SUPERBRANDS celebrează branduri puternice ale României

BUCURESTI - 22 noiembrie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

SUPERBRANDS România a lansat, în premieră, la Bucureşti, Cartea Superbrands România – Volumul I, în cadrul unui Tribute Event, menit să omagieze performanţa şi creativitatea culturii de branding, în mediul de afaceri din România.
66 de branduri internaţionale şi autohtone, puternice prin reputaţie şi notorietate au fost răsplătite cu trofee Superbrands, pentru excelenta lor contribuţie la definirea României ca piaţă cheie, din perspectiva unui mediu de afacei consolidat şi al potenţialului pentru investiţii.

La eveniment au participat peste 300 de personalităţi marcante ale mediului de afaceri, oficialităţi, membrii ai corpului diplomatic, reprezentanţi ai unor agenţii de specialitate, presă, fiind onorat şi de prezenţa domnului Bill Colgrave, Preşedintele Organizaţiei Internaţionale şi fondator al programelor Superbrands, care se desfăşoară de peste 10 ani, în 60 de ţări ale lumii.

Evenimentul de la Bucureşti a fost patronat de către Superbrands România, prin Agenţia de relaţii publice BDR Associates, într-un prestigios parteneriat cu compania Petrom, partener oficial al Organizaţiei Internaţionale Superbrands.

Considerate adevărate cărţi de căpătâi în branding, Cărţile Superbrands, produse în ţări de pe toate continentele, prezintă modele de succes în branding, pentru companii, specialişti în marketing şi comunicare, alte audienţe specializate. Editată în limba engleză, Cartea Superbrands România, Volumul 1, se deschide acum, prin intermediul reţelei de birouri Superbrands din 60 de ţări, către publicul de specialitate internaţional, purtând pretutindeni şi faima unor valoroase branduri autohtone.
Din cele 66 de branduri reprezentative pentru diferite industrii, incluse în prima Carte Superbrands România, 30% sunt branduri româneşti autentice.

Respectând întru totul structura şi rigorile impuse la nivelul organizaţiei, Cartea Superbrands România prezintă istoria fiecărui brand în parte, pe aceleaşi capitole specifice, sub titurile: Piaţă, Realizări, Istoric, Produs, Evoluţii recente, Promovare şi Valoarea mărcii. Informaţii inedite despre branduri sunt prezentate într-un paragraf special, denumit „Ce nu ştiţi”.
Sunt, de asemenea, prezentaţi, sub titulatura Brand Guardians, specialiştii cheie ai companiilor cărora li se datorează dezvoltarea, promovarea şi protejarea imaginii fiecărui brand.


Cartea Superbrands România va fi oferită mediului de afaceri, unor oficialităţi şi instituţii ale statului, departamentelor comerciale ale ambasadelor, altor organizaţii specializate, precum şi mediului academic, cu specializări în marketing şi management, din Bucureşti şi din ţară.
Cartea Superbrands România va fi lansată, printr-o campanie itinerantă, în câteva oraşe mari din România, unde există comunităţi locale de afaceri puternice şi va fi disponibilă gratuit, pentru consultare, în peste 17 oraşe importante ale ţării, prin intermediul reţelelor naţionale de librării Cărtureşti şi Humanitas.

Povestea fiecărui brand inclus în Cartea Superbrands România – Volumul I va putea fi citită on line, pe site-ul www.superbrandsromania.com.

Evenimentul de la Bucureşti a fost precedat de o serie de evenimente similare desfăşurate în acest an în Slovacia, Rusia, Franţa şi Polonia şi va fi urmat de alte câteva omagieri de tip Tribute Event, ce vor avea loc în Bulgaria, Italia, Austria, Egipt şi Sri Lanka, până la sfârşitul acestui an.

Despre BDR Associates

Despre Superbrands:
Organizaţia Internaţională Superbrands a fost fondată în anul 1995 în Marea Britanie. În prezent deţine birouri de reprezentanţă în peste 60 de ţări ale lumii, printre care: Franţa, Italia, Finlanda, Polonia, Portugalia, Egipt, Singapore, Australia, Filipine, Nigeria, Japonia, SUA etc. Organizaţia Superbrands a condus peste 6500 de studii de caz asupra brand-urilor de succes, prezentările acestora fiind incluse în publicaţii Superbrands, care au devenit purtători de imagine a ţărilor respective în întreaga lume. Numai în anul 2005 au fost editate în Europa 18 astfel de publicaţii, care au fost citite, în primele luni de la apariţie, de peste 1 milion de consumatori de specialitate, acest lucru fiind relevant pentru popularitatea Superbrands în întreaga lume. Superbrands pătrunde în România în contextul dezvoltării şi dinamicii actuale a pieţei şi a industriei mărcilor, şi în perspectiva aderării efective la Uniunea Europeană.

Despre BDR Associates:
Înfiinţată în 1995, BDR Associates a asigurat suport profesionist de comunicare strategică şi relaţii publice unui număr de mai bine de 400 de clienţi, dintre care peste 100 reprezintă mari companii naţionale şi multinaţionale, instituţii ale statului, organisme internaţionale, asociaţii sau agenţii neguvernamentale din România şi Republica Moldova, unde a deschis un birou în 2002. În 2003 BDR Associates a semnat acordul de asociere exclusivă cu Hill & Knowlton, devenind astfel parte din reţeaua internaţională a uneia dintre primele trei companii de PR ale lumii. Începând din 2004, BDR Associates şi-a dezvoltat capacităţi de coordonare a unor proiecte regionale, pentru a asigura susţinere clienţilor. Sloganul lansat de agenţie la sărbătorirea a 10 ani de activitate - „Taking PR to the Next Level”- reprezintă misiunea asumată pentru viitor. BDR Associates a câştigat anul acesta Marele Premiu SABRE la categoria „Cel mai bun proiect din Estul Europei”, precum şi certificatul de excelenţă, la categoria „Cel mai bun proiect de PR pentru relaţii comunitare, din zona EMEA şi Statele Unite”.


Petruta Petcu
petruta.petcu@bdr.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/bdr-associates/superbrands-celebreaza-branduri-puternice-ale-romaniei