Branzas şi Interbrand fac echipă pentru România

Cluj Napoca - 12 aprilie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Branzas, prima agenţie românească de consultanţă în branding şi design şi Interbrand, liderul internaţional în consultanţa de brand, sunt parteneri exclusivi în România.

Branzas şi Interbrand fac echipă pentru România

Parteneriatul are la bază atât punctele de vedere comune în branding şi design cât şi o colaborare de durată, cu proiecte aflate în desfăşurare în România. Ca partener, Interbrand va beneficia de cunoştinţele şi experienţa locală Branzas, iar agenţia românească va avea acces la peste 30 de ani de experienţă în brandingul internaţional. Parteneriatul a fost semnat între Branzas şi Interbrand Zintzmeyer & Lux, divizia Interbrand din Zurich, care activează în Germania, Elveţia şi Europa de Est.

Parteneriatul prevede colaborarea celor două organizaţii pe proiecte dezvoltate în România şi alte zone din piaţa est europeană. Pentru clienţii Branzas şi România în general, acesta înseamnă acces la instrumentele originale Interbrand, ca Brand Valuation sau Brand Platform. Clienţii Interbrand, pe de altă parte, vor beneficia de cunoaştere aprofundată a pieţei şi experienţă locală, precum şi de prezenţa unei echipe recunoscute la faţa locului.

„Brand Valuation, instrumentul de evaluare financiară şi management dezvoltat de câtre Interbrand, este un adevărat standard internaţional, utilizat de mai mult de 400 de companii prestigioase din peste 35 de ţări. Este recunoscut de autorităţi fiscale, burse de valori, curţi de justiţie, bănci, consultanţi financiari sau universităţi. Prin instrumente profesionale exact ca acesta, parteneriatul nostru cu Interbrand va deschide drumul pentru proiecte de branding în România, la cele mai înalte standarde internaţionale”, declară Bogdan Brânzaş, Creative Director şi CEO al Branzas.

„În timp ce scena internaţională a consultanţei de brand trece printr-un proces pronunţat de reorganizare, Interbrand urmăreşte cu atenţie evenimentele din Europa de Est. Ţări cum este România au multe branduri în creştere şi un număr semnificativ de branduri puternice, care sunt gata să iasă pe piaţa internaţională. Noi vrem să fim cei care le ajută să o facă. Acesta este avantajul nostru principal în parteneriatul cu Branzas: poziţia lor cheie de cunoscători ai unei pieţe în dezvoltare”, comentează Jürgen Häusler, Chief Executive Officer, Interbrand Zintzmeyer & Lux.

Despre Branzas

Interbrand (www.interbrand.com, www.interbrand.ch), liderul internaţional în consultanţa de brand, autor al topului anual 'Cele mai bune branduri internaţionale' publicat de BusinessWeek, combină strategia riguroasă şi analiza unei consultanţe financiare cu spiritul întreprinzător şi creativ al brandingului şi designului. Compania oferă gama completă de servicii de consultanţă care ghidează clienţii în crearea, dezvoltarea, întreţinerea şi evaluarea celui mai valoros bun al lor: brandul.
Fondată în 1974, Interbrand are mai mult de 30 de birouri în peste 20 de ţări din toată lumea şi clienţi dintre cei mai prestigioşi: BMW Group, Deutsche Telekom, TUI, Unilever Bestfood, Loewe, Fortis, AT&T, IBM, Nikon and Procter & Gamble.

Branzas (www.branzas.ro), fondată în 1994 în Cluj-Napoca, este prima agenţie de consultanţă în branding şi design infiintata in România. Primul brand pe care l-a creat a fost Ursus, în 1995. Autonet, Coffeeright, Connex, Elis, Gregory's, IBM, Lafarge, Microsoft, MOL, Procter & Gamble, Publimedia, Ringier, Sanex, Siemens, Standard & Snacks, Ţiriac Holdings, Ţiriac Auto sau Ursus Breweries sunt doar câţiva dintre clienţii Branzas.
Contact: Bogdan Brânzaş
Creative Director & CEO
Tel: 40-264-419129
Fax : 40-264-414826
E-mail: bogdan.branzas@branzas.ro

bogdan.branzas@branzas.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/branzas/branzas-si-interbrand-fac-echipa-pentru-romania