Beia Consult International anunta proiecte inovative si noutati de la partenerii sai

BUCURESTI - 15 decembrie 2014

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C

Beia Consult International - Siemens Approved Partner & Dialogic Regional Distributor anunta proiecte inovative si noutati de la partenerii Adcon Telemetry, OTT Hydromet, Siemens Enterprise Communications - Unify, Gigaset, Snom VoIP, Aspect Software, Lancom Systems, Dialogic, Invision WFM, Voxtron Communications, Dassault Systemes Center and 3DS.com/Exalead.

BEIA Consult anunta implicarea in dezvoltarea proiectului „Sistem De Acces Wireless Hibrid Cu Adresare Unica - SAWHAU”, in parteneriat cu Universitatea Politehnica din Bucuresti, Universitatea din Pitesti, Agentia Spatiala Romana, Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica ICI Bucuresti. Proiectul propune o solutie inovatoare de dezvoltare a unor retele wireless locale de dimensiune mica si medie (cum ar fi retelele interne ale unei companii) pentru aplicatii de voce/date pentru utilizatori mobili.

De asemenea, BEIA anunta implicarea in proiectul “Cresterea securitatii in alimentarea cu energie din surse energetice durabile printr-un sistem de distributie in curent continuu - SEDCC”. Acesta isi propune realizarea unei retele electrice inteligente, in prezenta surselor energetice verzi (panouri fotovoltaice, celule de combustie, sisteme de stocare a energiei), interconectat cu reteaua electrica de tensiune alternativa. Proiectul se realizeaza in parteneriat cu UPB Bucuresti, ICPE CA si ICSI Ramnicu Valcea.

OTT Hydromet anunta programul Service Plus - reducerea costurilor de utilizare pe durata de functionare a unui echipament si maximizarea timpului de up-time pentru instrumente, valabil si pentru clientii Adcon Telemetry. De asemenea, este imbunatatit portalul pentru clienti myOTT, unde sunt prezentate studii de caz cum ar fi monitorizarea in timp real a apelor subterane in jurul exploatarilor prin fracturare hidraulica sau senzori meteo OTT utilizati in Jocurile Olimpice de la Soci.

Unify promoveaza platforma Circuit, prin intermediul careia colaborarea devine mai simpla, dispune de video HD, iar mesajele si fisierele se partajeaza intr-un singur ecran. Compania de consultanta Gartner a pozitionat Unify ca fiind lider in “Magic Quadrant for Corporate Telephony”.

Gigaset prezinta solutii de comunicare practice pentru Craciun: Gigaset L410 clip handsfree, care ofera libertate totala de miscare in timpul conversatilor la telefon, dar are doar 8 cm marime si 30 g greutate - se poate telefona in timpul altor activitati, cum ar fi gatit, decorarea bradului sau ambalarea cadourilor; Gigaset SL930A telefon inteligent cu sistem de operare Android; Gigaset E630A telefon fara fir robust rezistent la soc, apa si raf (clasa de protectie IP65); Camera Gigaset Elements cu Wi-Fi si aplicatie smartphone; Interfon inteligent pentru usa cu video conectat la dispozitive din gama Gigaset Pro DE700 IP, DE900 IP PRO si telefonul video full-touch HD Maxwell 10. De asemenea, Gigaset anunta promotia cashback de € 30.00 pana in data de 31.10.2015 ! Produse premium (telefoane DECT fara fir L930A, SL910A, SL910, SL400 si SL400A) sunt acum disponibile la preturi scazute. In plus, Gigaset a participat la conferinta Woman Buy 2015 - numeroase studii arata ca femeile iau peste 80% din deciziile de cumparare, chiar si pentru valori mai mari, cum ar fi autoturisme si case - femeile influenteaza 90% din achizitiile de consum.

