Blue Air introduce programul de iarna

BUCURESTI - 16 iulie 2010

Comunicat tip General in Turism

Blue Air, prima companie de smart flying, introduce orarul de iarna(31 octombrie 2010 – 27 martie 2010). Biletele au fost puse deja în vânzare pe site-ul www.blueairweb.com la preţuri începând de la 19,99 euro (TVA şi taxe de aeroport incluse) pentru un segment.

Sherif Ussama, director general al Blue Air, susţine că această decizie vine în întâmpinarea noilor obiceiuri turistice ale pasagerilor:

“În special în vremuri de criză economică, turiştii îşi planifică majoritatea călătoriilor din timp, pentru a se asigura că vor avea parte de cele mai bune oferte. Cu noul program de iarnă, clienţii noştri îşi pot planifica de acum vacanţa de Crăciun sau de Anul Nou la preţuri foarte accesibile. De asemenea, perioada de început a primăverii a fost foarte solicitată de turişti îndeosebi pentru vacanţe tip city break, deci ne aşteptăm la o cerere crescută pentru bilete în luna Martie.”

Până în acest moment, Blue Air a introdus în programul de iarnă destinaţiile din Spania, Franţa, Italia, Belgia, Marea Britanie şi Irlanda. Celelalte destinaţii vor fi anunţate pe site-ul Blue Air, www.blueairweb.com, în următoarele zile, pe măsură ce vor fi introduse în programul de iarnă.

Biletele pentru programul de iarnă pot fi cumpărate prin intermediul site-ului www.blueairweb.com, prin Call Center-urile Blue Air şi în reţeaua de agenţii şi parteneri ai Blue Air.

Despre Blue Air

Despre Blue Air

Blue Air, singura companie de smart flying cu capital 100% privat românesc, este autorizată să efectueze zboruri regulate interne şi internaţionale de pasageri, zboruri de tip charter la cerere şi transporturi cargo.

În prezent, Blue Air operează 15 aeronave: 11 avioane Boeing 737 şi patru aparate SAAB 340. Flota Boeing 737 numără: trei aeronave seria 737 – 300, două aeronave seria 737 – 400, o aeronavă seria 737-500 şi cinci aeronave 737 – 800 Next Generation, cu capacităţi între 126 şi 189 de locuri. Cele patru avioane SAAB 340 au o capacitate de 33 de locuri fiecare.

Compania a semnat în 2008 contracte pentru achiziţionarea a cinci avioane Boeing 737 Next Generation (două aeronave din seria 800 şi trei din seria 900), care vor deservi zborurile Blue Air.

În 2009, Federaţia Internaţională a Jurnaliştilor şi Scriitorilor de Turism (FIJET) a acordat companiei Blue Air premiul Mărul de Aur, una dintre cele mai renumite distincţii în materie de turism. În fiecare an, FIJET oferă premiul Mărul de Aur acelor ţări, oraşe sau organizaţii care au avut o contribuţie marcantă la promovarea turismului şi a domeniilor conexe. Pentru România, celelalte două premii „Marul de Aur” s-au dus către Zona Ecoturistică Mărginimea Sibiului şi respectiv către Rezervaţia Biosferei Delta Dunării.

Pentru anul 2009, compania Blue Air a inregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 140 de milioane de Euro şi peste 1,7 milioane de pasageri.

florentina.ivan@blue-air.ro
info@blue-air.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/blue-air/blue-air-introduce-programul-de-iarna