Tassullo este "Bun la casa omului" spune Brandaffair

BUCURESTI - 10 martie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Constructii, Media / Publicitate

Tassullo se demarca in peisajul materialelor de constructii print-un slogan simplu si explicativ: "Bun la casa omului". Vorba romaneasca cu radacini puternice in limbajul popular recomanda calitatea premium a produselor Tassullo.

Sloganul creat de Brandaffair, beneficiaza de o identitate proprie, un logo prietenos. Comunicarea acestuia este realizata prin inserturi televizate la meciurile din Cupa Romaniei Timisoreana si printr-o campanie nationala de outdoor in localitatile Bucuresti, Timisoara si Lugoj.

"Adresarea s-a directionat atat spre consumatorul casnic cat si spre mesteri si lucratori pe santiere, scotand in evidenta respectul Tassullo fata de clienti prin produsele de calitate oferite. Strategia a fost elaborata prin ample discutii atat cu marketing-ul romanesc cat si cu cel italian, discutii concretizate intr-un slogan apropiat de romani, pozitiv si sincer.", declara Teodora Jors, Art Director, Brandaffair.

"Sloganul este potrivit identitatii Tassullo si suntem fericiti fiindca trasmite apropierea fata de client. Faptul ca suntem parteneri oficiali la "Cupa Romainiei Timisoreana" este un plus ce face sloganul vizibil tuturor iubitorilor de fotbal.", declara Cezar Margine, Marketing Manager, Tassullo Romania.

 

Despre Brandaffair Advertising

Brandaffair este o agentie de publicitate full-service cu capital integral romanesc infiintata in 2005. Punctul nostru forte este creativitatea si ne dorim clienti ce vor sa iasa din tipare. Dezvoltam si aplicatii de iPhone, iPad si Smartphone-uri.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/brandaffair-advertising/tassullo-este-bun-la-casa-omului-spune-brandaffair