţii limită e tocmai faptul că gestul lor nu le ajută să obţină protectia necesară, ba chiar poate să înrăutăţească situaţia şi aşa dură de acasă.  

 

  

 

Despre Avon Romania

Despre AVON: AVON – The Company for Women - este lider mondial in domeniul vanzarilor directe de produse cosmetice, cu vanzari de peste 10 miliarde de dolari si peste 45.000 de angajati. AVON este prezenta in peste 100 de tari de pe toate continentele, prin cei peste 6 milioane de Reprezentanti activi implicati in vanzari directe. Avon Romania este lider pe piata cosmeticelor incepand cu 2002.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/avon-romania/romania-reprezentanta-la-washington-n-cadrul-celei-de-a-doua-conferine-mondiale-dedicat-luptei-mpotriva-violenei-domestice