-
BUCURESTI - 23 februarie 2016
BIZ si DDB Romania au lansat vineri, 19 februarie 2016 campania #suntuntaran, pentru reabilitarea termenului „taran”. In 4 zile de la lansarea campaniei, peste 18.000 de oameni au adoptat mesajul campaniei si au recunoscut ca sunt tarani, in site-ul dedicat acesteia, www.suntuntaran.ro.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 ianuarie 2016
Biz începe anul 2016 cu o ediţie specială realizată în Austria. De ce Austria? Fiindcă ocupă locul doi în topul investiţiilor străine în România, iar marile companii austriece prezente pe piaţa locală influenţează direct evoluţia economică a României. Fiindcă Viena este locul unde se iau permanent decizii care au un impact major asupra mediului de business românesc.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 noiembrie 2015
A Touch Of Innovation este un eveniment de inspiraţie, menit să aducă în prim plan ideile şi puterea pozitivă a oamenilor. Echipa Biz îşi propune ca poveştile spuse la acest eveniment să transmită un mesaj esenţial pentru fiecare dintre cei prezenţi în sală: de fiecare dintre noi depinde să schimbăm lucrurile în jurul nostru.
Conferinţa va avea loc pe 24 noiembrie, la Hotel Novotel Bucureşti şi reuneşte profesioniştii care au reuşit să devină etalon în industriile în care activează.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 18 noiembrie 2015
Săptămâna trecută a avut loc a 14-a ediţie a conferinţei Zilele Biz. Timp de cinci zile, evenimentul a reunit manageri, antreprenori, inventatori, consultanţi, investitori, ONG-uri şi profesionişti în marketing şi publicitate într-un demers unic care analizează tendinţele din cinci domenii cheie în activitatea de zi cu zi: Antreprenoriat, Inovaţie, Management, CSR şi Media & Marketing.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 octombrie 2015
Pentru al doilea an consecutiv, Golin România ocupă primul loc în top. Pe locul al doilea în clasament se află GMP PR, în urcare faţă de 2014. Cele două agenţii de PR sunt urmate de Graffiti PR, MCCANN PR, MSLGROUP The Practice, Premium Communication, Free Communication, MakeSense, Dăescu Borţun Olteanu şi SmartPoint.
comunicatul de presa
-
Cluj - Napoca - 26 octombrie 2015
Biz Analytics este un eveniment ce analizează modul în care companiile pot folosi cât mai eficient în businessul lor avalanşa de date generate în era digitală. Conferinţa abordează provocările noii realităţi digitale şi propune soluţiile optime de a organiza şi utiliza datele şi informaţiile relevante, ca unelte eficiente de business într-un mediu concurenţial tot mai dificil.
Biz Analytics va avea loc la Cluj-Napoca, în data de 28 octombrie 2015, la hotelul City Plaza.
comunicatul de presa