Snom AG, lider in dezvoltarea de telefoane IP si solutii de comunicatii IP, a anuntat lansarea modulului de extensie D7, care va extinde capacitatea telefoanelor IP din seria 7xx. La inceputul anului 2015, Snom va introduce M300, o solutie de tip ”single-cell” care va suporta un numar de pana la 20 de receptoare ce vor dispune de o raza de acoperire mare, solutia fiind ideala pentru micile centre comerciale. De asemenea, din gama de la Snom face parte si setul DECT M325, care include varianta M300 cu un receptor M25, cu acoperire mai mica decat M65. Snom explica faptul ca tehnologia DECT este solicitata comparabil cu tehnologiile celulare si Wi-Fi deoarece anumite companii prefera aceste terminale decat “telefoane oarecare” din motive de securitate si pentru ca nu doresc ca bunurile lor sa fie aduse acasa de angajati, dupa programul de lucru. In plus, multe organizatii prefera telefoanele DECT pentru bateriile de lunga durata si costurile mai mici comparativ cu solutiile celulare si Wi-Fi. Snom 760 a primit distinctia de cel mai ieftin telefon DECT pentru birou, oferita de revista Funkschau.

Aspect Software va organiza un webinar ce va examina tendintele in domeniul asistentei medicale si a strategiilor actuale pentru a adopta paradigma la schimbarile actuale. De asemenea, Aspect Software anunta Programul de Testare a Tehnologiei WebRTC care ofera capabilitati audio/video in timp real pentru aplicatiile mobile si site-urile web incluse in serviciile pentru clienti. Platforma Aspect RTC se integreaza cu platforma de contact center in cloud furnizata sub marcile Aspect® Unified IP® si Zipwire™, dar si cu solutii de contact center oferite de alte companii precum Genesys, Unify si Cisco, pentru un acces rapid si in timp real la datele clientilor, incluzand timpii de asteptare estimati care pot fi accesati prin ferestrele de dialog ale agentilor. Folosindu-se de standardul SIP, tehnologia se poate integra cu orice mediu de comunicatii in timp real compatibil cu solutiile VoIP. Solutia va fi disponibila atat in cadrul organizatiei cat si gazduita pe platforma Aspect Cloud, centrul de date global brevetat, aflat in expansiune, si infrastructura optimizata pentru furnizarea de Software-ca-Serviciu (SaaS) si de servicii de gazduire si gestionare de date. Platforma Aspect foloseste standardul WebRTC care este deja integrat in Google Chrome si Mozilla Firefox, activat in peste un miliard de terminale, conform estimarilor efectuate de analisti.

LANCOM  Systems, cel mai mare producator german de solutii de retea pentru sectoarele comerciale si publice, a lansat in luna noiembrie solutia wireless ePaper, prin intermediul careia se pot sincroniza automat anunturile pentru conferinte, evenimente sau chiar etichetarea produselor la raft  in supermarketuri.

Dialogic anunta ca a lansat aplicatia video WebRTC care vine in ajutorul celor care calatoresc cu avionul, oferind informatii utile cu privire la programul zborurilor, fara sa mai fie nevoie ca acesta sa piarda timpul la cozi pentru a primii informatii de la ghisee. Alte aplicatii sunt disponibile pe Dialogic GitHub #Java fiind  dezvoltate deja 19 demo-uri. De asemenea, compania a primit premiul pentru  cea mai buna participare la conferinta WebRTC Expo cu prezentarea keynote despre WebRTC si VoIP, demonstrand cum pot furnizorii de servicii sa utilizeze WebRTC in infrastructura lor IMS si VoLTE.

Voxtron s-a calificat pentru Microsoft® Lync™ - inca o dovada ca Voxtron Communication Center se poate integra cu alte sisteme formand un produs unic. De asemenea, compania a participat la ComConsult UC-, Video- si Kommforum 2014, unde a prezentat cele mai noi trenduri si tehnologii dezvoltate in domeniul telecomunicatiilor. Generatorul de scripturi IVR permite modul de interactiune dorit pe durata apelurilor primite si efectuate, si este dezvoltat in cadrul unui brevet denumit Customer Interaction Designer, care permite clientilor sa modifice aceste procese direct, fara interventia unui tehnician. Aceasta solutie poate insemna timp economisit de pana la cateva saptamani, intrucat permite companiilor beneficiare sa reactioneze foarte repede la nevoile de schimbare a organizatiei lor, in ceea ce priveste interactiunea cu clientii. Acest tip de brevet este recunoscut drept inovator si reprezinta un foarte bun model de bune practici. In plus, compania Voxtron a fost votata cel mai bun furnizor de software pentru call-/contact-center, avand peste 50 000 de voturi in revista Funkschau.

