-
Brasov - 19 februarie 2018
Ne confruntăm, deja de câțiva ani, la nivel național cu o criză acută a forței de muncă, aproape toate sectoarele fiind afectate, dar industria de construcții este, de departe, cel mai greu încercată. Începând cu acest an, efectele crizei forței de muncă vor deveni încă și mai greu de ignorat, datorită faptului că mai multe proiecte de infrastructură vor intra în derulare, iar teama este că nu va mai avea cine să le execute.
comunicatul de presa
-
Brasov - 13 februarie 2018
V-ați făcut deja planul pentru 2018? Vreți să fiți siguri că aveți toate mijloacele necesare pentru îndeplinirea obiectivelor? Haideți să vă explicăm cum vă putem ajuta să ajungeți de la obiective la rezultate!
Utilizarea unui sistem de gestiune a depozitului atrage după sine creșterea preciziei de operare a mărfurilor, creșterea vitezei de realizare a operațiilor logistice și, implicit, și a productivității, precum și reducerea timpului aferent inventarelor.
comunicatul de presa
-
Brasov - 5 februarie 2018
Logistica reprezintă, fără îndoială, un avantaj competitiv major pentru orice producător, indiferent de mărime. Firmele din producție au nevoie de o soluție logistică sofisticată, care, pe lângă produsele finite, să poată să gestioneze și să urmărească materia primă și subansamblele, să optimizeze fluxul de materiale prin hala de producție, să automatizeze și să monitorizeze procesele de control al calității și, în final, să crească randamentul producției.
comunicatul de presa
-
Brasov - 12 decembrie 2017
Fără o soluție informatică, firmele din România se confruntă cu procese complicate de gestiune a personalului. Echipele de resurse umane jonglează cu mii de documente, introducând manual și verificând toate informațiile legate de contracte de muncă, salarizare, pontaje, concedii. Și ca în orice muncă manuală, se pierd foarte mult timp și resurse, plus că este inevitabil să nu apară erori, care pot conduce la amenzi în urma controalelor efectuate de ITM.
comunicatul de presa
-
Brasov - 16 noiembrie 2017
Pe final de an activitatea celor mai multe companii creste considerabil, datorita dorintei de a creste volumul de comenzi, organizarii de campanii de promovare sau a evenimentelor dedicate sarbatorilor de iarna. Pe langa acestea insa, mai trebuie avuta in vedere o activitate obligatorie si care necesita timp, atentie la detalii si mai ales rabdare. Este vorba, desigur, despre inventarul anual obligatoriu.
comunicatul de presa
-
Brasov - 17 iulie 2017
Programul Small Business Support initiat de BERD co-finanteaza o gama foarte larga de proiecte, ajutand la imbunatatirea performantei economice si la cresterea competitivitatii beneficiarilor. Unul dintre proiectele sustinute de acest program este si implementarea de sisteme integrate de gestiune economica.
comunicatul de presa