AUTOSHOW, cea mai rapidă revista auto, distruge concurenţa între automobilişti şi motociclişti

BUCURESTI - 15 ianuarie 2009

Comunicat tip General in Social

Seria acţiunilor FAIRPLAY ÎN TRAFIC continuă

AUTOSHOW, cea mai rapidă revista auto, distruge concurenţa între automobilişti şi motociclişti

Revista AUTOSHOW continuă lupta pentru un trafic mai sigur, dominat de respect şi toleranţă. Fiind semnatară a Cartei Europene pentru Siguranţa Rutieră – Proiect al Uniunii Europene, echipa AUTOSHOW şi-a luat angajamentul ca prin campaniile sale să contribuie la diminuarea numărului victimelor rezultate din accidentele rutiere.

Sub denumirea generică „FAIRPLAY ÎN TRAFIC”, revista AUTOSHOW a demarat, în vara anului trecut, proiecte de educare a şoferilor, luptând împotriva alcoolului la volan, sau militând pentru securitatea şofatului.
Pentru că 2009 a debutat cu un trist record al accidentelor, AUTOSHOW a identificat o nouă problemă ce stă la baza tragediilor rutiere – concurenţa dintre automobilişti şi motociclişti.

Deşi au existat şi vor mai exista nenumărate campanii pentru protecţia motocicliştilor, AUTOSHOW a gândit acest proiect dintr-o perspectivă radical diferită. De data aceasta nu ne vom limita la motociclişti. AUTOSHOW va adopta poziţia arbitrară, încercând să distrugă bariera dintre automobilişti şi motociclişti. Iată de ce, conceptul campaniei este dual, ţintind nu numai securitatea conducătorilor pe 2 roţi, ci şi a celor pe 4 roţi.

AUTOSHOW lansează, începând cu primul număr al anului 2009, campania pentru siguranţa motocicliştilor în trafic, susţinută de Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului Bucureşti. Pasionat de mersul pe motocicletă, Comisarul Christian CIOCAN, Purtătorul de Cuvânt al Poliţiei Capitalei, spune că realitatea cu care se confruntă zi de zi în trafic l-a determinat să se implice în această campanie de responsabilizare – atât a conducătorilor auto, cât şi a motocicliştilor – pentru siguranţa circulaţiei.

«Îmi place să merg cu motocicleta. E mult mai simplu să mă deplasez în traficul aglomerat din Bucureşti […]. Iată ce am constatat, când circul cu maşina de serviciu, deşi neinscripţionată, imediat sunt reperat în trafic. Când mă deplasez cu motocicleta, brusc nu mai beneficiez de drepturile normale ale unui participant la trafic. Acest lucru, dar în primul rând numărul mare de victime în accidente de circulaţie în care sunt implicaţi motarzi, m-au determinat să susţin şi eu această campanie şi să reamintesc atât conducătorilor auto, cât şi motocicliştilor, că există reguli şi conduite pe care trebuie să le respectăm cu toţii atunci când circulăm pe drumurile publice.» – a declarat Comisarul Christian Ciocan.

Sub titlul „Mobilitate! Timp sau viaţă?”, redacţia AUTOSHOW a realizat un cod al regulilor simple ce trebuie respectate atât de automobilişti, cât şi de motociclişti, pentru evitarea pericolelor la care sunt supuşi toţi participanţii la trafic.

«Pentru că încurajăm mobilitatea, dar nu cu orice risc, punem la bătaie timp de 5 ediţii consecutive ale revistei Autoshow, cinci cursuri gratuite pentru obţinerea permisului pentru Categoria A, la Şcoala de Şoferi TEO. Mai mult decât atât, obţinerea permisului de conducere Categoria A te face şi colaboratorul revistei Autoshow. Vei putea trimite relatări din trafic şi vei putea povesti tuturor cititorilor noştri despre problemele cu care te confrunţi zi de zi, conducând o motocicletă. Ca sa te înscrii la concurs trebuie doar să completezi talonul de pe site-ul www.autoshow.ro», a declarat redactorul-şef al revistei AUTOSHOW, Dan SCARLAT.

Despre Burda Romania

* * *
Despre AUTOSHOW. AUTOSHOW este o publicaţie auto bilunară, ce prezintă cele mai recente ştiri şi noutăţi din domeniul auto, direct de la sursă, evenimente, lansări de noi modele, drive-teste cu ultimele apariţii pe piaţă, interviuri cu personalităţi din lumea auto, cu persoane de decizie din domeniu, poze spion, saloane auto, tuning, consultanţă, Formula 1, raliuri, hightech, design etc. AUTOSHOW este o revistă de 'infotainment' din domeniul auto, în egală măsură un mijloc de informare şi un mod de entertainment. Revista AUTOSHOW are un tiraj de 17.000 copii / ediţie, un număr de 143.000 de cititori /ediţie (BRAT-SNA, iulie 2007 - iulie 2008) şi se tipăreşte în formatul 210 x 280 mm, având 64+4 pagini.

* * *
Despre BURDA ROMÂNIA. Istoria companiei BURDA începe acum aproape 100 de ani, ca o afacere de familie specializată pe tipărituri. Hubert Burda Media a ajuns să fie o companie de top europeană, prezentă în mai multe domenii, de la editare de publicaţii de succes, până la producţii radio şi tv, webhosting, marketing direct. Primul lucru la care oricine din Europa se gândeşte când aude cuvântul BURDA este revista de modă, biblia de fashion a unor întregi generaţii de femei. Aenne Burda este cea care a lansat revista şi care a transformat-o într-un simbol al bunului gust. Astăzi Burda înseamna mult mai mult decât o singură revistă de modă, tipăreşte peste 260 de publicaţii peste tot în Europa, are peste 7.000 de angajaţi şi este într-o continuă expansiune, în special axată pe ţările din Europa de Est, pe editarea online şi pe marketing direct.
În România, compania tipăreşte 20 de titluri periodice, cu un succes extraordinar. Numărul românilor care citesc lunar publicaţiile editate de Burda România ajunge la peste 2,5 milioane de cititori unici (urban, 14-64 ani). Asta înseamnă că circa 30% din românii din mediul urban, cu vârste între 14-64 ani, citesc în fiecare lună cel puţin unul dintre titlurile de succes ale companiei, fie că este vorba de Autoshow, Ioana, Practic in Bucatarie, Casa Lux, Men's Health sau Cool Girl.

* * *
Pentru mai multe informaţii: Leea CATINCESCU - Brand Manager AUTOSHOW, 0728 555 420.

leea.catincescu@burda.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/burda-romania/autoshow-cea-mai-rapida-revista-auto-distruge-concurenta-intre-automobilisti-si-motociclisti