CONCEPTUL „LITORAL MEDIA” SE EXTINDE ÎN ZONA MONTANĂ ŞI PE LITORALUL BULGĂRESC

BUCURESTI - 23 septembrie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Brand Management şi People Media anunţă extinderea conceptului „Litoral Media” pentru hotelurile din staţiunile montane (Valea Prahovei şi Braşov) în sezonul rece cât şi pe litoralul bulgăresc începând cu sezonul estival 2010.

Programul Litoral Media s-a desfăşurat în perioada 1 iunie – 15 septembrie, oferind spaţii de expunere în 92 de hoteluri din Constanţa, Mamaia, Eforie, Neptun – Olimp, Venus, Saturn şi Mangalia. Aceasta iniţiativă a atras un buget de 97.000 EUR din partea advertiserilor şi un grad de ocupare de 100% în Mamaia şi 65% în sudul litoralului.

Spaţiile de expunere au fost alcătuite din panouri billboard, lightframe şi info-point-uri. Targetarea s-a facut pe criteriul de profil al turistului cazat într-o categorie de hotel, pe o anumită perioadă şi aparţinând sau nu unui grup turistic. Brandurile care s-au promovat prin Litoral Media au fost din diverse sectoare: FMCG, retail - centre comerciale, transport şi media.

„În acest an locaţiile indoor au fost setate astfel încât ele să ofere maximum de impact asupra targetului propus de client cu un cost de producţie şi implementare a campaniilor cât mai aproape de realitate. Consider că transparenţa în costuri este esenţială în această perioadă. Astfel, clientul trebuie să cunoască în detaliu costul campaniei şi să fie sigur că alocarea bugetului propus se reflectă în cifrele sale de vânzări” explică succesul proiectului Răzvan Marincoi, Marketing Manager Brand Management.

Comportamentul turiştilor pe timpul sezonului estival, face ca publicitatea indoor să fie mai eficientă şi vizualizată decât publicitatea TV, deoarece majoritatea timpului este petrecut în afara camerei de hotel, iar până noaptea târziu aceştia merg la terase, cluburi, petreceri pe plajă, la bufetul hotelului sau în centrele de relaxare din hotel.

Despre BRAND MANAGEMENT

Despre People Media:

People Media a fost înfiinţată în 2007, în Constanţa, odată cu achiziţia Advertising Indoor, o companie locală cu acelaşi domeniu de activitate. În prezent partenerii companiei sunt Munich Re, companie de reasigurare de origine germană, şi People Inc, co-finanţator al People Media România. Compania are 16 angajaţi şi o cifră de afaceri de 950.000 € în 2008.


Despre Brand Management:

Înfiinţată în 2004, compania activează în domeniul publicităţii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanţuri de retail şi mall-uri în România, Bulgaria si Cehia, având un număr de 25 angajaţi şi o cifră de afaceri pe grup de 1.500.000 € în 2008.


Razvan MARINCOI
Marketing Manager
0720 - 11 96 84
razvan.marincoi@brandmanagement.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/brand-management/conceptul-litoral-media-se-extinde-in-zona-montana-si-pe-litoralul-bulgaresc