Romtelecom – Clicknet branduieşte întreg patinoarul din AFI Palace Cotroceni.

BUCURESTI - 20 decembrie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Un proiect impresionant de publicitate indoor - Romtelecom a inaugurat de curând un proiect unic pe piaţa locală de publicitate indoor: branduirea întregului patinoar din mall-ul Afi Palace Cotroceni însoţită de un mesh de 460 mp situat deasupra patinoarului.

Romtelecom - Clicknet - Afi Cotroceni

Romtelecom - Clicknet - Afi Cotroceni

 “Implementarea acestui proiect demonstrează interesul în creştere al advertiserilor pentru segmentul de indoor, care oferă vizibilitate ridicată şi modalităţi inedite de interacţiune cu clienţii” 

Răzvan Marincoi, CEE Marketing Manager, Brand Management Eastern Europe

Afi Palace Cotroceni este mall-ul cu cel mai mare trafic din Capitală, Romtelecom beneficiind de vizibilitate în faţa unui public zilnic de vizitatori cuprins între 60.000 (în timpul săptămânii) şi 90.000 (în week-end).

Acest proiect a implicat colaborarea a trei agenţii: Graffiti BBDO, agenţia responsabilă pentru creaţia Romtelecom, United Media, agenţia de media a Romtelecom şi operatorul de publicitate indoor, Brand Management România.

 

Cea mai tare combinaţie la rece: viteza Clicknet şi distracţia patinoarului. Aşa că, am citit şi noi brieful la rece, afară pe terasă, la 0 grade, şi ne-am gândit să antrenăm patinatorii în stilul vitezei Clicknet. Astfel ne-a venit ideea traseului interactiv, o provocare distractivă pentru fiecare patinator, explică Bogdan Ţânculescu, Senior Account Executive, Graffiti BBDO.

 

Când am propus acest proiect am ştiut că are toate atuurile să fie un succes. În primul rând afinitate mare cu brandul Clicknet (asocierea cu ideea de viteză şi distracţie), impact mare (în total suprafaţa decorată este de 1260 mp), reach mare (patinoarul se află în cel mai mare mall din ţară), explică Bogdan Mogoroaşe, Senior OOH Buyer, United Media.

 

“Implementarea acestui proiect demonstrează interesul în creştere al advertiserilor pentru segmentul de indoor, care oferă vizibilitate ridicată şi modalităţi inedite de interacţiune cu clienţii”, explică Răzvan Marincoi, CEE Marketing Manager al Brand Management Eastern Europe.

 

„Am luat decizia implementării acestui proiect într-un timp foarte scurt. Acest lucru demonstrează deschiderea Romtelecom către orice canal media ce ne aduce mai aproape de consumatorul final şi de stilul său de viaţă. Acest proiect special este cel mai recent dintr-un şir de alte 14 realizate anul acesta”, explică Ioana Corcodel, Specialist Media, Romtelecom.

 

Despre  Graffiti BBDO:

Graffiti BBDO este prima agenţie de publicitate înfiinţată în România, agenţia anului la ADOR 2009, parte din reţeaua BBDO Worldwide, cea mai premiată reţea de comunicare din lume în 2007, 2008, 2009 şi 2010. Graffiti BBDO este unul din liderii pieţei locale de specialitate. Portofoliul de premii pentru creaţie şi eficienţă în comunicare, expertiza profesioniştilor şi setul de valori pe care le impune grupul BBDO confirmă standardul serviciilor integrate pe care agenţia le livrează clienţilor săi.

 

Despre United Media:

United Media a fost înfiinţată în februarie 2006 prin venirea în Romania a grupului elen Ashley Worldgrup, care acţionează în Europa Centrală şi de Sud-Est. Printre clienţii agenţiei se numără: Ursus Breweries, Mega Image, Garanti Bank, Asirom, Mobexpert.

United Media gestionează contul media Romtelecom din anul 2008.

 

Despre Romtelecom:

Romtelecom este unul dintre cei mai importanţi operatori de pe piaţa de comunicaţii din România, cu peste  4,5 milioane de abonamente in primele nouă luni ale anului 2010. De peste trei ani, Romtelecom acţionează conform strategiei Clientul pe locul 1, ce implică oferirea de mai multe beneficii clienţilor săi la aceleaşi preţuri sau chiar la preţuri mai mici. În ultimii ani, Romtelecom s-a poziţionat ca un furnizor complet de soluţii de comunicare, consolidându-şi prezenţa pe pieţele de internet broadband şi TV şi dezvoltând permanent serviciile de IT&C. Pentru mai multe detalii, accesaţi www.romtelecom.ro.

Despre BRAND MANAGEMENT

Înfiinţată în 2004, compania activează în domeniul publicităţii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanţuri de retail şi mall-uri în România, Bulgaria si Cehia, având un număr de 20 angajaţi şi o cifră de afaceri de 1.300.000€ pe grup în 2009. Pentru mai multe detalii, accesaţi www.getindoor.eu sau facebook.com/bmcee.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/brand-management/romtelecom-clicknet-branduieste-intreg-patinoarul-din-afi-palace-cotroceni-