Connected consumer insights la Marketing Research Conference 2014

BUCURESTI - 6 iunie 2014

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Tehnologie

Pe 25 și 26 iunie, la UniCredit Tower, noul consumator conectat la tot mai multe canale media este în centrul atenției. La Marketing Research Conference 2014, 25 de speakeri se vor întrece să ofere insight-uri relevante din research pentru optimizarea advertisingului livrat către connected consumer. Informații despre speakerii confirmați până acum, program și înscriere pot fi găsite pe site-ul evenimentului. Până pe 15 iunie este disponibil un discount de early bird, de 20%.

Connected consumer insights la Marketing Research Conference 2014

În cele două zile, conferința și workshop-ul vor aborda cele mai în vogă trenduri în research, manifestate la nivel internaționalși local. Evenimentul promite să ofere tool-uri și metodologii accesibile atât IMM-urilor, cât și corporațiilor, să inspire profesioniștii din marcom și să ofere insight-uri interesante despre connected consumer. Agenții de research cu tool-uri și studii relevante pentru trendurile actuale, agenții de online și de media cu soluții de eficientizare a advertisingului livrat, branduri care profită de volumele mari de date pe care le dețin pentru dezvoltarea business-ului și agenții de advertising care au utilizat insight-urile din research în campanii se vor regăsi printre speakerii evenimentului.

Astfel, în prima zi a evenimentului, tool-urile de nouă generație vor deschide segmentul de conferință. Miriam Moroianu și Cătălina Laschon (Nielsen România) vor prezenta metodologia Neurofocus, pornind și de la un studiu de caz în care aceasta a fost utilizată pentru testarea de spoturi TV. TOBII Portable Eye Tracking System va fi apoi testat de participanții din sală, sub îndrumarea Mihaelei Uriciuc și a Georgianei Manea (ISRA Center).

Conferința va continua cu o aprofundare a research-ului digital, pornind de la cele mai utilizate tool-uri pentru derularea de cercetări de piață și ajungând la case studies și insight-uri descoperite. Cătălin Teniță (TreeWorks) și Paul Acatrini (Cult Market Research) vor prezenta astfel rezultatele Digital Natives Report și metoda inovatoare prin care datele au fost colectate, adaptată la realitatea respondenților.

Cum cercetarea de piață nu este dedicată doar corporațiilor și brandurilor mari, evenimentul va aborda apoi o serie de case studies despre research-ul utilizat pentru rezolvarea problemelor de business ale IMM-urilor. Zoe Pascale (Strategis Research & Business Consulting) va prezenta modul în care un magazin online de bijuterii și-a adaptat strategia de comunicare pe Facebook în urma rezultatelor unui research.

Prima zi a evenimentului este încheiată cu un workshop despre mobile research susținut de Daedalus Millward Brown. Millward Brown a fost desemnat Mobile Researcher of the Year în 2013, datorită efortului susținut al grupului pentru a înțelege rolul mobile-ului în traseul spre achiziție. Participanții la workshop vor participa la un studiu live pe smartphone cu script și chestionar, iar raportul și interpretarea datelor vor fi realizate în timp real. Trainingul se va încheia prin trecerea în revistă a unor key learnings pentru advertisingul și online commerce pe smartphone.

Cea de-a doua zi a evenimentului, 26 iunie, va face lumină în comportamentulconsumatorului conectat. Astfel, în prima parte a zilei se va discuta despre consumatorul aflat în fața televizorului și modul în care interacționează cu alte device-uri, dar și despre optimizarea advertisingul livrat lui. Cum consumatorul conectat nu trăiește doar în mediul urban, existând aproape 4 milioane de utilizatori de internet în mediul rural, Alexandra Iavorschi (Starcom MediaVest Group) va prezenta un studiu care vizează tocmai acest consumator și stilul lui de viață, consumul de presă, subiectele de interes și cheltuielile pe gospodărie. Daedalus Millward Brown va prezenta apoi un case study cu tema „Cross Media Effectiveness” – un studiu realizat pe o campanie Dove împreună cu Google, care urmărește eficientizarea investițiilor în campanie și rolul deținut de You Tube.

La jumătatea zilei, reprezentanți ai brandurilor mari, printre care și Lucia Ciucă (eMAG), vor discuta despre modul în care văd utilizatorul conectat, despre demersurile de cercetare realizate în ultimul an și modul în care insight-urile obținute au fost utilizate în campaniile marketing.

Conferința se va încheia într-o notă ieșită din comun, privind cercetarea de piață dintr-un unghi creativ. Astfel, speakerii se vor întrece să ofere rezolvări creative de research pentru probleme punctuale de business ale clienților.

Conferința va aborda astfel unele dintre cele mai în vogă teme pentru industria de marcom din România: digital research, multiscreen research, advertising optimization, programmatic marketing, neuromarketing, mobile & respondent optimized research.

Mai multe informații despre program, speakerii confirmați până în acest moment și despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial.

Marketing Research Conference este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow, condimentat de PRIVILEG Catering.

Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piața, The Institute, IAA, UAPR, Cațavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla.

SMARK este o marcă a Blue Idea, alături de IQads, cel mai citit produs media în limba română dedicat industriei de comunicare.

 

CONTACT:

Mihaela Crăciunescu (Content Developer, SMARK KnowHow)

Țel. 0732.864.750

E-mail: Mihaela@SMARK.ro

 

Pentru acreditări o puteți contacta pe Monica Dudău (Senior Project Manager, Blue Idea)

Țel. 0742.040.726

E-mail: Monica@BlueIdea.ro



Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/blue-idea-concept/connected-consumer-insights-la-marketing-research-conference-2014