Subaru Motors Trading lansează pe piaţă un complex integrat de facilităţi de tipul 3S

BUCURESTI - 19 iunie 2006

Comunicat tip General in Auto

Subaru Motors Trading lansează pe piaţa românească un program de facilităţi integrate de tipul 3S (Showroom, Service, Spare parts), oferind clienţilor servicii de înaltă calitate şi de un profesionalism ridicat, standarde impuse deopotrivă de firma producătoare FHI (FUJI HEAVY INDUSTRIES) şi de renumele mărcii Subaru.

Inaugurarea showroom-ului şi service-ului Subaru a avut loc în data de 15 iunie 2006, clienţii putând admira la sediul firmei din com. Tunari, Şoseaua de Centură, nr. 30A gama completă de modele: Impreza, Forester, Outback, Legacy. Service-ul este oferit de o echipă cu un înalt nivel de instruire şi echipament modern, la exigenţele calitative impuse de FHI.
Echipa Subaru îşi propune construirea unei reţele performante de Distribuitori Autorizaţi SUBARU MOTORS TRADING, în vederea unei acoperiri cât mai eficiente a întreg teritoriului ţării. Acest fapt va crea posibilitatea oferirii de servicii la standardele calitative impuse de FHI tuturor clienţilor Subaru.
Un sistem eficient de comenzi către producătorul FHI şi existenţa unui stoc generos de maşini, atât în Grecia, cât şi în România, permit o livrare promptă a autoturismului către clientul final, eficientizând la maxim procesul de achiziţie.
Un stoc generos de piese de schimb şi de accesorii originale este în curs de construire. Obiectivul este acoperirea a peste 90% din parcul de autoturisme Subaru până la sfârşitul acestui an.

Marca Subaru este recunoscută pe plan mondial pentru înalta calitate şi tehnologia de ultimă oră, definite în principal prin conceptul de tracţiune integrală simetrică AWD, acest concept fiind actualizat în permanenţă în urma experienţei acumulate prin participarea Subaru la Campionatul Mondial de Raliuri WRC.

Despre BMP Advertising

În luna septembrie, Subaru pregăteşte pentru clienţii săi lansarea unui nou model, B9 TRIBECA, dezvoltat de către FHI cu specificaţii europene, spre deosebire de modelul pentru piaţa americană. Până atunci însă, pasionaţii mărcii vor avea posibilitatea să se bucure de calităţile tehnice ale maşinilor Subaru în cadrul unui Test Drive organizat în 24-25 iunie şi 1-2 iulie, la showroom-ul Subaru din com. Tunari, Şos. de Centură, nr. 30A.
Subaru Motors Trading,
Razvan Antoniu
Director de Vânzări
Şos. de Centura, nr. 30 A, com. Tunari