Livrează marfă cât, când și unde trebuie sau Cum să faci profit din stocuri mai mici

Brasov - 6 februarie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Logistica/Transport

În comerț, datorită fluxului tot mai mare și mai complex de bunuri generat de e-commerce și cu timp de execuție (de la comandă și până la livrare) tot mai scurt, costurile logistice ale depozitelor riscă să crească. Pe întreg lanțul de aprovizionare, depozitul se confruntă cu cele mai mari provocări la nivel de cost. De ce? Pentru că numărul de comenzi este tot mai mare, metodele de livrare au devenit și ele mai complexe, iar în depozit se gestionează în același timp comenzi de tip B2B și B2C, fiecare cu specificul său. Acest lucru necesită o mare flexibilitate, făcând mai dificilă planificarea lucrărilor din cauza comenzilor, care trebuie ambalate și expediate de preferat în aceeași, ceea ce înseamnă că este foarte greu, dacă nu chiar imposibil să se facă o planificare în avans.

Companiile care răspund provocărilor în mod corect au un avantaj competitiv imens și un amplificator de marjă. Comenzile venite din online cu mai puține linii de comandă și cu valoare mică afectează depozitul la nivel de eficiență. Acest lucru ridică așteptările de la sistemele informatice utilizate în retail, de la care se așteaptă optimizarea distribuirii comenzilor, a stabilirii rutelor de picking și consolidare, astfel încât să se reducă timpul și costul realizării fiecărei sarcini din depozit.


Comercianții sunt nevoiți să calculeze cantitatea optimă de aprovizionare pentru fiecare produs, luând în considerare toate costurile asociate fiecărei sarcini de transport, manipulare și depozitare. Mulți furnizori vin cu oferte promoționale, pe care responsabilii de aprovizionare sunt tentați să le accepte. Nu vă lăsați însă păcăliți și luați în calcul cât de repede puteți vinde acele stocuri și dacă prețul promoțional oferit de furnizor împreună cu toate costurile asociate nu vă fac de fapt să pierdeți bani.


Pentru menținerea costurilor la un nivel redus, o mentalitate minimalistă este necesară pe tot parcursul lanțului de aprovizionare, iar departamentul de achiziții trebuie să evalueze fiecare transport și fiecare operațiune și să le includă în costurile de achiziție.


Soluțiile informatice reprezintă un factor important pentru optimizarea continuă a lanțului de aprovizionare și a depozitelor. Sistemele ERP și WMS sunt un real sprijin în urmărirea fluxurilor logistice de la stabilirea necesarului de aprovizionare și până la livrarea comenzilor către clienți.



Datorită vânzărilor multi-channel, depozitul nu mai este doar un spațiu de stocare și atât, ci a devenit o unitate de producție, în cadrul căreia operațiunile au devenit tot mai complexe și doar un sistem WMS flexibil și rapid vă ajută să fiți mai competitivi și să optimizați timpul de realizare a fiecărei operațiuni din depozit.


Ce soluții vă recomandăm?


SocrateERP gestionează toate procesele de vânzare ale companiilor din retail, indiferent de canalele de vânzare utilizate: magazine fizice, magazine online, platforme externe de comerț online, etc. Integrat în front office cu soluții de e-Commerce, POS, Hand Helduri și cântare electronice, SocrateERP vă ajută să gestionați eficient tot businessul de retail.


FluxVision WMS este o componentă cheie în managementul eficient al depozitelor și în optimizarea stocurilor. Aceasta optimizează toate operațiunile care au loc în depozit, de la recepție și până la livrare.

Aplicația FluxVision transformă toate operațiunile din depozit în operațiuni simple, intuitive și fără hârtii, bazându-se pe identificarea prin citirea codurilor de bare.


Despre BIT SOFTWARE

Cu peste 25 de ani de activitate, BITSoftware are in portofoliu peste 250 de clienti si implementari de succes in peste 70 de tari. BITSoftware dezvolta si implementeaza solutii ERP, CRM, WMS si BI care ajuta companiile din diverse industrii, cu precadere din distributie, logistica, productie, agricultura, telecom, servicii profesionale si constructii, sa-si imbunatateasca productivitatea prin automatizarea proceselor din companie si sa-si duca la indeplinire obiectivele de crestere.