Invision WFM anunta imbunatatirea notificarilor injixo pe dispozitive mobile prin reducerea listei de notificari pentru a usura lizibilitatea, similar cu aplicatii iOS / Android native, butoane de actiune pentru comutarea statutului de citire sau stergere sunt acum ascunse in spatele notificarile. Echipa injixo UX a vizitat recent Xerox in Olanda si a observat modul in care utilizatorii interactioneaza cu continutul cursurilor si examenelor din platforma de e-learning injixo Learn. Participantii au oferit o perspectiva completa despre modul in care este folosit continutul e-learning CallCenterSchool intr-un mediu de call center aglomerat. Studiul a ajutat la identificarea punctelor slabe care sunt deja corectate.

Dassault Systemes 3DS ofera o promovare mai buna a articolelor din revista Compass, gratie unei aplicatii gratuite disponibila pentru tablete (Apple si Android). De asemenea, compania prezinta si o modalitate de promovare in cadrul organizatiei a programului Open Innovation prin identificarea celor mai importante 5 lucruri. EXALEAD a participat la evenimentul AfterMarket Europe 2014 in Olanda, cu aceasta ocazie explorand potentialul serviciilor online si a datelor generate automat, raportat la industrie. Intr-adevar, calculatoarele furnizoare de servicii complexe necesita accesul la o gama larga de informatii cu un grad de diversitate ridicat. In plus, aceste calculatoare produc o cantitate considerabila de informatii utile care, cu uneltele potrivite, ar putea fi valorificate cu succes. Tehnologia Exalead este abordarea potrivita pentru generarea de noi servicii, reducerea costurilor si asigurarea unei experiente cu utilizatorul imbunatatite in ansamblu. EXALEAD Cloud View pentru serviciile online transforma cantitatile mari de date in adevarate beneficii pentru compania client. In plus, fiind parte din proiectul FP7 LOD2, o sectiune din cartea “Linked Open Data – Creating Knowledge Out of Interlinked Data” s-a concentrat pe recomandari si bune practici pentru a exploata eficient posibilitatile din paradigma LOD, raportandu-se la scenariul de utilizare al unei companii – de la extragere, formulare/creare prin completari si imbunatatiri, interschimbare, fuzionare la mentinere.

 

Noutatile BEIA Consult se pot gasi de asemenea pe site-ul www.dect.ro sau pe pagina de Facebook: www.facebook.com/BeiaConsult

 

George SUCIU Jr.  /  IT Corporate Solutions Manager

BEIA CONSULT INTERNATIONAL

- SIEMENS SYSTEM PARTNER -

Dialogic® Regional Distributor Romania & Moldova / Intel® Communications Technology Provider

FMT - Rutenbeck Networking Data Products Distributor Romania

HUGHES broadband satellite networks and services

LANCOM Regional Distributor Romania & Moldova

Dassault Systemes (3DS.com/Exalead) VAR Romania

Adcon Telemetry - OTT Hydromet Distributor Romania & Moldova

Tel / Fax : 0040-21-332.30.06  - www.beia.ro / www.dect.ro / www.beia-telemetrie.ro

Despre BEIA CONSULT INTERNATIONAL

Beia Consult International - Siemens System Partner - Companie de consultanta si servicii in domeniul telecomunicatiilor, activa pe piata de centrale telefonice in Romania din anul 1991, partener autorizat SIEMENS, distribuitor oficial DIALOGIC / EICON, FMT, Tiptel, AEG, Keymile, Voxtron, Dasan, Invision isi desfasoara activitatea in domeniile: cercetare, proiectare, productie, distributie, vanzari, instalari, service si consultanta.George SUCIU Jr.IT Corporate Solutions ManagerBEIA CONSULT INTERNATIONAL- SIEMENS SYSTEM PARTNER -Dialogic® Regional Distributor Romania & MoldovaIntel® Communications Technology ProviderFMT - Rutenbeck Networking Data Products Distributor RomaniaHUGHES broadband satellite networks and services

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/beia-consult-international/beia-consult-international-anunta-proiecte-inovative-si-noutati-de-la-partenerii-sai