Raiul accesoriilor de brand

BUCURESTI - 28 decembrie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, IT&C, Monden / Lifestyle

Echipa de conducere a firmei baimarene este in drum spre CES Las Vegas, unul din cele mai mari evenimente internationale de tehnologie, care se tine in fiecare ianuarie in capitala statului Nevada. Ii sun si aflu ca in timp ce majoritatea romanilor stau linistiti pe la casele lor invaluiti de vraja sarbatorilor de iarna, ei sunt pe aeroportul Henri Coanda, urmand sa se imbarce in cateva minute in avionul care ii duce in State.

 « Produsele legate de tehnologie sunt cele mai dorite cadouri de sarbatori si am observat o uriasa concentrare in activitati in aceasta directie, cu multe lansari in ultimele cateva luni »  

Shawn DuBravac, economist-sef si director de cercetare al CEA

Deschis doar accesului specialistilor, Consumer Electronics Show permite contactul  in premiera cu ultimele noutati fiind locul in care se anunta cele mai noi produse.

Sesizand oportunitatea legata de platformele mobile, baimarenii au infiintat in 2005 firma lor avand ca domeniu de activitate comercializarea produselor electronice: telefoane, tablete, accesorii, ultrabook-uri, ebook readere, etc, si au reusit doar in cativa ani sa dezvolte o afacere ce combina o componenta extrem de puternica de B2C, B2B si prima si QuickService – cea mai eficienta retea de service de specialitate din Romania, door-to-door, in regim express.

De altfel platformele mobile vor fi in centrul atentiei si la CES 2013 din Las Vegas, intrucat au devenit déjà cea mai raspandita platforma tehnologica din istorie.

In echipa maramuresenilor se afla in mod firesc si seful departamentului  de achizitii, care nu pierde nici un eveniment international de tinuta, acesta fiind unul din secretele faptului ca firma lor aduce prima (cu o saptamana – doua inaintea competitorilor), intotdeauna, noutatile din domeniu, la pretul cel mai atractiv din Romania si intr-o gama extrem de diversificata, care permite asortarea la gusturile cele mai extravagante.

In vremuri de criza globala fara precedent, ei au reusit incredibila performanta nu doar de a supravietui – cum isi doresc atatia altii – ci de a creste necontenit. Daca in 2011 cifra lor de afaceri era de 19 milioane de euro si aveau 55 de angajati, in 2012 cifra de afaceri a sarit la 30 de milioane de euro iar numarul de angajati a fost dublat.

Au o retea de 11 magazine sau insule proprii in mall-urile cele mai importante din tara, un parteneriat Shop-in-Shop cu o mare retea de retail in 24 de locatii strategice si un magazin online pe care gestioneaza  foarte eficient un Long Tail de produse si accesorii, peste 5000 de articole pe stoc in valoare de peste 1 milion de euro in orice moment si actualizat in timp real. Acesta (www. quickmobile .ro) este de fapt unul din cele mai  importante magazine online din Romania, ce livreaza in maxim 24 de ore, ofera posibilitatea returnarii produsului indiferent de motiv si are un call-center specializat si gratuit.

Toate acestea se adauga unei sustinute activitati de import-export, de distributie la peste 250 de clienti corporate, intre care se afla cele mai importante telco, numarul 1 si 2 in telefonia mobila, cele mai mari magazine online din .ro, precum si platforma proprie, dedicata, B2B online – printre putinele de acest fel din tara.

Printr-o diversificare bine gestionata in luna septembrie a fost marcat clientul cu numarul 1 million.

Dar diamantele coroanei baimarenilor raman pana la urma accesoriile, de care avem nevoie noi toti, utilizatorii de device-uri mobile : smartphone-uri, tablete si cate si mai cate alte gadget-uri.

Maramuresenii nostri sunt cuplati la cele mai cool trenduri din zona accesoriilor si asta face ca ei sunt importatori si distribuitori oficiali in Romania pentru brandurile cele mai reprezentative din categorie, cum ar fi Musette (romanesc !), Kenzo , Celly , Ferrari , Accesorize , Muvit , Cellular Line , Hello Kitty , Krusell , Lamborghini , QuickSilver , Zadig & Voltaire, Momo , Integral si alte cateva sute la fel de celebre. Iar preturile sunt negociate la sange cu producatorii, fiind in final adaptate la puterea de cumparare a clientilor din Romania, ajungand si la jumatate fata de cele din Germania, de pilda. De exemplu husa Ferrari care se vinde cu 50 de euro  in alte tari europene, are pretul de numai 30 euro in Romania.

Increderea consumatorilor in tehnologie a atins cele mai inalte niveluri din istoria Indexului CEA (Consumer Electronics Association). « Produsele legate de tehnologie sunt cele mai dorite cadouri de sarbatori si am observat o uriasa concentrare in activitati in aceasta directie, cu multe lansari in ultimele cateva luni » spunea Shawn DuBravac, economist-sef si director de cercetare al CEA.

###

Despre BT Public Relations

Our mission is to help any company, or organisation, communicate to best effect with all its different audiences, providing high-level strategic media, social and investor relations consultancy. Based in Bucharest, we have a global reach, working with our partner agencies across Central-Eastern Europe’s and Balkans’ major business centres to provide clients with best practice communications solutions.