Cupa Academiei De Golf Demis Papillon - ediţia 2012 - organizată în parteneriat cu Brand Management

BUCURESTI - 17 august 2012

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Balcic, Bulgaria - Academia de Golf Demis Papillon împreună cu agenţia de publicitate indoor, Brand Management, organizează în perioada 24-25 august Cupa Academiei de Golf Demis Papillon pe terenul aflat în cadrul Lighthouse Golf & Spa Resort, Balcic, Bulgaria.

Lighthouse Golf & Spa Resort

Lighthouse Golf & Spa Resort

Cu o tradiţie de patru ani în spate, această ediţie a evenimentului va atrage peste 100 de jucători de golf din România, Bulgaria, Germania, Franţa, Irlanda, Danemarca, Rusia, Ucraina şi Kazahstan. Printre participanţii aşteptaţi şi anul acesta se găsesc nume importante cum ar fi: Dinu Pescariu, Mihai Tatulici, Florin Segărceanu, Mişu Negriţoiu.

 

Dupa ce am dus compania Brand Management peste graniţele României şi am deschis birouri la Sofia şi la Praga, trecem la nivelul următor şi vrem să demonstrăm că putem investi în imaginea noastră sponsorizând acest turneu de golf cu tradiţie", spune Laurenţiu Jiga, Managing Director Europa Centrală şi de Est, Brand Management. 

 

Ediţia de anul acesta a Cupei Academiei de Golf  Demis Papillon va fi împărţită pe trei divizii valorice, dar va include şi două divizii separate: una pentru începători şi una pentru juniori. Competiţia se va desfăşura pe durata a două zile, una de pregătire şi una de competiţie efectivă.

 

"Cupa Academiei de Golf devine un turneu de referinţă în Europa Centrală şi de Est şi vreau să ducem mai departe ţelul de a creşte cât mai mulţi jucători români şi, de ce nu, de a participa la turneele de nivel înalt european. Prin parteneriatele pe care Academia de Golf Demis Papillon le are în Australia, UK şi Statele Unite, sperăm sa ajutăm cât mai mult interacţiunea cu jucători de top la nivel internaţional şi cu şcoli de golf avansate pentru jucătorii din România", spune Demis Papillon, fondatorul academiei.

 

Taxa de participare la acest turneu este de 50 de euro. Cei interesaţi se pot înscrie la Cupa Academiei Demis Papillon folosind formularul publicat pe site-ul academiei sau pe site-ul Lighthouse.

DESPRE ACADEMIA DE GOLF DEMIS PAPILLON: O organizaţie non-guvernamentală care militează pentru dezvoltarea şi popularizarea golfului în România, academia a ajutat, în cei patru ani de existenţă, la formarea a peste 400 de jucători de golf, dintre care mai bine de jumătate sunt din România. O categorie specială sunt juniorii, ale căror performanţe sunt deja vizibile prin rezultatele obţinute: campionul României la golf pentru grupa de juniori între 12 - 14 ani, Dorin Muşat, este un jucător format în cadrul Academiei Demis Papillon.

Despre BRAND MANAGEMENT

Înfiinţată în 2004, compania activează în domeniul publicităţii indoor pe segmentele de lanţuri de retail şi mall-uri în România, Bulgaria si Cehia, având un număr total de 25 angajaţi şi o cifră de afaceri pe grup de 1.500.000 € în 2011.

În cei 8 ani de activitate în România, Brand Management a realizat managementul campaniilor indoor pentru clienţi precum Nokia, Unilever, Ing Bank si Ing Asigurari de Viata, Nestle, Procter & Gamble, Millenium Bank, Kraft, Nivea, Ursus, BRD, Subaru, Vodafone, Master Card, DHL, Aviva, McDonalds, L’Oreal, Romtelecom, Coty, colaborând cu agenţiile de media Carat, Initiative, McCann-Erickson, Mediaedge:cia, Mediacom, Media Direction, Mindshare, Optimedia, Punct Advertising, Starcom, Zenith, United Media.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/brand-management/cupa-academiei-de-golf-demis-papillon-editia-2012-organizata-in-parteneriat-cu-brand-management