Beia Consult International promovează soluţii de convergenta fix - mobil

BUCURESTI - 31 august 2008

Comunicat tip General in IT&C

Beia Consult International – Siemens System Partner – promovează pentru toata gama de centrale telefonice noua facilitate de convergenta intre reţele de telefonie fixe si mobile - Fixed Mobile Convenience

În lumea de azi a afacerilor, diferite tipuri de reţele – reţele de telefonie fixă, reţele mobile şi reţele corporative – asigură angajaţilor accesibilitate si disponibilitate permanenta, aceştia putând fi întotdeauna contactaţi prin telefon şi având informaţia necesară pentru a lua decizii chiar şi atunci când nu sunt la birou. Cu toate acestea, fiecare dintre aceste reţele are propria caracteristică iar interfeţele dintre reţele împiedică comunicaţiile eficiente cost-performanţă. Fixed Mobile Convenience (FMC) furnizează o soluţie la aceste probleme prin integrarea telefoanelor mobile ale angajaţilor şi a altor telefoane externe (de exemplu, telefoane acasă-seviciu/home office)în sistemul de comunicaţii HiPath al companiei.

Câteva din avantajele soluţiei propuse sunt:

Funcţionarea tuturor telefoanelor precum o singura reţea - Fixed Mobile Convenience (FMC) unifica toate telefoanele angajaţilor (incluzând telefoanele de la serviciu, acasă, acasă-serviciu) pentru a crea o singură unitate. Acest lucru face FMC-ul soluţia ideală pentru companiile ce urmăresc creşterea flexibilităţii şi îmbunătăţirea integrării angajaţilor mobili.

Un singur număr de apel - Angajaţii au nevoie de un singur număr de telefon – numărul de la birou. Ei pot prin acest număr sa fie de asemenea contactaţi pe telefonul mobil sau pe telefonul acasă-serviciu. Acelaşi număr de la serviciu este afişat ca fiind originea apelului atunci când un angajat formează un număr de apel de pe telefonul mobil de la firma, cel personal sau cel de acasă-serviciu.

Este necesară o singură căsuţă vocala - Utilizatorii nu vor mai fi nevoiţi să verifice şi să actualizeze diverse căsuţe vocale, deoarece o singură căsuţă vocala poate să îndeplinească aceste funcţii pentru toate telefoanele. Acest lucru facilitează furnizarea utilizatorilor cu informaţii actualizate şi asigură o recepţionare mai fiabilă a mesajelor.

Telefon de serviciu fix la birou dar mobil - O mare varietate de sarcini pot fi îndeplinite în timp ce utilizatorul este în mişcare. FMC permite utilizatorilor, de la un telefon mobil sau de la un telefon acasă-serviciu, un transfer rapid al apelurilor către colegi, secretariat sau reprezentanţi, la fel de uşor ca şi când acesta s-ar afla la birou. Reapelări (Callbacks) numai sunt necesare iar apelurile pot fi întotdeauna preluate.

Conferinţă pe telefonul mobil - Conferinţele asigură ajungerea la un consens al diverşilor participanţi fără a necesita apeluri multiple. FMC permite mai multor utilizatori participarea în diverse tipuri de conferinţe (ad-hoc, meet-me, managed) în timp ce aceştia sunt în mişcare.

Controlul si optimizarea costurilor telefonice - Deoarece soluţia FMC dirijează apelurile mobile către reţeaua de telefonie fixă, aceste apeluri sunt taxate doar la tarifele din reţeaua de telefonie fixă. În acest fel se economisesc bani si au loc reduceri de cost, in special pentru apelurile internaţionale.

Folosirea telefoanelor mobile private/personale - Telefoanele mobile private pot fi integrate cu uşurinţă în această soluţie, nu toţi angajaţii necesitând echiparea cu telefoane mobile ale companiei. Angajaţii autorizaţi care au nevoie sa efectueze un apel pot folosi funcţia callback şi primesc o linie liberă. Taxarea si contorizarea complicata sunt lucruri de domeniul trecutului

Protecţia intimaţii si securităţii - Angajaţii pot configura unde şi când pot fi contactaţi, când nu sunt la birou, separând cu uşurinţă orele de muncă şi timpul liber.

Alegerea destinaţiei potrivite - Apelurile trebuie să fie redirecţionate la diverse destinaţii depinzând de situaţie. Aceste destinaţii sunt uşor de schimbat şi redirecţionat în timpul deplasărilor. Aceasta asigură utilizatorilor facilitatea de a fi întotdeauna conectaţi la telefonul potrivit al persoanei de contact potrivite.


Sistemul HiPath este punctul central de telecomunicaţii pentru toate variantele de soluţii FMC. Sistemul HiPath nu numai ca semnalizează apelurile de intrare staţiei ci şi telefonului mobil şi telefonului acasă-serviciu in funcţie de profilul selectat de utilizator. De asemenea transmite numărul de telefon al apelantului tuturor telefoanelor1. La efectuarea unui apel, aparatul mobil/extern mai întâi formează automat numărul sistemului HiPath şi apoi formează destinaţia dorită a apelului. Telefonul persoanei apelate va afişa numărul de telefon de la birou al apelantului1. In funcţie de soluţia aleasă, cele mai importante funcţii ale telefonului fix de la serviciu/birou al utilizatorului sunt valabile pe telefonul mobil sau telefonul acasă-serviciu. Aceasta include funcţia de consultare şi transfer precum şi de conferinţă şi înregistrarea mesajelor primite.

Despre BEIA CONSULT INTERNATIONAL

Beia Consult International - Siemens System Partner - Companie de consultanta si servicii in domeniul telecomunicatiilor, activa pe piata de centrale telefonice in Romania din anul 1991, partener autorizat SIEMENS, distribuitor oficial DIALOGIC / EICON, FMT, Tiptel, AEG, Keymile isi desfasoara activitatea in domeniile: productie, distributie, vanzari, instalari, service si consultanta.

George SUCIU Jr.
IT Corporate Solutions Manager

BEIA CONSULT INTERNATIONAL
- SIEMENS SYSTEM PARTNER -
Dialogic® Regional Distributor Romania & Moldova
Intel® Communications Technology Provider
Tel / Fax : 0040-21-332.30.06
www.beia.ro
www.dect.ro

office@beia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/beia-consult-international/beia-consult-international-promoveaza-solutii-de-convergenta-fix-mobil