Beia Consult International lanseaza agenTel 6.0 la Call Center Expo 2007

BUCURESTI - 13 aprilie 2007

Comunicat tip General in IT&C

Beia Consult International va invita la standul 03 din cadrul Call Center Expo 2007 in perioada 17-19 aprilie la Hotel Marriott, Bucuresti, Romania pentru lansarea solutiei de contact center agenTel 6.0

Firma Beia Consult International alaturi de firma partenera Voxtron va prezenta solutii complete pentru call-center : server all-in-one cu Automatic Attendant, IVR, mesagerie unificata (apeluri, e-mail, fax), rutare inteligenta, inregistrare convorbiri, managementul calitatii, integrare CRM.

AgenTel 6.0 este un pachet software eficient pentru contact center care gestioneaza apelurile si e-mail-urile primite 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si le ruteaza catre agentul cel mai potrivit pe baza aptitudinilor, disponibilitatii si starii. AgenTel ajuta companiile sa atinga nivelul maxim de calitate in ceea ce priveste interactionarea directa cu clientii. La primirea apelului sau e-mail-ului, agentul primeste toate informatiile referitoare la contactul respectiv. AgenTel va permite sa creati aplicatii de service si voice mail chiar si in afara orelor de program.

Pachetul de call center este insotit de un program pentru dezvoltarea aplicatiilor telefonice care permite oricarui utilizator sa creeze solutii de Computer Telephony, fara a fi necesare cunostinte de programare. Acesta permite integrarea in orice sistem, fiind compatibil cu o gama larga de PBX si sisteme IT cum ar fi CRM si ERP. Interfata se poate folosi pentru a indeplini cereri multiple cum ar fi trimitere de e-mail-uri, conferinta, identificare voce si multe altele.

Voxtron (1994) este un grup international specializat in dezvoltarea aplicatiilor software de Contact Center bazate pe un suport IVR solid. Voxtron are sediul principal in Belgia, avand birouri in Germania, Olanda, India, Hong Kong si Tailanda, si parteneri in toata Europa. Solutiile sunt folosite pentru contact center, portaluri de voce, IVR, mesagerie, raspuns automat, precum si alte aplicatii de telefonie. Voxtron a vandut peste 100.000 de licente la peste 10.000 de clienti demonstrand astfel pozitia de lider pe aceast segment de piata.

Despre BEIA CONSULT INTERNATIONAL

Beia Consult International - Siemens Qualified Partner - Companie de consultanta si servicii in domeniul telecomunicatiilor, activa pe piata de centrale telefonice in Romania din anul 1991, partener autorizat SIEMENS, distribuitor oficial EICON, FMT, Tiptel, AEG, isi desfasoara activitatea in domeniile: distributie, vanzari, instalari si consultanta.
George SUCIU Jr.
IT Manager

BEIA CONSULT INTERNATIONAL
- SIEMENS SYSTEM PARTNER -
Tel / Fax : 0040-21-332.30.05
www.beia.ro
office@beia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/beia-consult-international/beia-consult-international-lanseaza-agentel-6-0-la-call-center-expo-2007