Despre social media și branduri vorbim pe 27 februarie

BUCURESTI - 18 februarie 2019

Comunicat tip General in Afaceri, Industrie, Media / Publicitate, Tehnologie, Internet

Live site

Conversia fanilor în clienți este crucială pentru creșterea prezenței brandurilor în social media. Specialiști in marketing, comunicare și PR, copywriters și content writers, vloggeri, bloggeri și influenceri își dau întâlnire miercuri, 27 februarie, la Social Media Summit București.

Social Media Summit Bucuresti

Social Media Summit Bucuresti

Social Media Summit a construit în cele peste 20 de ediții o comunitate de mii de profesioniști în comunicare, din companii și agenții de PR, oameni de marketing sau influenceri, care se reunesc anual pentru a afla răspunsul la o întrebare simplă: cum poate ajuta Social Media brandurile?

Vino să întâlnești specialiștii momentului la a noua ediție Social Media Summit București, pe 27 Februarie la noua Sala Dalles.

Vorbim despre rețelele sociale ale momentului, cele mai noi formate de social ads și cum ajungi să interacționezi cu generația Z și dezbatem tendințele anului.

Printre speakerii conferinței se numără: Irina Rimes, Cântăreț și compozitor; Teodora Pătrăuceanu, Agency Account Manager, Google; Valentin Pintilescu, Development Manager LooLoo Kids și TraLaLa; Roxana Ionescu, Senior Digital Manager, Golin; Simona Suman, Creative Director, MRM//McCann Romania; Ionut Cojocaru, Content Director MRM//McCann Romania; George Man, Managing Partner, Creative Market; Ștefan Ilin, Marketing Manager Mass Market, L'Oréal.

Conferința continuă cu GALA Biz Social Media Awards 2019, care va premia performerii industriei.

Evenimentul este marcat si de lansarea Digital Report 2019. Raportul cuprinde informații despre agențiile de digital din România, tendințe și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă, top cei mai urmăriți vlogeri și cele mai apreciate conturi de Instagram.

Pentru detalii despre program și speakeri vă invităm pe site-ul evenimentului https://socialmediasummitbucuresti.ro. Pentru alte informații despre eveniment, vă rugăm să ne contactați la lelia.petrescu@revistabiz.ro

***

Despre Biz Agency

Business-ul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Story – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.

Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.

Revista Biz

Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.

Jurnaliștii revistei au lansat campanii puternice de conștientizare a valorilor românești (Susținem inovația, Sunt un țăran) sau proiecte unice în lume precum Biz CEO Xchange sau Biz Marketing Xchange. O altă inovație este Biz World, proiectul laureat cu Red Dot Design Award, ediții ale revistei realizate integral peste hotarele țării, în Belgia, Anglia, SUA, Germania, Singapore, Austria, Franța și Japonia.

Biz Events

Divizia organizează anual zeci de conferinte de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă. Echipa Biz organizează puternice evenimente de afaceri în 9 orașe din țară și 8 capitale din lume, de pe 3 continente.

Biz Market View

Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.

Biz Story

Cu peste 20 de ani de experiență în jurnalism, echipa diviziei de servicii de content marketing pentru clienți știe să spună acele povești pe care cititorii să le savureze și în care brandurile să se regăsească. Conținutul gândit și implementat de echipa de creatori de conținut transmite valorile și mesajele brandului în format creativ în online și offline. Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare Biz Agency.

 

Contact

Lelia Petrescu

Lelia.petrescu@revistabiz.ro

0723443150

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/biz-age/despre-social-media-si-branduri-vorbim-pe-27-februarie