Beia Consult International implementeaza un proiect de Call Center inbound pentru prestarea de servicii outsourcing si anunta noutatile de la Voxtron si Dialogic

BUCURESTI - 31 mai 2010

Comunicat tip General in IT&C

Beia Consult International – Siemens System Partner & Dialogic Regional Distributor a castigat licitatia pentru implementarea unui Call Center in vederea prestarii unor servicii comerciale pentru un important client si anunta noutatile de la Voxtron si Dialogic in webinarul „Interactive Voice/Video Response (IVVR): The Next Great Breakthrough in Customer Service”

Beia Consult anunta castigarea proiectului de implementare a Call Center-ului pentru servicii de outsourcing inbound care consta din :
- Realizarea unei infrastructuri tehnologice: platforma telefonica pentru primirea si gestionarea apelurilor si pentru monitorizarea in timp real a unor indicatori de performanta specifici contact-center
- Un sistem informatic pentru gestionarea cererilor clientilor tip CRM
- O platforma de accesare a informatiilor necesare in gestionarea unor contracte comerciale ERP si Knowledge Base
Proiectul va fi functional incepand cu a doua jumatate a lunii iunie 2010.

Impreuna cu firma partenera Voxtron este anuntata obtinerea certificatului HiPath Ready pentru centralele telefonice softswitch Siemens HiPath 4000 v5 si aplicatia de contact center Voxtron agenTel v6.

Firma Beia Consult va invita la webinarul „Interactive Voice/Video Response (IVVR): The Next Great Breakthrough in Customer Service” in data de 8 Iunie. Inregistrarea va avea loc la adresa : http://www.tmcnet.com/webinar/dialogic-interactive/

In lupta constanta de a reduce costurile unui operator pentru servicii de support si a permite clientilor de a se ajuta singuri prin interfete de tip self-care in loc de a discuta cu un agent de call-center, IVVR permite transmiterea de seturi de instructiuni foarte complexe fara a fi necesara asistenta unui agent.
Sunt si alte oportunitati unde IVVR poate fi folosit in institutii precum Communication Enabled Business Process (CEBP) sau trainingul salariatilor care vor fi de asemenea discutate in cadrul webinarului.
De asemenea vor fi prezentate modalitati cum adaugarea suportului video la contact-centere poate crea oportunitati de tip up-sell sau cross-sell, crescand utilizarea si productivitatea agentilor.

Ce va fi prezentat:
-cand este video alegerea buna pentru transmiterea informatiei catre clienti
-care sunt avantajele IVVR si telefoniei video comparabil cu solutiile de video streaming
-cum utilizarea video poate imbunatati eficienta unui contact center
-studiu de caz pentru implementarea unei solutii de telefonie video mobile
-produsele si tehnologiile Dialogc care suporta IVVR si contact center cu video
Cine ar trebui sa asiste:
-operatori si manageri de contact center
-dezvoltatori si integratori de aplicatii contact center
-dezvoltarori de IVR care cauta noi oportunitati de implementarea a sistemelor

Sunt anuntate de asemenea promotiile Dialogic:

- Win $10K! Develop the Ultimate Mobile Video Sports App! : http://www.dialogic.com/innovator
- Trade-Up and Cash In with our T1/E1 Trade-Up Rebate Offer : https://www.dialogic.com/landing/tradeup.htm

Despre BEIA CONSULT INTERNATIONAL

Beia Consult International - Siemens System Partner - Companie de consultanta si servicii in domeniul telecomunicatiilor, activa pe piata de centrale telefonice in Romania din anul 1991, partener autorizat SIEMENS, distribuitor oficial DIALOGIC / EICON, FMT, Tiptel, AEG, Keymile, Voxtron, Dasan, Invision, Enterasys, iXware, Beyertone, Topex, Lancom isi desfasoara activitatea in domeniile: cercetare, proiectare, productie, distributie, vanzari, instalari, service si consultanta.

George SUCIU Jr.
IT Corporate Solutions Manager
BEIA CONSULT INTERNATIONAL
- SIEMENS SYSTEM PARTNER -
Dialogic® Regional Distributor Romania & Moldova
Intel® Communications Technology Provider


Tel / Fax : 0040-21-332.30.06
www.beia.ro / www.dect.ro / www.centrala-telefonica.ro

office@beia.ro